Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Het leek wel een wonder na 30 jaar bril/contactlenzen!

Door Marc Van Der Ploeg op 8 mei 2008

Na enthousiaste verhalen van vrienden/kennissen die in Turkije zijn geweest voor een ooglaserbehandeling besloot ik te gaan googelen op internet. Wat bleek: ooglaseren in Turkije is goedkoper, de artsen hebben meer klinische ervaring en de apparatuur is o.h.a. geavanceerder dan in Nederland.

Ik kwam uit bij enkele aanbieders met goede reviews. Na telefonisch het rijtje te hebben afgewerkt kwam Intervision het meest betrouwbaar op me over. Ik ben zelf ook arts en ik weet dat er veel gerommeld wordt, maar je kunt vaak niet anders dan op je gevoel afgaan en ik heb er geen spijt van gehad.

Alles is voorspoedig gelopen, de dag na de ingreep liep ik ´s ochtends langs de Bosporus en ik kon de schepen haarscherp zien, het leek wel een wonder na 30 jaar bril/contactlenzen!

Ik vind de aanpak van Johan Bergen, optometrist en drijvende kracht achter het geheel, ook heel prettig: hij begeleidt het hele proces van begin tot eind, gaat mee naar Turkije en assisteert zelfs op de operatiekamer. Ik kan het iedereen aanraden die er over denkt om het te laten doen.