• correct_vision_2
      • correct_vision_3
      • correct_vision_4
      • correct_vision_6
      • correct_vision_7
      • correct_vision_8
    • Dhr. G.G. (Gyan) Soerjoesing
      Dhr. E.M. (Eelco) Busch
      Mevr. M.L. (Marije) Sminia
      Dhr. R.H.H. (Roger) Cals
      Mevr. Y.B. (Yashna) Van Kinderen
      Mevr. M.A. (Michelle) De Mol
    • Poli Oogheelkunde Noordwest Ziekenhuis, locatie Alkmaar. Wilhalminalaan 12.
      1815 JD Alkmaar
    • Intralase Femtosecond laser FS 60
      Technolas 217 Z 100 Excimer laser
    • Correct Vision is het ooglasercentrum van de Noordwest Ziekenhuisgroep (NWZ), locatie Alkmaar (voorheen Medisch Centrum Alkmaar). Momenteel zijn wij de enige ooglaserkliniek boven het Noordzeekanaal. Bij Correct Vision vindt u alle oogcorrigerende behandelingen onder één dak, zo ook refractieve lensvervanging en lensimplantatie. Sinds 1992 zijn bij ons al meer dan 10.000 mensen succesvol behandeld. Wij zoeken graag voor iedereen een passende oplossing. Bent u onze volgende cliënt?

      Veilige omgeving

      Wij nemen de zorg voor uw ogen heel serieus. Refractiechirurgie vraagt om precisie, deskundigheid, veiligheid, kwaliteit en continuïteit. De training en ervaring van onze oogchirurgen, oogheelkundige staf voldoet aan de hoogste eisen, net als de kwaliteit van de state-of-the-art laserapparatuur die we gebruiken. De Noordwest Ziekenhuisgroep is een groot topklinisch opleidingsziekenhuis en behoort tot de beste ziekenhuizen van Nederland. Voorlichting, behandeling en nazorg gebeuren allemaal op deze locatie. U kunt zeven dagen in de week, 24 uur per dag terecht, mochten er problemen of vragen zijn.

      Zeer ervaren oogartsen

      Ervaren oogartsen, waaronder Gyan Soerjoesing, Eelco Busch en Marije Sminia, zorgen voor de veiligheid van uw ogen. Zij worden daarbij ondersteund door oogartsen Dico Treskes, Yashna van Kinderen, Michelle de Mol en Roger Cals en drie gespecialiseerde optometristen. Dit zijn HBO opgeleide medewerkers met een extra refractie training. Zij verzorgen samen met de oogarts het vooronderzoek en de controles. Zij kunnen als geen ander de bijzonder gevoelige refractieapparatuur bedienen. Ook assisteren ze tijdens de laserbehandeling in de operatiekamer.

      Oogcorrigerende behandelingen doen wij niet zomaar

      Om na de behandeling zonder bril of contactlenzen goed te kunnen zien, is maatwerk en zorgvuldig onderzoek vooraf nodig. U krijgt daarom eerst uitgebreide informatie over de verschillende soorten behandelingen en de voor- en nadelen ervan. Zo kunt u een welbewuste keuze maken óf en wélke behandeling u wilt ondergaan. Alleen als u een geschikte kandidaat bent en aan bepaalde bekende selectiecriteria voldoet, zullen wij u behandelen. Uw ogen zijn te kostbaar om hiermee risico’s te nemen.

      Gratis (Avond)QuickScan

      Zowel fijn voor u als voor ons: de (Avond)Quickscan. Tijdens een Quickscan onderzoeken wij of u geschikt bent voor een oogcorrigerende behandeling. Dit onderzoek duurt circa 10 minuten en is uiteraard pijnloos. Het is bedoeld om snel te ontdekken of het zin heeft om door te gaan met een uitgebreid vooronderzoek. U krijgt direct persoonlijk advies of een behandeling bij u mogelijk is en welke behandeling het meest geschikt is. Dit kan tijdens kantooruren of één keer per maand ’s avonds en is kosteloos.

