• dr_binkhorst_eye_center_1
      • dr_binkhorst_eye_center_2
      • dr_binkhorst_eye_center_3
    • Dr. Fernand De Wilde
      Dr. Dirk Verelst
      • ZKN
    • Verlengde van Steenbergenlaan 29
      4537 BB Terneuzen
    • Zeiss Mel 80
      Visumax
      Catalys
    • Steeds meer mensen ontdekken hoe prettig het is om lens- of (lees)brilvrij door het leven te gaan.

      Refractiechirurgie biedt behandelingen die niet meer weg te denken zijn uit het hedendaagse medische aanbod, zoals ooglaseren, lensimplantatie en leesbrilcorrectie. Een behandeling kost bovendien relatief weinig tijd en is volledig pijnloos.

      Onze privékliniek, dr. Binkhorst Eye Center heeft, sinds de opening in 2002, duizenden mensen van hun bril of lenzen afgeholpen. Hiervoor hebben wij diverse laserbehandelingen en andere vormen van refractiechirurgie in ons dienstverleningspakket, zoals lensimplantatie. Ook mensen met zeer sterke oogafwijkingen kunnen bij ons terecht. Wij helpen hen door middel van lensimplantatie eventueel gecombineerd met een ooglaserbehandeling

      Uit ervaring weten wij dat onze klanten zich vooraf goed willen laten informeren over de mogelijkheden en resultaten van de verschillende behandelingen. Via onze website willen wij u deze informatie zo volledig mogelijk bieden. Uiteraard kunt u altijd bij ons terecht voor aanvullende vragen of opmerkingen.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 67 bezoekers hebben de beoordeling voor Dr. Binkhorst Eye Center ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    8,3
    • 8.3 Voorlichting
      • 8.2 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 7.9 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 8.2 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 8.8 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 8.8 Behandeldag
      • 8.9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 8.8 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 8.6 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 8.5 Zorg na de behandeling
      • 8.7 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 8.5 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 8 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 8.6 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 7.6 Prijs/kwaliteit
      • 7.6 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 8.4 Resultaat van de behandeling
      • 8.4 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 31% Nee 69%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 11% Nee 89%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 92% Nee 8%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 94% Nee 6%

    Beoordelingen

    • 4,8
      Geplaatst op 09-07-2015
    • 10,0
      Geplaatst op 14-11-2014
    • 4,2
      Geplaatst op 27-12-2013
      Pluspunten:

      Geen

      Minpunten:

      Geen nacontrole, slecht bereikbaar. Moet overal zelf achteraan.

    • 8,5
      Geplaatst op 09-02-2013
      Pluspunten:

      je wordt erg op je gemak gesteld

    • 7,2
      Geplaatst op 14-12-2012
      Pluspunten:

      persoonlijk benadering en korte wachttijden ons de controles

      Minpunten:

      oogdruppels waren allemaal zelfde tubes terwijl het verschillende zijn en op verschillende tijdstippen dien gebruikt te worden. Mogelijk met gekleurde tubes / flesjes te verstrekken aan cliënten

    • 5,3
      Geplaatst op 03-06-2012
      Minpunten:

      als je een probleem hebt gehouden wordt er naar mijn mening te gemakkelijk verheen gepraat, van: nou dan zult u nog een brilletje erbij moeten, ?????

    • 8,6
      Geplaatst op 30-01-2012
      Pluspunten:

      correctheid / vriendelijkheid / kennis van zaken

      Minpunten:

      behoort bij de duurdere ooglaserbehandelingen

    • 7,1
      Geplaatst op 19-11-2011
    • 7,9
      Geplaatst op 19-09-2011
      Pluspunten:

      kleinschalig
      persoonlijke benadering
      vriendelijk personeel

    • 7,8
      Geplaatst op 02-05-2011
      Pluspunten:

      Vriendelijkheid en kennis van de artsen en personeel

    • 10,0
      Geplaatst op 25-03-2011
      Pluspunten:

      Vriendelijk, open, duidelijk en vooral \\\"ze doen zo gewoon\\\".

      Minpunten:

      Heb geen zwak punt kunnen ontdekken. Het zal er ook wel zijn , want we zijn ALLEMAAL mensen.

    • 9,9
      Geplaatst op 17-03-2011
      Pluspunten:

      Goeie voorlichting, Fijne behandeling, Perfect resultaat

    • 7,4
      Geplaatst op 02-01-2011
      Pluspunten:

      Zeer professioneel, zowel arts als personeel.

      Minpunten:

      Wat te weinig tijd voor de vragen van de patiënt voorafgaand aan de behandeling

    • 9,0
      Geplaatst op 22-11-2010
    • 7,8
      Geplaatst op 16-11-2010
    • 9,6
      Geplaatst op 15-10-2010
      Pluspunten:

      Van begin tot eind zeer goede en vriendelijke behandeling

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 9,1
      Geplaatst op 19-08-2010
    • 9,4
      Geplaatst op 25-05-2010
      Pluspunten:

      Volledige voorlichting, behandeling en nazorg door zelfde bedrijf. Oogarts is in alle stadia betrokken.

