FYEO Medical Eersel
      • 30 januari 2018 in Eerssel. Aanvang 19:30 uur. (VOL)
      • 8 februari 2018 in Eerssel. Aanvang 19.30 uur.
      • 20 februari 2018 in Eerssel. Aanvang 19.30 uur.
      • fyeo_medical_1_nieuw
      • fyeo_medical_2_nieuw
      • fyeo_medical_3_nieuw
      • fyeo_medical_4_nieuw
      • fyeo_medical_5_nieuw
    • Dr. Frank Kerkhoff, oogarts
      Drs. Albert Vos, oogarts
      Drs. Barbara Leyssens, oogarts
      Drs. Richard Hommersom, oogarts
      Drs. Arnaldo Gonçalves, oogarts
      • ZKN
    • Koperslager 6
      5521 DE Eersel
    • VisuMax Femtosecond System
      Schwind Amaris 500E
      Intralase iFS 150
      Catalys Precision Laser System
    • Ooglaseren of implantlenzen?
      Voor elk oog de juiste oplossing. Uw oog is volstrekt uniek, net zoals uw vingerafdruk. Een zichtcorrectie kan dan ook nooit een standaardbehandeling zijn. Elk persoon en iedere oogafwijking vraagt om een persoonlijke benadering en een unieke behandeling. Daarvoor heeft FYEO Medical de volgende technieken:

      • Ooglaseren (ReLEx SMILE, Intralase, Lasik, Lasek, Epi-Lasik of PRK)
      • Lensimplantatie (ExtraLens of ReplaceLens )

      Doordat we het gehele spectrum van refractieve chirurgie beheersen, kunnen we voor ieder paar ogen de beste oplossing aanreiken. Of het nu gaat om ooglaseren of lensimplantatie.

      Een hoog gekwalificeerde kliniek en vooraanstaande oogchirurgen die werken met de meest moderne apparatuur: FYEO Medical is al jaren voorloper op het gebied van oogchirurgie. Bent u een geschikte kandidaat voor ooglaseren? Welke methode geeft voor u het beste resultaat? We bepalen het na een zeer grondig vooronderzoek. Welke oogbehandeling het ook wordt, u kunt er van verzekerd zijn dat u bij FYEO Medical in vertrouwde handen bent.

      Waarom FYEO Medical?

      • Elke vorm van Refractieve Chirurgie dus altijd de beste oplossing voor uw ogen
      • Hoogste score Consumentenbond
      • Zeer ervaren team oogchirurgen
      • Enige kliniek in de Benelux met vier verschillende lasers
      • ZKN & ISO Gecertificeerd
      • Nederlands modernste oogkliniek met 2 operatiekamers Klasse A
      meer lezen > tekst sluiten
  • 45 bezoekers hebben de beoordeling voor FYEO Medical ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    8,7
    • 8.8 Voorlichting
      • 8.6 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 8.6 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 8.7 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9.1 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 8.9 Behandeldag
      • 9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 8.8 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 8.9 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 8.8 Zorg na de behandeling
      • 8.9 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 8.8 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 8.1 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 9.2 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 8.3 Prijs/kwaliteit
      • 8.3 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 8.5 Resultaat van de behandeling
      • 8.5 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 22% Nee 78%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 14% Nee 86%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 93% Nee 7%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 98% Nee 2%

    Beoordelingen

    • 8,4
      Geplaatst op 07-10-2017
      Pluspunten:

      Boordevol informatie.Klantvriendelijk.

      Minpunten:

      Had eigenlijk bij nacontrole de arts verwacht.

    • 9,4
      Geplaatst op 20-07-2017
    • 8,7
      Geplaatst op 19-07-2017
      Pluspunten:

      Vriendelijk, persoonlijk, goede atmosfeer

      Minpunten:

      geen echt contact gehad met behandelend arts

    • 9,8
      Geplaatst op 19-07-2017
      Pluspunten:

      uitgebreide informatie, erg klantvriendelijk, prima zorg voor, tijdens en na de behandeling.

