Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Operatie deed pijn maar het was het waard

Door Myra van Eer op 8 februari 2008

Twee december 2007 ben ik behandeld voor Intralase Lasik + Wavefront, bij optical express

  • De behandeling is voorspoedig verlopen
  • Personeel is heel erg aardig
  • Operatie team was heel zorgzaam
  • Zoals elke operatie deed het daarna vreselijk pijn, maar het was het waard
  • Wie mooi wil zijn moet pijn lijden!!!!
  • Ik ben heel gelukkig ik hoef geen bril meer te dragen wat een opluchting!!!

Doei Myra