Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Na 5 jaar ertegenaan hikken

Door jo brands op 17 februari 2013

na 5 jaar ertegenaan hikken heb ik besloten vooronderzoek in nijmegen te doen bij richard kietvitsbosch. Daarna besloten om het toch te doen (na goede informatie).

11 januari was het zover. In Amsterdam waar de kliniek is werd ik vriendelijk ontvangen.  Van 10 uur tot half 12 onderzoeken gehad. Daarna moest ik terug komen om om 4 uur om gelaserd te worden. SPANNEND!. Ikzelf was redelijk ontspannen, vond ikzelf :))

De behandeling is zoals hier alvaker omschreven niet zo spectaculair. Alles verliep zoals ze mij in nijmegen gezegd hadden. Coby en richard waren trouwens ook aanwezig in amsterdam. Wel weer fijn een bekend gezicht te zien.

Na de behandeling, meteen mijn hotelkamer op, waar de o zo beruchte 4uur napijn begon. Ik kan u melden het is idd net of na 4 uur een knop word omgedraaid en de pijn is weg. Ik heb geen paracetamol of iets genomen. Het was (is verdraagzaam ) na 2 uur. 

Ik had -7 en -6. Vanuit mijn bed kon ik 4 meter verder alweer de ondertiteling lezen. IK zeg DOEN.

Bij twijfelllll kunt u mij altijd mailen.

Bedankt nijmegen, Coby, Richard en oogarts OTTO