      Minpunten:

      helemaal geen

    • 6,1
      Geplaatst op 21-05-2017
      Pluspunten:

      Vriendelijk, goede ruimte, korte wachttijden

      Minpunten:

      Twee maanden geleden geopereerd, nog steeds pijn aan mijn oog, zouden terugbellen maar is niet gebeurd, bij controles geen arts en die personen zeggen alleen wat in de brouchure staat, niet goed doorgesproken wat er fout kan gaan zoals pijn, halo, vermoeidheid en hoofdpijn

    • 9,3
      Geplaatst op 20-01-2016
      Pluspunten:

      Als gevolg van zeer snel toenemende staar en een maandenlange wachtlijst in het ziekenhuis gekozen voor Feyo. De zeer korte wachttijd, de sfeer, de indrukwekkende zeer moderne apparatuur en het vertrouwenwekkende voorgesprek met de oogarts gaven de doorslag voor de keuze voor Feyo. Liggend onder het groene operatielaken verliep de behandeling zo snel en pijnloos dat ik verbaasd was dat ze al klaar waren toen ik me afvroeg wanneer ze zouden beginnen. Het resultaat is geweldig. Scherp zicht op alle afstanden. Ik raad het iedereen aan.

    • 8,7
      Geplaatst op 28-05-2014
      Pluspunten:

      prettige ontvangst, duidelijke diagnose, professionele houding zonder dat het té zakelijk wordt.

      Minpunten:

      vooraf duidelijkheid geven over facturering: van te voren 50% betalen en op behandeldag moet volledige bedrag betaald zijn. Gaat om flinke bedragen...

    • 10,0
      Geplaatst op 04-05-2014
      Pluspunten:

      correcte voorlichting en een zeer goede na service zelf na lange tijd word je goed geholpen en netjes te woord gestaan bij eventuele problemen of vragen
      Ik zelf kan niet anders dan lof spreken.

      Minpunten:

      geen

    • 8,5
      Geplaatst op 10-01-2014
    • 9,2
      Geplaatst op 15-03-2013
      Pluspunten:

      Ervaren en vriendelijk personeel. Goede begeleiding en voorlichting. Ze nemen geen risico's, bij twijfel wordt een extra consult bij de oogarts ingepland. Het aanbod van ingrepen is groot, waardoor er mijns inziens altijd de passende ingreep gekozen kan worden. Het kost wat geld, maar de kwaliteit is er zeker naar. Het zijn ten slotte je ogen. Het resultaat bij mij is zeer goed en geen klachten of complicaties. Ik kan het je zeker aanraden!

      Minpunten:

      Je moet er rekening mee houden dat je een aantal keer samen met iemand naar de kliniek moet komen, omdat je zelf niet kunt rijden (onderzoeken en behandeling). Dit is geen minpunt van de kliniek, het gaat om de veiligheid. Maar je moet er dus wel rekening mee houden bij het inplannen.

    • 6,5
      Geplaatst op 27-12-2012
      Pluspunten:

      klantvriendelijkheid, persoonlijke benadering en begeleiding. Staaroperatie aan beide ogen heeft eind oktober plaatsgevonden

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 9,7
      Geplaatst op 20-08-2012
      Pluspunten:

      Werkelijk PERFECTE informatieverstrekkking. Zelfs de hele CV's van de artsen en alle arts-lidmaatschappen worden in de brochure al vermeld, inclusief BIG nummers.
      Je kunt ALLES opvragen en opzoeken, zodat je 100% zeker weet dat het een goede arts is, en dat zijn ze daar stuk voor stuk!
      Geen wonder dat ze als beste uit de bus kwamen bij de consumentenbond!!!

      PERFECTE nazorg. Ik had een klein beetje debris in mn rechteroog, ondanks dat het geen kwaad kan heb ik toch een extra controle gehad.
      Ik heb een medicijnenlijst gehad voor mn apotheek, in geval ik andere medicijnen moet hebben voor wisselwerkingen. Mijn huisarts heeft een bericht gehad over het ooglaseren en de oogdruppels die ik heb.

      Ze zijn echt begaan met hun patienten en stemmen alles perfect op de persoon af. Je kunt terecht met al je vragen en krijgt eerlijk en direct antwoord. De hele behandeling wordt op jouw ogen afgestemd, waardoor ik zelf uitkwam op een Intralase Zyoptix Personalised, waarbij alle oneffenheden uit het oog gehaald worden.

