• care_laser_1
    • Dr. A.M.A. Jansen
    • A.J.Ernststraat 865
      1082 LN Amsterdam
    • Wij gebruiken de Wavelight Refractive Suite :
      Voor Excimerbehandelingen : Wavelight Wavelight EX500 500HZ
      Voor Femtolasik : Wavelight FS200 Femtosecond
    • Nederlandse kwaliteit met Zwitserse precisie

      CARE Laser staat in Zwitserland al jaren synoniem aan de kwaliteit in ooglaserbehandelingen. Wij onderscheiden ons door onze prijs-kwaliteitverhouding. Onze behandelingen zijn betaalbaar. Terwijl we werken met zeer ervaren en gewaardeerde oogchirurgen, optometristen en zeer moderne geavanceerde apparatuur. Zo brengen we optimale oogzorg binnen het bereik van een groot publiek.

      Onze eerste kliniek in Nederland is gevestigd in Amsterdam. Hier werken we met Nederlandse gekwalificeerde, ervaren oogartsen en lasertechnologie van de nieuwste generatie om onze Zwitserse precisie ook aan jou te kunnen aanbieden. Je profiteert van eersteklas services tegen een eerlijke prijs.

      Neem contact met ons op. Wij helpen je graag om van je nieuwe, “brilvrije” leven te genieten.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 2 bezoekers hebben de beoordeling voor Care Laser ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    9,8
    • 9.9 Voorlichting
      • 10 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 9.5 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 10 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 10 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 10.0 Behandeldag
      • 10 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 10 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 10 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 10.0 Zorg na de behandeling
      • 10 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 10 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • n.v.t Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 10 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 9.0 Prijs/kwaliteit
      • 9 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 10.0 Resultaat van de behandeling
      • 10 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 0% Nee 100%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 0% Nee 100%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 100% Nee 0%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 100% Nee 0%

    Beoordelingen

    • 9,6
      Femtolasik left/right
      Femtolasik Laatste behandeling: augustus 2018 Geplaatst op 28-11-2018

      Vanaf het eerste gesprek geen spijt van mijn keuze.
      Vriendelijk. Medewerkers (Ramazotti) top gozer.
      De oogarts heeft alles goed aan mij uitgelegd. Alles wat zij ging doen en zelfs in het Italiaans. Toppers
      Ga zo door!

      Pluspunten:

      Gewoon goed

      Minpunten:

      Geen

    • 10,0
      Super behandeling
      Femtolasik inclusief monovisie Laatste behandeling: oktober 2018 Geplaatst op 28-11-2018

      De behandeling was super en het personeel is super vriendelijk. Volgens mij had ik geen betere oogkliniek kunnen kiezen. Ik heb totaal geen last gehad van mijn ogen na de behandeling.

      Pluspunten:

      De goede behandeling en het vriendelijke personeel.

      Minpunten:

      Ik heb geen minpunten

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Care Laser, Amsterdam

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
  • Er zijn nog geen ervaringsverhalen van deze kliniek