• ooginstituut_aalst_1
      • ooginstituut_aalst_2
      • ooginstituut_aalst_3
    • Dr. Guy Sallet
    • Brusselse steenweg 88
      9300 Aalst
    • Alcon / Wavelight excimer en femtosecond laser
    • In het Ooginstituut Aalst werkt een team van oogartsen samen met optometristen, een verpleegkundige en medische secretaresses om u zo goed mogelijk te kunnen helpen.

      U kan bij ons terecht met al uw oogproblemen.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 34 bezoekers hebben de beoordeling voor Dr. Guy Sallet ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    8,9
    • 8.7 Voorlichting
      • 8.8 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 8.6 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 8.6 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 9.2 Behandeldag
      • 9.2 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 9.2 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 9.2 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 8.8 Zorg na de behandeling
      • 8.9 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 8.9 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 8.3 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 8.9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 8.6 Prijs/kwaliteit
      • 8.6 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 9.0 Resultaat van de behandeling
      • 9 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 27% Nee 73%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 8% Nee 92%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 94% Nee 6%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 94% Nee 6%

    Beoordelingen

    • 9,6
      Behandeling met vertrouwen in de professionele kennis van artsen en medewerkers
      Femtosecond lasik Laatste behandeling: juni 2012 Geplaatst op 17-05-2018

      Ik had altijd al de stap willen zetten naar een brilvrij leven en het is een stap die ik mij nog geen moment beklaagd heb. De opvolging in het ooginstituut was perfect net zoals de operatie. Geen complicaties en na enkele uren kon ik rondkijken met een scherp zicht. Ik zou het aan iedereen aanraden die momenteel sukkelt met een bril of lenzen!

      Pluspunten:

      + Deskundige uitleg over wat zou komen
      + Vriendelijk ontvangen en geen enkele vraag was teveel
      + Perfecte afloop

      Minpunten:

      - Vrij lange wachttijd

    • 7,0
      Geplaatst op 20-07-2017
      Pluspunten:

      Goed onthaal,snelle service voor een operatie,resultaat hangt af van persoon tot persoon.ik zou het nooit meer laten doen,strooilivht,nachtblindheid.

      Minpunten:

      Gewone controle lange wachttijd dat je het ontziet nog op controle te gaan

    • 6,9
      Geplaatst op 19-07-2017
      Pluspunten:

      ervaring en vakkundigge kennis

      Minpunten:

      onpersoonlijke service in het algemeen

    • 3,4
      Geplaatst op 09-10-2012
      Minpunten:

      Zeer slechte voorlichting mbt droge ogen.

    • 8,8
      Geplaatst op 02-08-2012
    • 9,7
      Geplaatst op 31-07-2012
      Pluspunten:

      vriendelijk
      uitstekende voorlichting en nabehandeling

    • 8,9
      Geplaatst op 22-04-2012
      Pluspunten:

      Goede inlichtingen vooraf en ook tijdens de behandeling word je op je gemak gesteld.

      Minpunten:

      Nacontrole is routineprocedure en dat kan je ook ervaren. Snel en beke onpersoonlijk, maar doet niks af van het resultaat.
      Ik zou het meteen opnieuw laten doen.

    • 8,9
      Geplaatst op 04-10-2011
      Pluspunten:

      Ervaring

    • 9,1
      Geplaatst op 22-09-2011
    • 9,4
      Geplaatst op 05-08-2011
      Pluspunten:

      Professionele behandeling van patiënten, goede prijs-kwaliteit, zeer goed eindresultaat! Twee minuten na de operatie was mijn zicht al optimaal.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten. De kostprijs is vrij hoog, maar dat is overal zo.

    • 8,1
      Geplaatst op 20-06-2011
    • 9,8
      Geplaatst op 02-05-2011
    • 9,2
      Geplaatst op 25-11-2010
      Pluspunten:

      alles is gebeurd zoals vooraf uitgelegd.

      Minpunten:

      geen zwakke punten

    • 8,7
      Geplaatst op 11-11-2010
      Pluspunten:

      vriendelijk en bekwaam personeel; zeer goede begeleiding voor, tijdens en na operatie.