      Je krijgt alle medicijnen en zowel de UV als nachtbril vooraf uitgereikt. Voor de behandeling zelf krijg je een pil zodat je kalm bent, zonder extra kosten. Voor alle zekerheid krijg je 2 oogdruppels mee tegen infecties, gewoon om zeker te zijn dat er niks gebeurd. En een hele doos druppels tegen droge ogen.

      De behandeling zelf was veel beter gegaan dan ik had verwacht. Ik ben doodsbang voor pijn, maar dat deed het dus niet.
      Ik koos de Intralase behandeling, het enige wat ik meegemaakt heb is een raar drukkend gevoel op mijn oog als ze er een vacuum ding opzetten, om het flapje te maken. Maar geen pijn, helemaal niet!

      Na de behandeling kort last gehad van mijn rechteroog, maar gewoon lichte irritatie. Ik kon meteen naar huis en zag vrijwel meteen weer, terwijl ik -3.5 had!
      De ochtend erna meteen een goede nacontrole. Na een week nog ivm debris in het oog, en na een maand weer om te kijken hoe het gaat.

      Ik ben EXTREEM tevreden over deze kliniek!
      Met alle liefde en plezier heb ik meer betaald voor een dure, extreem gepersonaliseerde behandeling. Want bij hun krijg je ECHT WAAR VOOR JE GELD!!

      ABSOLUTE AANRADER!!

      Minpunten:

      NIETS!
      De prijs is wat hoog, maar je krijgt er ZO VEEL voor terug!

      GEEN zwakke punten dus!

    • 9,5
      Geplaatst op 30-07-2012
      Pluspunten:

      Aangezien ik uit Limburg kom en het toch een aardig ritje was naar Reuzel, hebben we een hotelovernachting inclusief ontbijt een paar meter van de kliniek vandaan GRATIS erbij gekregen. Zowel ik als mijn man mochten een nacht in het hotel verblijven zodat ik niet smorgens heel vroeg weer in de auto moest voor de eerste nacontrole. Ik vind dit werkelijk super!

      Minpunten:

      Eerlijk gezegd kan ik geen zwak punt ontdekken.

    • 8,1
      Geplaatst op 02-05-2012
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijk personeel.

      Minpunten:

      Misschien duurder dan andere klinieken maar heb de ervaring als zeer goed ervaren. Dus betaal liever wat meer voor betere service e.d. maar dat is persoonlijk....

    • 9,3
      Geplaatst op 03-04-2012
      Pluspunten:

      Goede (klanten)service, uitstekende artsen en assistenten. De wachtruimte ziet er pico bello uit. De begeleiding is top, er wordt ruim voldoende tijd voor je genomen. Ondanks dat het bijna 'lopende band' werk is, wordt je niet als een nummer behandeld.

      Minpunten:

      Wat aan de dure kant. Ik had vooraf specifieke eisen gesteld aan de behandeldata, waarop de kliniek akkoord ging. Ik heb er echter wel wat moeite voor moeten doen om het ook zo geregeld te krijgen.

    • 9,0
      Geplaatst op 22-07-2011
    • 8,9
      Geplaatst op 20-06-2011
      Pluspunten:

      Fijne wachtruimte (in Eersel).
      2 dagen na de behandeling werd ik nog door de oogarts/chirurg persoonlijk gebeld om te vragen hoe het met me ging! Erg netjes.

    • 9,2
      Geplaatst op 23-04-2011
      Pluspunten:

      Nemen de tijd, professioneel en klantvriendelijk. Deze kliniek is mij aangeraden door vrienden en professionals

      Minpunten:

      Nog geen kunnen ontdekken

    • 7,8
      Geplaatst op 04-09-2010
      Pluspunten:

      Duidelijkheid/volledigheid van info voor behandeling.
      Klantvriendelijkheid en direct/snel contact.

      Minpunten:

      Gebruik medicijnen (druppels) na behandeling en voor hoelang stond niet in brochure.
      Kosten druppels werd seperaat door apotheek in rekening gebracht en zat dus niet in behandelprijs: dit was ook niet vermeld in brochure. Overigens waren deze kosten laag.

    • 10,0
      Geplaatst op 19-04-2010
      Pluspunten:

      superklantvriendelijk zeer goede resultaat ik had eerst min 12 als oogsterkte en nu zie ik bijna 160 procent zeer goede voor- en nazorg. Een gemiddeld eind cijfer van 10 dan doe je dit bedrijf eigenlijk nog te kort. Ik ben hun zeer dankbaar; hier heb ik elke dag plezier van!!

