Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Alweer een collega over de streep!

Door Maria van Kempen op 26 september 2009

Na 30 jaar lenzen werd mijn zicht minder. Mijn sterkte kon niet goed meer bepaald worden en de bril die ik tijdelijk (ca 5 weken) heb gedragen was voor mij een crime.

Een collega van me had zijn ogen laten laseren bij/via International Vision Center Nijmegen. Omdat ik ook nadacht over laseren, heb ik hem alles over zijn ooglasering gevraagd.

Omdat ik weet dat hij iemand is die zaken van tevoren goed uitzoekt en dat hij gaat voor kwaliteit, had ik er zo"n goed gevoel bij, dat ik meteen aan afspraak voor een vooronderzoek gemaakt heb.

Dan komt de keuze voor welke techniek. De femto-lasik techniek is de nieuwste techniek. Mijn collega had voor deze techniek gekozen. Ondanks het prijsverschil ging mijn voorkeur ook uit naar de femto-lasik. Nog weer minder kans op complicaties. En wat schetst mijn verbazing, een zomeractie viel mij ten deel. Zo"n duizend euro eraf!!!!! Toen heb ik meteen de afspraak gemaakt.

Inmiddels ben ik anderhalve maand verder en ben zeer tevreden over het resultaat. Door ons enthousiasme over de behandeling, de kliniek met zijn mensen, is nu alweer een collega bij International Vision Center Nijmegen geweest voor ene vooronderzoek.

Je ziet maar: MONDELINGE RECLAME IS DE BESTE RECLAME!!!!!
Mijn complimenten en dank!!