Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Geschenk uit de hemel

Door Nicole Wajer op 30 januari 2008

In februari 2006 ben ik dmv een lasek behandeling geholpen aan beide ogen.

Mijn afwijking was rechts -3.50 en links -2.75. Ik droeg toen al zo"n 20 jaar lensen en daarvoor een paar jaar een bril.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een fantastische ervaring vond en nog steeds vind.

Heb eigenlijk bijna geen napijn gehad, alleen de eerste nacht had ik het gevoel dat mijn ogen volliepen met traanvocht, wat even een vervelend moment was.
Verder kon ik direct na de behandeling al het nummer van de tram buiten lezen, iets wat voor de behandeling onmogelijk was zonder lensen of bril.

Ik ben nu inmiddels 2 jaar verder en heb totaal geen last gehad van de zgn. halo"s of andere bijverschijnselen.

Ik vind het een geschenk uit de hemel dat dit mogelijk is en wil hierbij het team van Optical Express in Amsterdam nogmaals bedanken.