      Minpunten:

      totaal geen zwakke punten

    • 8,7
      Geplaatst op 28-03-2010
      Pluspunten:

      * Zeer kundige en ervaren oogchirurg.

      * Klantvriendelijk; duidelijke uitleg, nemen alle tijd voor je, je bent daar een persoonlijkheid geen nummer.

      * Zeer goede service. Na de behandeling krijg je een zonnebril en een beschermbril mee. Kliniek verstrekt de medicatie (oogdruppels).

      * Gezellige wachtruimte; verschillende huiskamers met breedbeeldtelevisie. En er is een computerhoekje voor de begeleiders, zodat zij zich kunnen vermaken.

      Minpunten:

      Een zwak puntje vind ik de wat lange wachttijden. Zelf moest ik 2 maanden wachten voor het vooronderzoek en weer 2 maanden voor de behandeling (maar het was het wel waard!)

    • 9,4
      Geplaatst op 08-01-2010
      Pluspunten:

      Professionele uitstraling, ontzettend vriendelijke mensen en zeer ervaren oogspecialist. Iedereen heeft alle tijd voor je!

      Minpunten:

      Geen zwakke punten ervaren

    • 9,0
      Geplaatst op 23-12-2009
    • 8,5
      Geplaatst op 24-10-2009
      Pluspunten:

      geweldige mensen en een geweldige behandeling. Ben nog in reusel geweest voor de behandeling. Eersel is nu nog beter en mooier. Ik word altijd te woord gestaan bij vragen. Ze hebben alle tijd voor je. De behandeling viel niet tegen. Ik mag nog een 2e leaserbehandeling ondergaan, maar ben tevreden met zicht -0,75

      Minpunten:

      Ik heb epilasic behandeling gehad. had droge ogen en cilinderafwijking. Ik ben na de behandeling zeker 5 weken uit de rolatie geweest. Dit is van te voren niet gezegd en werd ook na de behandeling niet gezegd dat dit normaal was. Ik ben daardoor deze weken heel onzeker geweest of het bij mij fout was gegaan. Van dichtbij en van veraf zag ik de eerste weken niks. Daarna ging het langzaam aan beter. Nu 3 jaar later heb ik alleen in het donker (beetje nachtblind) een brilletje nodig van -0.75 maar daardoor niet echt een leesbril nodig. Ik ben nu 51 jaar. Dus mijn behandeling krijgt wel een ruime voldoende.

    • 6,6
      Geplaatst op 29-09-2009
      Pluspunten:

      vriendelijk en goede service

      Minpunten:

      mij is verteld dat mijn droge ogen (voor de behandeling) er alleen maar beter van zouden worden of dit zou hetzelfde blijven. Ik zit nu al 1.5 jaar elke nacht met problemen, ondanks de flinke hoeveelheid ooggel die ik gebruik. Dit was mij van te voren niet vertelt.

    • 9,0
      Geplaatst op 28-08-2009
      Pluspunten:

      zeer klantvriendelijk

    • 6,8
      Geplaatst op 14-08-2009
    • 8,9
      Geplaatst op 31-07-2009
      Pluspunten:

      Zeer klantvriendelijk, prima uitstraling, goede bereikbaarheid, weinig of geen last gehad na extra lens implantatie. Chirurg belt zelf na een week om navraag te doen over je gezichtsvermogen (dit vind ik heel attent). Lossen mijn nacorrectie (ben blijven zitten met + 1,25 en + 0,71)dmv epilasik probleemloos en SNEL op.

      Minpunten:

      Chirurg begon, zonder zich eerst voor te stellen, aan de ingreep. Ik kon zonder bril niet zien wie de operatie deed en liet het maar over me heen komen. Weinig persoonlijke benadering, jammer, had ook niet eerder kennis gemaakt met de behandelend arts.

    • 9,1
      Geplaatst op 06-04-2009
      Pluspunten:

      Aandacht voor de klant, servicegericht en uitstekende resultaten.

