- 2,0
Nooit laten doen, als ik had geweten wat de gevolgen kunnen zijn.
ooglaserbehandeling (smile) Laatste behandeling: mei 2022 Geplaatst op 01-06-2022Na lange twijfel, uiteindelijk toch de keuze gemaakt om beide ogen te laten laseren. Eindelijk van mijn bril verlost dacht ik. Het begon al met een bericht dat ik de dag van de operatie een bericht kreeg dat ik 2u later mocht komen. Dit met de stress en zenuwen die ik al had, was dit niet zo een leuk nieuws. Toch ging ik tijdig naar daar. Dan de operatie zelf. Tijdens het laseren, werd het plots te warm in de zaal. Mijn oog volledig open geplakt, moest ik minstens een half uur wachten tot de kamer was afgekoeld zodat ze mijn 2e oog konden laseren. Dit was geen fijne ervaring en hoopte dat alles natuurlijk in orde kwam. Mijn oog kwam ook droog te staan en lag daar open en bloot.
De dag erop op controle en alles bleek in orde te zijn. Tot ik thuis kwam en wat irritatie begon te voelen. Ik ging niets vermoedend gaan slapen in de hoop dat het de volgende morgen weg zou zijn. Niets is minder waar.. De volgende ochtend had ik pijn en ging ik naar de huisartsenwachtpost die me gelijk doorstuurde naar de oogarts van wacht (ziekenhuis te bonheiden). Deze nam contact op met de prof. die mijn oog heeft gelaserd en zo kwam ik dan in het UZ Leuven terecht. Daar aangekomen werd ik wel opgewacht door een prof die gelijk de juiste beslissingen nam om mijn oog weer te opereren. Later bleek dat er een infectie en bacterie in het oog zaten waardoor ik nu nog steeds niets of bijna kan zien. Het is echt een heel nare ervaring. De hele situatie in de thuisomgeving, hulp, en opvolging nu (2x per week naar leuven) daar zwijg ik dan nog over.
REACTIE GOES OOGCENTRUM:
Geachte mevrouw,
Wij danken u voor uw bericht. Wij betreuren het ten zeerste dat u een onaangename ervaring heeft gekend bij ons.
Onze klanttevredenheid, alsmede onze kwalitatieve dienstverlening staan voor elk van onze patiënten voorop.
Wij benadrukken graag dat elke behandeling plaats vindt in een uiterst hygiënische en steriele omgeving.
Ook persoonlijk contact en opvolging zijn één van onze belangrijke troeven.
Wij stellen dan ook graag alles in het werk om met u dit verder te bespreken. U mag mij steeds rechtstreeks contacteren via 03/2193925 of langskomen voor een persoonlijk gesprek op een voor u geschikt moment zodat wij uw ervaring alsnog kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
Dr. F. Goes, Jr.Pluspunten:
hier kan ik niets over zeggen
Minpunten:
weinig opvolging
- Dr. Frank Goes jr.
- W. Klooslaan, (no. 6 raadpleging no. 16 heelkunde)
2050 Antwerpen - Excimer laser : Mel 80 van Zeiss.
Femtolasik laser : Visumax 500 van Zeiss - meer lezen > tekst sluiten
Het Goes OogCentrum is een groepspraktijk met zeven oogartsen, een orthoptiste, meerdere technische assistentes, secretaresses en een operatieteam met een anesthesiste.
Wij zijn gespecialiseerd in behandelingen om goed te zien zonder bril en contactlenzen. Elke oogarts heeft zich bekwaamd in een subdiscipline van de oogheelkunde. Cataractchirurgie en ooglidchirurgie zijn andere behandelingen waarop we ons specifiek toeleggen.
We werken in een operatiekamer die aan de hoogste eisen van steriliteit voldoet, en waar enkel oogchirurgie wordt uitgevoerd.
In de Benelux waren we het eerste centrum om de Smile-procedure op te starten, en we bouwden hier ondertussen een grote expertise in op. Inmiddels hebben we meer dan 100.000 patiënten behandeld en meer dan 10.000 oogoperaties uitgevoerd.
65 bezoekers hebben de beoordeling voor Goes OogCentrum ingevuld.
