Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

Vooral veraf kon ik al erg snel zeer goed zien

Door Karin Jordens op 12 september 2009

Op dinsdag 8 september zijn mijn ogen gelaserd bij EyeScan in Utrecht. In 1 woord: SUPER !!

Met een sterkte van -6.75 en -6.50 behoorlijke cylinders ben ik dit traject ingegaan.

Zo ver als mijn geheugen terug kan gaan ben ik al brildragend (38 jaar). Eyescan heeft in het hele land optometristen opgeleidt die het voor-en natraject doen,dus dat scheelt veel tijd; je hoeft niet steeds naar Utrecht. Deze optometristen staan ook digitaal in verbinding met de kliniek in Utrecht waar de behandeling plaatsvindt.

Ik heb gekozen voor de Lasik intralase methode, daar zit automatisch een levenslange garantie bij. Wanneer over 20 jaar mijn ogen beter of slechter worden, kan ik zonder kosten nabehandelen. Dat vind ik wel een heel prettig idee.

"s middags om 13.15 uur stond ik, na een compléét pijnloze behandeling van een half uurtje, weer buiten. Om 16.00 uur had ik zo naar mijn werk kunnen rijden!! Zó goed was mijn zicht al weer. Vooral veraf kon ik al erg snel zéér goed zien.

Het is nu 4 dagen na de behandeling en ik ben bijzonder tevreden!!