    • 9,1
      Geplaatst op 19-03-2009
      Pluspunten:

      Streven naar constante verbetering; voorop in het veld

      Minpunten:

      nvt

    • 9,7
      Geplaatst op 10-02-2009
      Pluspunten:

      enorm goede klantgerichte en professionele aanpak (behandeling is nu 5 weken geleden) afwijking + 1/2 beide kanten

      Minpunten:

      behandelend arts kwam tijdens de ingreep (lensimplantaten) nogal grof en chagerijnig over

    • 10,0
      Geplaatst op 20-01-2009
      Pluspunten:

      De prettige, gemoedelijke sfeer, in combinatie met een zeer kundige oogchirurg. Allebei de ogen werden op dezelfde dag behandeld, alle oogdruppels, beschermbrillen e.d. worden door hen verstrekt, hoef je zelf niet voor naar de huisarts of apotheek.

      Minpunten:

      Ik heb geen zwakke punten kunnen ontdekken.

    • 9,3
      Geplaatst op 08-12-2008
      Pluspunten:

      Duidelijkheid
      Kwaliteit
      Behulpzaam

      Minpunten:

      Prijs

    • 8,8
      Geplaatst op 30-10-2008
      Pluspunten:

      Dat is de aandacht/zorg/voorlchting voor tijdens en na de bahandeling.

      Minpunten:

      Als je al op de o.k. tafel ligt ontmoet je pas de arts die de ingreep doet. ( dan heb je dus geen bril op en ben je al voorbereidt voor de ingreep en zie je de arts dus niet ) Ik heb dat niet als heel negatief ervaren hoor, maar laat ik dat dan een zwak puntje noemen.

    • 8,5
      Geplaatst op 24-05-2008
    • 8,4
      Geplaatst op 10-03-2008
      Pluspunten:

      De zorgvuldigheid bij het bepalen van de juiste behandeling van mijn klachten, er is extra overleg geweest met de oogarts, en daarna nog met mij.

      Minpunten:

      Te weinig ruimte, kleine en ongezellige wachtkamer. Gevaarlijke wenteltrap naar boven.

    • 9,4
      Geplaatst op 11-01-2008
      Pluspunten:

      Erg duidelijke uitleg, heel erg vriendelijk.

    • 8,8
      Geplaatst op 29-01-2007
      Pluspunten:

      Personeel, oogarts, winkel, ligging

    • 8,9
      Geplaatst op 30-09-2006
      Pluspunten:

      Moderne apparatuur,
      zeer bekwame en ervaren arts,
      bekwame,ervaren optometristen

    • 7,1
      Geplaatst op 20-06-2006
    • 7,6
      Geplaatst op 19-06-2006
      Pluspunten:

      Goede ervaring, en het is op tv geweest, bij mens en lijf. Vandaar dat ik er terecht ben gekomen

      Minpunten:

      Slechte ontvangst, wij waren te vroeg, ivm de reistijd (eindje rijden) Ze lieten ons maar staan, en liepen langs ons heen. Je kon nergens zitten.

    • 7,8
      Geplaatst op 19-06-2006
      Pluspunten:

      Vooronderzoek erg uitgebreid. Ze zijn erg vriendelijk

    • 9,0
      Geplaatst op 19-06-2006
      Pluspunten:

      Klein en dus erg persoonlijk. Heeft maar een arts, dus je weet wat je aan de ervaringen van anderen hebt. Gratis hotelovernachtiging op behandeldag.

      Minpunten:

      Lastig bereikbaar, vooral met OV.
      (reactie 1-2-2010 redactie Ooglasertrefpunt: Fyeo is verhuisd naar een nieuw pand met goede bereikbaarheid, ook via OV)

    • 8,5
      Geplaatst op 16-06-2006
      Pluspunten:

      Zeer duidelijke uitleg tijdens het vooronderzoek en antwoord op al mijn vragen gekregen. Oogarts erg prettig tijdens de behandeling

      Minpunten:

      Ik moest er een redelijk eind voor rijden (maar dat was wel de moeite).

    • 8,5
      Geplaatst op 15-06-2006
      Pluspunten:

      Goede arts.

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor FYEO Medical, Eersel

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Zou u deze kliniek aanbevelen aan uw familie en vrienden?

    /

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Uw beoordeling plaatsen we anoniem. Uw naam en mailadres tonen we niet op Ooglasertrefpunt.nl. Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie