Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Eindelijk na 5 jaar twijfel

Door Carl van Hal op 25 augustus 2009

Na de voorlichtingsavond in Nijmegen waarbij alles haarfijn verteld / en vragen beantwoord waren, de rekening betaald en naar Amsterdam 2 dagen later.

Je kunt wel blijven twijfelen maar het is echt een fluitje van een cent. Na een half uur is alles achter de rug, een aantal uren heb je last van je ogen, maar daarna is alles voorbij !!!
Deze ingreep kun je met geen enkele vergelijken, en daarom misschien ook moeilijk beslisbaar, maar het beste sinds jaren wat mij is overkomen ( had -4,5 nu 100% zonder bril..........)

Complimenten voor heel het team van International Vision Centers.