Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Bij de nieuwe afspraak toch goed nieuws

Door Brigit Schilder op 16 januari 2017
Na lang aanhouden van mijn man een afspraak gemaakt bij Bergman Clinics in Amsterdam. Na de testen bleek ik op dat moment niet geschikt. Wat voor mij wel een tegenvaller was. Met een recept voor oogdruppels en een afspraak voor 3 maanden later ging ik daar de deur uit. De oogdruppels hadden effect. Bij de nieuwe afspraak toch goed nieuws. Ik mocht. 10 januari jl. zijn mijn ogen gelaserd in Utrecht. Alles is mij 100% meegevallen. Natuurlijk zijn je ogen gevoelig de dagen erna. Maar dat was te verwachten. Ik ben erg tevreden over Bergman clinics. Erg vriendelijke mensen en er hangt geen ziekenhuis sfeer. Je vergeet dat je er voor een medische ingreep komt. Dus totaal geen stress. achteraf had ik het veel eerder moeten. En kan ik het mensen echt aanraden.