    • 7,6
      Geplaatst op 22-03-2010
      Pluspunten:

      Zeer klantvriendelijk en deskundig. Duidelijke uitleg tijdens de behandeling en een goede nazorg met een prima eindresultaat.

      Minpunten:

      De uitleg waarom een duurdere behandeling werd geadviseerd was summier.

    • 7,1
      Geplaatst op 15-01-2010
    • 6,3
      Geplaatst op 06-01-2010
      Minpunten:

      Achteraf bekeken: Voorlichting. Er werd verteld dat het resultaat wat betreft de bijziendheid (min) blijvend zou zijn. Ik heb daar ook duidelijk naar gevraagd. Vijf jaar na dato: van 0 weer terug bij af naar min 1,50 en dus weer aan de bril! Er is dus geen blijvend resultaat en in mijn geval gaat het oog in snel tempo achteruit. Gevolgen op lange termijn zijn niet inzichtelijk gemaakt tijdens voorlichting. Bijvoorbeeld: een staaroperatie op latere leeftijd kan een probleem worden voor mensen die gelaserd zijn.

    • 8,4
      Geplaatst op 20-12-2009
      Pluspunten:

      Op de individuele cliënt gerichte aanpak gecombineerd en zeer vriendelijke medewerkers.

    • 9,5
      Geplaatst op 30-10-2009
      Pluspunten:

      Betrokkenheid met regionale ziekenhuizen.
      Uitstekend opgeleide artsen.
      Bereikbaarheid.
      Korte wachttijd.

      Minpunten:

      Geen

    • 7,5
      Geplaatst op 12-09-2009
    • 8,4
      Geplaatst op 26-08-2009
      Pluspunten:

      zeer klantvriendelijk en duidelijk

    • 8,6
      Geplaatst op 04-05-2009
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid, kundigheid.

      Minpunten:

      geen

    • 7,6
      Geplaatst op 02-05-2009
      Pluspunten:

      Uitstekende service door de receptie en controles. Ingreep is prima geslaagd.

      Minpunten:

      Het persoonlijk gesprek met de arts (advies met risico's) is in mijn beleving gehaast gebeurd. Ondanks dat ik ingelezen was ging het me wat snel en is het niet grondig genoeg gegaan. Dat gaf me een gevoel van twijfel. Doordat de ingreep prima verlopen is, heb ik er achteraf geen problemen mee. Wel is het gevolg van de ingreep heftiger geweest (de eerste 3 dagen) dan ik de indruk kreeg uit het gesprek.

    • 9,6
      Geplaatst op 13-04-2009
      Pluspunten:

      De deskundigheid en vriendelijkheid. Stap voor stap wordt alles uitgelegd (ook tijdens de operatie). Metingen (ivm cilinder) worden nog eens extra gecontroleerd. Ik heb echt geen last gehad (enkel uurtje tranende ogen en wazig zien en dit viel ook erg mee). Ik zie nu beter dan met lenzen (bril kon ik niet dragen ivm hoog dioptrieverschil van mijn ogen). Ik ben zo blij met het resultaat! Ook ben ik erg blij dat ik dit in Oostburg heb laten doen. Ik raad dit iedereen aan!

      Minpunten:

      Geen!

    • 7,6
      Geplaatst op 22-03-2009
    • 9,0
      Geplaatst op 21-02-2009
      Pluspunten:

      parkeren gratis. Snel aan de beurt. Voelt je geen nummer.

    • 9,5
      Geplaatst op 16-01-2009
      Pluspunten:

      Ik ben erg positief over alles.

      Minpunten:

      geen zwakke punten

    • 9,6
      Geplaatst op 02-01-2009
      Pluspunten:

      de vriendelijkheid en vakkundigheid van het personeel

      Minpunten:

      n.v.p

    • 8,8
      Geplaatst op 14-12-2008
      Pluspunten:

      Geen lange wachttijd, goede service, allernieuwste apparatuur, vriendelijk.

      Minpunten:

      geen

    • 9,7
      Geplaatst op 03-11-2008
      Pluspunten:

      Resultaat van -8 naar 0, ook cilinder afwijking verdwenen. Kan toch volgens mij niet beter.

      Minpunten:

      Ik zou het niet weten.

    • 9,3
      Geplaatst op 24-10-2008
      Pluspunten:

      Goede uitleg over wat er gaat gebeuren. Men komt erg professioneel over. Alle vragen worden direct en duidelijk beantwoord en men is ten alle tijde (telefonisch) bereikbaar.

      Minpunten:

      Geen

    • 8,2
      Geplaatst op 03-10-2008
      Pluspunten:

      duidelijke uitleg wat er allemaal gaat gebeuren en de medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk, voelt je erg op je gemak.

      Minpunten:

      heb ik niet

    • 8,7
      Geplaatst op 29-09-2008
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid!

      Minpunten:

      Niet kunnen ontdekken

    • 8,2
      Geplaatst op 23-09-2008
    • 8,4
      Geplaatst op 08-09-2008
      Pluspunten:

      Heel secuur. alles wordt gedubbelchecked en voelt vertrouwd. goede apparatuur

    • 9,3
      Geplaatst op 03-07-2008
      Pluspunten:

      vriendelijk, duidelijk, schoon, correct, kundig.

      Minpunten:

      geen

    • 8,3
      Geplaatst op 26-06-2008
    • 8,1
      Geplaatst op 03-05-2008
      Pluspunten:

      kleine kliniek met goede persoonlijke behandeling

    • 8,1
      Geplaatst op 10-03-2008
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid, kennis van zaken

      Minpunten:

      Oogarts neemt niet altijd de tijd voor je, vaak haastig, wat wel prima opgevangen wordt door de rest van de staf.

    • 7,8
      Geplaatst op 12-12-2007
    • 8,4
      Geplaatst op 15-10-2007
      Pluspunten:

      deskundigheid

    • 8,1
      Geplaatst op 02-10-2007
      Pluspunten:

      Uitstekende behandeling, goede voorlichting, professioneel, uitstekend resultaat, kan zelfs niet beter!

    • 9,3
      Geplaatst op 28-09-2007
      Pluspunten:

      deskundig. betrokken personeel, die dicht bij de klant staan.
      uitstekende bereikbaarheid van de chirurg de dagen na de operatie voor evt vragen.
      vakkundig uitgevoerde metingen en operaties.

    • 8,3
      Geplaatst op 19-09-2007
      Pluspunten:

      De voorlichting en de klantvriendelijkheid.

    • 9,0
      Geplaatst op 03-07-2007
      Pluspunten:

      kundige artsen, geeft vertrouwen, vriendelijk personeel

      Minpunten:

      de pers. die de controles doet en onderzoeken, komt soms wat onkundig over

    • 8,9
      Geplaatst op 30-06-2007
      Pluspunten:

      profesionele uitstraling en dit ook waarmaken.

      Minpunten:

      wellicht dat totaal oogbehandeling in Oostburg overwogen kan worden. Hiermee bedoel ik ook ooglid correcties

    • 10,0
      Geplaatst op 19-06-2007
      Pluspunten:

      De ontvangst brengt een weldadige geruststelling en vertrouwenwekkend gevoel en dat blijkt terecht.

    • 8,4
      Geplaatst op 24-04-2007
    • 8,6
      Geplaatst op 25-10-2006
    • 8,5
      Geplaatst op 25-08-2006
      Pluspunten:

      Duidelijk, professioneel

      Minpunten:

      Niet echt een oplossing voor het droge ogen probleem

    • 9,0
      Geplaatst op 12-07-2006
    • 8,6
      Geplaatst op 04-07-2006
    • 9,5
      Geplaatst op 03-07-2006
      Pluspunten:

      heel persoonlijke benadering, men geeft duidelijk de risico's aan en is absoluut niet opdringerig.

      Minpunten:

      geen

    • 8,5
      Geplaatst op 02-07-2006
    • 10,0
      Geplaatst op 28-06-2006
      Pluspunten:

      Vriendelijk, duidelijk, correct

    • 9,2
      Geplaatst op 27-06-2006
      Pluspunten:

      Professionaliteit van arts en medewerkers.
      Begeleiding voor, tijdens en na de behandeling.

    • 8,9
      Geplaatst op 26-06-2006
      Pluspunten:

      Klantvriendelijk met het oog op voorzichtigheid en service. Niet te commercieel en zeer punctueel.
      Kortom zeer geschikt voor operaties.

      Minpunten:

      Ik heb er geen kunnen ontdekken.
      Alles was zeer goed. Misschien alleen dat ze niet altijd gemakkelijk bereikbaar zijn.

    • 7,0
      Geplaatst op 24-06-2006
    • 8,7
      Geplaatst op 24-06-2006
      Pluspunten:

      vanaf het intakegesprek t/m nacontroles vriendelijke en ongedwongen ontvangst, chirurgen met zeer ruime ervaring;zowel vooronderzoek, als alle nacontroles altijd door optometrist en arts!

      Minpunten:

      (nog)niet ontdekt

    • 7,1
      Geplaatst op 23-06-2006
      Pluspunten:

      Vriendelijk, deskundig personeel

      Minpunten:

      Toch iets meer informatie geven dat een behandeling de eerste keer niet altijd lukt.

    • 8,0
      Geplaatst op 17-06-2006
      Pluspunten:

      het eindresultaat van -8 naar 0 in 1 keer

    • 5,2
      Geplaatst op 16-06-2006
      Minpunten:

      hebben lenzen geinplanteerd die voor mij niet geschikt zijn

    • 8,0
      Geplaatst op 15-06-2006
    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Dr. Binkhorst Eye Center, Terneuzen

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie