Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Na 27 jaar brilloos

Door Leny Santos op 24 oktober 2012
Op 13 september 2012 werd ik van het vliegveld in Istanbul opgehaald. De naam van de chauffeur ben ik vergeten, maar hij was erg zorgzaam en attent. Bij het hotel aangekomen, werd ik keurig ontvangen en naar mijn kamer toe gebracht.

De volgende dag werd ik geholpen na de onderzoeken, het verliep zoals ik het verwacht had, prima. Het personeel is netjes, erg zorgzaam en attent, ik spreek zelf geen Engels, maar zelfs dit was geen probleem want Slawka , ons begeleidster , heeft mij/ons goed geholpen. In het kliniek zelf wordt van alles gesproken, Duits,Engels, beetjes Spaans, keurig. Omdat wij ons ogen niet zelf konden druppelen bleef Slawka tot s’avonds bij ons om dit te doen, erg lief.

Volgende dag na de controle gingen wij Istanbul ontdekken, prachtig, erg druk, maar van alles te zien, echt om te genieten, zelfs Brazilianen kwam ik daar tegen, kon lekker mijn eigen taal in Istanbul spreken, geweldig.

Onze groep was erg gezellig, wij hebben ons laatste dag in Istanbul afgesloten met een etentje in een prachtig restaurant, advies van ons lief Slawka.

Ik mag natuurlijk Drs. Henk van Velthooven niet vergeten, erg attent voor en nadat ik terug ben gekomen.

Al het personeel van alma Care, erg bedankt dat ik na 27 jaar de wereld niet meer achter het glas hoeft te zien.