Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Uiteindelijk helemaal goed

Door Karel Caus op 22 april 2009

Ik heb op 13 maart 2008 een lasik behandeling gekregen voor beide ogen, afwijking -1-1,5 cylinder van 2 beide ogen.

De behandeling is goed gegaan, maar bij de controle gaf ik aan dat het niet helemaal scherp is. Geduld zeggen ze dan. Na een half jaar waren beide ogen nog niet scherp (+1 en een beetje cylinder).

Mijn ogen waren inmiddels wel stabiel en er werd mij een herbehandeling aangeboden (Gratis).

Nou dat zag ik wel zitten. In september behandeld met de lasek methode. Dat was wel even wat anders met de herstel periode. Ik dacht wat heb ik nu laten doen? Het was allemaal wel verteld maar als je het ervaart is dat toch wel even schrikkken.

Maar uiteindelijk is alles goed gekomen geen afwijking meer beide ogen op 0.

Complimenten voor de wijze waarop ik ben geholpen door Optical Express in Eindhoven. Zeer betrokken medewerkers die weten waarover ze het hebben.

ga zo door.