Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Blij dat ik mijn ogen heb laten laseren

Door Janet Winter op 13 maart 2009

Ik ben vorig jaar september behandeld in de kliniek van Optical Express in Amsterdam en wil graag mijn ervaring delen.

Bij de intake werd ik erg vriendelijk ontvangen en uitgebreid onderzocht. De informatie was optimaal. De behandeling is me erg meegevallen en de begeleiding was erg goed en de mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. De oogarts was vriendelijk en stelde me op mijn gemak. De nacontroles ben ik erg tevreden over.

Ik ben blij dat ik mijn ogen heb laten laseren. Ik zie 100%. Ik raad iedereen deze kliniek aan.