      Niet geschikt voor ooglaseren? Wij bieden alles onder één dak

      Naast ooglaseren bieden wij ook refractieve lensvervanging en implantlenzen aan. Zo kunnen wij iedereen een passende dienst leveren. Refractiechirurgie is slechts een deel van de diensten die wij aanbieden. Veel patiënten hebben ook andere oogproblemen. Onze artsen bieden uitgebreide eerste klas oogheelkundige zorg met staaroperaties, glaucoombehandeling, netvliesoperaties en medische en cosmetische ooglidoperaties.

      Goed om te weten

      Onze prijzen zijn zeer concurrerend en all-in. Wij garanderen een optimale inzet van ons team om het beste resultaat voor te realiseren. Mocht er na diverse controles na afloop van een behandeling toch een herbehandeling nodig zijn, dan maakt deze onderdeel uit van deze garantie en is deze gratis.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 38 bezoekers hebben de beoordeling voor Correct Vision ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    8,4
    • 8.5 Voorlichting
      • 8.4 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 8.2 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 8.4 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 8.9 Behandeldag
      • 9.2 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 9.2 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 8.4 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 8.7 Zorg na de behandeling
      • 8.7 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 8.6 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 8.5 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 8.9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 7.9 Prijs/kwaliteit
      • 7.9 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 8.0 Resultaat van de behandeling
      • 8 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 33% Nee 67%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 27% Nee 73%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 91% Nee 9%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 94% Nee 6%

    Beoordelingen

    • 8,5
      netvliesloslating acuut geholpen
      vitrectomie Laatste behandeling: november 2017 Geplaatst op 13-12-2017

      Tien jaar geleden heb ik bij CorrectVision artisan implantlenzen gekregen. Elk jaar nadien ben ik op controle blijven gaan, de minsterkte van -12 en -14 zit er nl nog steeds met theoretisch hogere risico's dan mensen met normale ogen.

      Tijdens de controle 2 weken geleden werd netvliesloslating geconstateerd, omdat ik aangaf last te hebben van kleine felle lichtvlekjes in rechteroog. Op foto was niets te zien, maar bij nadere controle bleken er toch 2 gaatjes te zitten in netvlies. Ik ben direct naar de chirurg gebracht voor bevestiging diagnose en intake voor operatie de dag erna. De operatie is goed verlopen. Het ging allemaal heel snel, maar de wijze waarop de kliniek snel actie heeft ondernomen en mij heeft kunnen helpen verdient alle lof en eeuwige dank mijnerzijds. Voor de tweede maal heeft CorrectVision mij nieuw zicht kunnen geven (want netvliesloslating leidt tot slechtziendheid/blindheid).

      praktisch nadeel van vitrectomie is dat er geleidelijk staar zal optreden. Dat is best vroeg in mijn leven, maar gegeven wat er had kunnen gebeuren als dit onbehandeld bleef, tel ik mijn zegeningen. Ik zal altijd oogpatient blijven, maar vertrouw volledig op de expertise en kunde van Alkmaar. Dank, voor altijd.

    • 9,0
      Geplaatst op 20-07-2017
      Pluspunten:

      Goede benadering op de persoon gericht

    • 4,0
      Geplaatst op 14-12-2016
      Minpunten:

      rechter oog goed gelaserd. Linker oog 3 x geflapd en gehecht. Gelaserd linkeroog zou na 3e operatie waarbij ik scherpte verloor weer gecorrigeerd worden, maar er werd uiteindelijk door Vu Adam gezegd dat correctie niet meer mocht. Dus nu slecht zicht met linker oog. Behandelende Oogarts ondertussen met pensioen, maar is wel werkzaam in ander ziekenhuis. Behandelingen wil Correct Vision niet meer gratis uitvoeren en mijn linker oog blijft beschadigd. Er zijn geen goede lenzen te vinden door een optometrist die passen over linker oog die beschadigd is. Speciale lens voor linker oog gaat bij een speciale lenzenspecialist, voor mijn oog, ongeveer 1500 euro kosten, werd mij verteld door optometrist. Ik heb er geen goed woord voor over hoe ik afgewimpeld wordt door Correct Vision. De behandeling van mijn linker oog wordt gewoonweg in de doofpot gestopt.

