Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Inter-Vision ik ben erg tevreden

Door Josja Zijlstra op 2 juli 2009

Ben nu 10 dagen terug uit Istanbul en ben erg tevreden met het resultaat van mijn behandeling.

Nog afgezien van het feit dat de kosten 35% lager liggen dan in Nederland geeft de persoonlijke benadering van Johan plus de professionele behandeling in Istanbul je het gevoel dat je in goede handen bent.

Maar belangrijker dan dat is voor mij het feit dat ik zicht heb als op mijn beste dagen met bril of lenzen. En dat na ongeveer 3 uur het gevoel alsof je een pluk haar in je oog hebt en een nacht slaap met een beschermingsbril op.

De volgende ochtend doe je je ogen open en kun je zien alsof je je lenzen al in hebt.

De geringe plus afwijking waar ik gezien mijn leeftijd (45 jaar) voor gewaarschuwd was neem ik daarbij voor lief."

Dus gewoon een afspraak maken bij Inter-Vision!