      Minpunten:

      geen

    • 7,8
      Geplaatst op 16-02-2010
    • 10,0
      Geplaatst op 05-08-2009
      Pluspunten:

      Dr. Guy Sallet is een zeer kundige en ervaren dokter die zeer precies werkt en uitsluitend voor perfectie gaat. ook na de behandeling altijd bereikbaar (of via secretaresse) en ook de nacontroles worden zeer zorgvuldig uitgevoerd. Ik zou hem iedereen aanraden die zijn ogen lief heeft.

      Minpunten:

      Geen enkele!

    • 8,4
      Geplaatst op 19-07-2009
      Pluspunten:

      zeer vriendelijk personeel
      wachttijd is beperkt
      Dr. Sallet is zeer begaan met zijn patient tijdens de ingreep, hij stelt de patient gerust en zegt wat hij gaat doen. Dit geeft veel steun tijdens de operatie.

      Minpunten:

      geen

    • 9,5
      Geplaatst op 22-06-2009
      Pluspunten:

      heel profesioneel, maar toch vriendelijk en gemoedelijk blijvend. Men krijgt er geen ongemakkelijk gevoel. Duidelijke kijk op wat er gaat gebeuren en eventuele gevolgen

    • 9,6
      Geplaatst op 26-02-2009
    • 8,5
      Geplaatst op 14-02-2009
      Pluspunten:

      zeer professionneel. goede voorlichting en behandeling.

      Minpunten:

      kleine detailkritiek: bijna té efficiënt, waardoor ik soms het gevoel kreeg nummertje zoveel op de lopende band te zijn. (maar ter weerlegging daarvan: al mijn persoonlijke vragen werden wel behandeld)

    • 9,7
      Geplaatst op 02-02-2009
    • 10,0
      Geplaatst op 21-01-2009
      Pluspunten:

      Zeer bekwaam personeel dat vertrouwen uitstraalt en de patient zodoende geruststelt in een goede afloop van wat voor de patient toch een delicate ingreep is. Dat is althans naar mijn gevoel.

      Minpunten:

      Geen

    • 9,0
      Geplaatst op 21-01-2009
      Pluspunten:

      Zeer degelijke uitleg gekregen. Alle mogelijkheden werden uitvoerig toegelicht. Heb nu 3 maanden na de ingreep een uitstekend zicht. Wel nog wat last van strooilicht maar dit kan nog, tot 6 maanden na de ingreep, verbeteren. Spijtig dat ik niet vroeger de stap heb gezet. Moet nu rekening houdend met mijn leeftijd alleen nog een bril dragen om te lezen.

      Minpunten:

      niet van toepassing

    • 9,2
      Geplaatst op 15-12-2008
      Pluspunten:

      zeer professioneel

    • 9,8
      Geplaatst op 02-12-2008
      Pluspunten:

      ik had +9.5 dus laser niet mogelijk hij heeft cataractoperatie uitgevoerd en misschien later nog laser. Nu heb ik nog 0.5 en soms een leesbril nodig. Sallet legt alles goed uit en is heel vriendelijk, ook de risicos van een ingreep worden allemaal uitgelegd en je kan nadien zelf beslissen; Ik ben zéér tevreden op elk vlak en raad twijfelaars aan om de stap te zetten;

    • 9,0
      Geplaatst op 13-10-2008
    • 10,0
      Geplaatst op 05-06-2008
      Pluspunten:

      Vakbekwaam en perfecte service.

      Minpunten:

      geen

    • 9,8
      Geplaatst op 18-01-2008
    • 9,2
      Geplaatst op 15-01-2008
    • 10,0
      Geplaatst op 04-07-2007
    • 6,5
      Geplaatst op 29-06-2007
      Pluspunten:

      klantvriendelijk

      Minpunten:

      duur

    • 9,6
      Geplaatst op 22-05-2007
      Pluspunten:

      prijs en kwaliteit

      Minpunten:

      afstand gent nederland

    • 8,9
      Geplaatst op 08-01-2007
      Pluspunten:


      Krachtig, stipt, net en zeer vlot.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten

    • 9,5
      Geplaatst op 05-01-2007
      Pluspunten:

      Lange ervaring met laserbehandelingen sinds 1996.
      Persoongerichte evaluatie voor best geschikte techniek

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Dr. Guy Sallet, Aalst

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
  • Er zijn nog geen ervaringsverhalen van deze kliniek