    • 9,5
      Geplaatst op 27-07-2015
    • 5,7
      Geplaatst op 13-03-2012
      Pluspunten:

      Snelle afhandeling
      Goed vooronderzoek
      Operatie met veel uitleg en zeer goede begeleiding
      Vriendelijk

      Minpunten:

      - Nazorg niet goed geregeld
      - Meer controles tijdens eerste dagen na de operatie (cruciale periode)
      - Mijn ogen zijn in de eerste week permanent beschadigd door droogte vanwege de operatie, ondanks druppelen
      - Geen vaste arts die controle uitvoert, telkens een ander met ander advies
      - Geen goede voorlichting over complicaties
      - Druppels (voor langer dan een paar dagen) zitten niet in nazorg
      - Duur! Naast de hoge kosten van de behandeling honderden euro's kwijt aan druppels
      - 9 maanden later nog steeds droge ogen, maar nog geen oplossing

    • 7,9
      Geplaatst op 24-01-2011
      Pluspunten:

      Onderdeel van de oogheelkundige kliniek. Afspraken mogelijk op redelijk korte termijn

      Minpunten:

      Niet verstrekken via kliniek van voldoende medicijnen voor nazorgtraject, moest daarvoor in weekend zonder recept naar apotheek

    • 9,9
      Geplaatst op 31-10-2010
    • 6,3
      Geplaatst op 02-04-2010
    • 9,6
      Geplaatst op 11-01-2010
      Pluspunten:

      deskundig, vriendelijk, uitstekend resultaat.

      Minpunten:

      -

    • 9,0
      Geplaatst op 06-04-2009
    • 8,6
      Geplaatst op 27-03-2009
      Pluspunten:

      vriendelijkheid
      verstaanbaar taalgebruik

      Minpunten:

      nvt

    • 9,8
      Geplaatst op 05-03-2009
    • 7,8
      Geplaatst op 05-02-2009
    • 9,3
      Geplaatst op 24-10-2008
      Pluspunten:

      goede voorlichting en nazorg

      Minpunten:

      geen

    • 8,3
      Geplaatst op 14-10-2008
      Pluspunten:

      Komen professioneel over, goede voorlichting (hoewel op kleine punten te verbeteren), en werken zeer zorgvuldig. De nazorg is goed geregeld (je kunt in het weekend in het ziekenhuis terecht) en je krijgt 06 nummer van arts mee.

      Minpunten:

      CV is relatief duur.
      De besluitvorming kan kordater. Herbehandeling in eerste instantie geannuleerd omdat de gekozen methode niet juist was. Een te dun hoornvlies na de 2e behandeling had onmiddellijk geconstateerd kunnen worden (rekenregeltje). Wel zorgvuldig zo, maar onnodige stress.

    • 9,5
      Geplaatst op 27-08-2008
      Pluspunten:

      Vriendelijke mensen, goede begeleiding en zeer succesvol resultaat!

      Minpunten:

      geen

    • 8,5
      Geplaatst op 15-07-2008
      Pluspunten:

      Niet al te lange wachttijden, vakkundig en vriendelijk personeel en bovendien een academisch ziekenhuis.

      Minpunten:

      geen zwakke punten

    • 9,3
      Geplaatst op 27-02-2008
      Pluspunten:

      Je zit niet meer tussen de "gewone" patienten maar er is een aparte afdeling voor het laseren
      De oogarts is 24 uur per dag bereikbaar ook in het weekend

      Minpunten:

      Parkeren

    • 9,6
      Geplaatst op 20-12-2007
      Pluspunten:

      Het zijn ervaren oogartsen, dat geeft een heel veilig gevoel. Ik moest b.v.na het intensieve vooronderzoek terugkomen omdat de oogchirurg de foto's opnieuw duidelijker wilde.(dat kon niet gelijk omdat er inmiddels in gedruppeld was.)

    • 9,4
      Geplaatst op 09-11-2007
      Pluspunten:

      Duidelijke uitleg van te voren én tijdens de behandeling. SEH aanwezig ingeval van nood maar ook een gsm nr gekregen van oogarts zelf

    • 8,9
      Geplaatst op 27-04-2007
      Pluspunten:

      Klantvriendelijk bij vooronderzoek, behandeling en controles. Door een complicatie mocht ik in het weekend ook langs komen. Prima service. Complicatie is volledig weg. Prima resultaat.

      Minpunten:

      Parkeren.

    • 8,6
      Geplaatst op 02-03-2007
      Pluspunten:

      zorgvuldig, deskundig en aandacht voor de client.

      Minpunten:

      nvt.

    • 6,9
      Geplaatst op 14-02-2007
      Pluspunten:

      professionele voor- en nazorg en behandeling door door de oogarts

      Minpunten:

      heel storend dat tijdens elk consult dat je met de oogarts hebt, wel iemand van het overig personeel binnenloopt ivm vraag rond gewone client van de oogpolie van het ziekenhuis (je hoort dan privacygevoelige info van andere client)

    • 7,6
      Geplaatst op 05-02-2007
      Pluspunten:

      begeleiding voor, tijdens en na de behandeling

    • 8,5
      Geplaatst op 24-01-2007
      Pluspunten:

      Het is in het ziekenhuis, dat geeft een veilig gevoel/Je zit niet lang in de wachtkamer.

      Minpunten:

      parkeren

    • 8,8
      Geplaatst op 05-01-2007
      Pluspunten:

      presentatie, klantvriendelijkheid, maar vooral de professionaliteit

      Minpunten:

      Nog iets meer uitleg over de te verwachten klachten de eerste dagen na de ingreep

    • 9,3
      Geplaatst op 09-11-2006
      Pluspunten:

      Goed voorlichting, klantgerichte benadering, deskundige behandeling, zeer vriendelijk personeel. Bij vragen, onzekerheid meteen bereikbaar.

      Minpunten:

      Niet zozeer zwakke punten als wel verbeterpunten:
      - de mogelijkheid bij veel pijn van slaapmedicatie ( morfine hielp in mijn geval niet of nauwelijks tegen de pijn.)
      - naast een UV bril, een beschermbril voor het slapen( of een UV bril die tevens beschermbril is. De huidige UV bril is daar te hard voor).
      - Bij vooronderzoek melden dat het wel tot 36-48 uur kan duren voor de pupillen weer hun normale grootte hebben na het druppelen met de Bella Donna

    • 8,5
      Geplaatst op 05-11-2006
      Pluspunten:

      uitgebreide, rustige voorlichting. vriendelijke mensen. persoonlijke aandacht

    • 8,9
      Geplaatst op 02-11-2006
      Pluspunten:

      zeer vriendelijk, accuraat,deskundig in een woord perfect

      Minpunten:

      niet kunnen ontdekken

    • 9,2
      Geplaatst op 01-11-2006
    • 9,8
      Geplaatst op 26-10-2006
      Pluspunten:

      Zeer goed vooronderzoek (omdat er twijfel was moest ik nog een keer terugkomen na een maand geen lenzen te hebben gedragen, GEEN extra kosten).
      Geen lange wachttijd voor het plannen behandeling/lasering.
      Zeer goede nazorg.
      Na 4 mnd had ik een rood plekje in mijn oog, ik kon direct bij 1 van de oogartsen terecht, zonder wachttijd!! Bleek niets met behandeling te maken en rode plekje was onschuldig, trok ook weg zoals de arts vertelde. Ik was gelijk erg gerustgesteld.

      Ik ben ZEEEEER tevreden!

      Minpunten:

      Kan ik niet bedenken.

    • 7,7
      Geplaatst op 23-10-2006
      Pluspunten:

      Goede indruk van deskundigheid personeel en artsen en up-to date zijn van gebruikte apparatuur.

      Minpunten:

      Meer voorlichting/aandacht voor psychische druk tijdens herstelperiode na behandeling is gewenst. Omdat het resultaat van de lasekbehandeling enige tijd op zich laat wachten, verkeer je als patiënt in onzekerheid of het in jouw geval wel goed zit. Bij mij was het resultaat overigens wel goed.

    • 8,3
      Geplaatst op 20-10-2006
      Pluspunten:

      Ervaren oogartsen, veel kennis in het bedrijf, en overleg met de diverse specialisten binnen de oogheelkunde.
      Geen wachttijd

    • 7,4
      Geplaatst op 20-10-2006
      Pluspunten:

      Snel te woord gestaan en netjes behandeld. Altijd bereikbaar telefonisch.

      Minpunten:

      Jammer dat het niet echt apart is van de normale oogheelkunde. Je moet je aanmelden tussen de normale patiënten.

    • 6,9
      Geplaatst op 19-10-2006
    • 8,3
      Geplaatst op 18-10-2006
    • 8,4
      Geplaatst op 19-06-2006
      Pluspunten:

      zeer klantvriendelijk met duidelijke voorlichting

      Minpunten:

      Erg kostbare behandeling, moet goedkoper kunnen, zonder kwaliteitsverlies.

    • 9,8
      Geplaatst op 16-06-2006
      Pluspunten:

      professioneel en klantgericht

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Correct Vision, Alkmaar

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
  • Lees ervaringsverhalen van deze kliniek

    • Upgrade voor uw ogen

      29 oktober 2017

      Voor iedereen die in het recente of verre verleden een standaardlens in zijn oog heeft gekregen tijdens een staaroperatie, is er nu een upgrade mogelijk. We kunnen met een korte operatie, voor de ooglens een tweede hulplens in het oog plaatsen, die ervoor zorgt dat u op alle afstanden goed kunt zien zonder bril.

      Lees Meer
    • Column Dr. Eelco Busch: Staaroperatie na een laserbehandeling

      12 juli 2017

      Steeds vaker ontvang ik mensen met staar die in het recente of verre verleden een ooglaserbehandeling hebben ondergaan. Ze vragen zich af of een staaroperatie dan nog wel mogelijk is. Gelukkig kan ik hen geruststellen: als uw ogen zijn gelaserd, is staar nog steeds met een zeer laag risico te behandelen.

      Lees Meer
    • Column Dr. Eelco Busch: Weg met die (lees)bril

      26 april 2017

      Iedereen die ouder is dan 40 jaar krijgt ermee te maken: te kleine letters en te korte armen om die letters zonder bril te kunnen lezen. Een leesbril kan in allerlei omstandigheden heel onhandig zijn. U bent hem voortdurend kwijt, u moet hem telkens op en af zetten. Kortom, u loopt steeds te hannesen.

      Lees Meer
    • Hoge beoordeling Correct Vision in Elsevier-onderzoek ‘Beste klinieken’

      7 maart 2017

      Waar kan de patiënt het best terecht voor een staaroperatie, het laseren van ogen, een kijkoperatie aan de knie of rimpelvullers? Het aanbod van particuliere klinieken groeit snel, maar hoe goed doen ze hun werk? Elsevier heeft dat onderzocht. Correct Vision blijkt het bovengemiddeld goed te doen en krijgt de hoogste beoordeling voor ooglaserbehandelingen en staaroperaties.

      Lees Meer
    • Column Dr. Eelco Busch: Zonder licht geen lach

      22 februari 2017

      Wist u dat in 500 voor Christus de eerste staaroperaties zijn uitgevoerd? Ik begrijp wel dat we al 2.500 jaar zo goed mogelijk willen zien. Licht en zicht zijn immers essentieel voor ons functioneren en biologische klok.

      Lees Meer
    • Waarom wij de SMILE behandeling niet aanbieden

      18 januari 2016

      Tijdens het NOG Congres in maart in Groningen, het SOE Congres in juni in Wenen hebben wij met vakgenoten gepraat en presentaties gevolgd over deze nieuwe ontwikkeling. In Wenen werd nadrukkelijk gesteld dat de LASIK methode nog steeds de gouden standaard is. Op basis hiervan hebben we besloten de SMILE behandeling voorlopig niet aan te bieden aan onze cliënten

      Lees Meer