-
8.8
Voorlichting
- 8.8 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
- 8.6 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
- 8.7 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
- 9.2 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
-
9.3
Behandeldag
- 9.3 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
- 9.4 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
- 9.3 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
-
9.1
Zorg na de behandeling
- 9 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
- 9.1 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
- 8.8 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
- 9.2 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
-
8.4
Prijs/kwaliteit
- 8.4 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
-
9.3
Resultaat van de behandeling
- 9.3 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
- Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 19% Nee 81%
- Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 10% Nee 90%
- Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 97% Nee 3%
- Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 98% Nee 2%
Beoordelingen
-
2,0
Nooit laten doen, als ik had geweten wat de gevolgen kunnen zijn.
ooglaserbehandeling (smile) Laatste behandeling: mei 2022 Geplaatst op 01-06-2022Na lange twijfel, uiteindelijk toch de keuze gemaakt om beide ogen te laten laseren. Eindelijk van mijn bril verlost dacht ik. Het begon al met een bericht dat ik de dag van de operatie een bericht kreeg dat ik 2u later mocht komen. Dit met de stress en zenuwen die ik al had, was dit niet zo een leuk nieuws. Toch ging ik tijdig naar daar. Dan de operatie zelf. Tijdens het laseren, werd het plots te warm in de zaal. Mijn oog volledig open geplakt, moest ik minstens een half uur wachten tot de kamer was afgekoeld zodat ze mijn 2e oog konden laseren. Dit was geen fijne ervaring en hoopte dat alles natuurlijk in orde kwam. Mijn oog kwam ook droog te staan en lag daar open en bloot.
De dag erop op controle en alles bleek in orde te zijn. Tot ik thuis kwam en wat irritatie begon te voelen. Ik ging niets vermoedend gaan slapen in de hoop dat het de volgende morgen weg zou zijn. Niets is minder waar.. De volgende ochtend had ik pijn en ging ik naar de huisartsenwachtpost die me gelijk doorstuurde naar de oogarts van wacht (ziekenhuis te bonheiden). Deze nam contact op met de prof. die mijn oog heeft gelaserd en zo kwam ik dan in het UZ Leuven terecht. Daar aangekomen werd ik wel opgewacht door een prof die gelijk de juiste beslissingen nam om mijn oog weer te opereren. Later bleek dat er een infectie en bacterie in het oog zaten waardoor ik nu nog steeds niets of bijna kan zien. Het is echt een heel nare ervaring. De hele situatie in de thuisomgeving, hulp, en opvolging nu (2x per week naar leuven) daar zwijg ik dan nog over.
REACTIE GOES OOGCENTRUM:
Geachte mevrouw,
Wij danken u voor uw bericht. Wij betreuren het ten zeerste dat u een onaangename ervaring heeft gekend bij ons.
Onze klanttevredenheid, alsmede onze kwalitatieve dienstverlening staan voor elk van onze patiënten voorop.
Wij benadrukken graag dat elke behandeling plaats vindt in een uiterst hygiënische en steriele omgeving.
Ook persoonlijk contact en opvolging zijn één van onze belangrijke troeven.
Wij stellen dan ook graag alles in het werk om met u dit verder te bespreken. U mag mij steeds rechtstreeks contacteren via 03/2193925 of langskomen voor een persoonlijk gesprek op een voor u geschikt moment zodat wij uw ervaring alsnog kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
Dr. F. Goes, Jr.Pluspunten:
hier kan ik niets over zeggen
Minpunten:
weinig opvolging
-
8,0
Ik ben nu heel blij dat mijn zicht zo verbeterd is en dat ik geen brillen of lenzen meer moet dragen. Mijn ogen zijn wel nog altijd gevoelig voor felle licht, ik draag UV brillen en gebruik druppels tegen drogen ogen.
implantaat van een multifocale lens voor beide ogen/ lazer operatie van kataract Laatste behandeling: november 2021 Geplaatst op 24-02-2022De operatie loopt heel vlot en pijnloos, het is alleen lastig om na de operatie niet in aanraking met dieren te kunnen komen. Ik rij en verzorg dagelijks paarden! Ik heb dan gebruik gemaakt van een werkbril om mijn ogen tegen stof te beschermen. Door mijn sportactiviteiten (paardrijden, mountainbike) te onderbreken, is mijn conditie achteruit gegaan. Heel snel na de operatie kon ik wel moeiteloos zonder bril lezen, ook de kleine letters.
Als ik 's avonds auto reed was het iets lastiger, maar nu veel verbeterd. Ik heb eerst pijnlijke ogen gehad. Kon ook niet tegen make up. Mijn ogen beginnen nu ook minder gevoelig te worden. Ik gebruik wel 3x druppels tegen uitdroging (ik heb altijd gevoelige ogen gehad)Pluspunten:
Het is een luxe kliniek. Een aangename kader, rustig gelegen. Je kunt gemakkelijk gratis parkeren (op wandelafstand)
Vriendelijk en voldoende personeel, geen lange wachttijden. Er zijn mooie brochures en films over de operaties. Er is een uitgebreide moderne apparatuur en je wordt op voorhand nauwkeurig gecontroleerd.Minpunten:
De prijs! Ik was wel op de hoogte dat ik een groot deel zelf zou moeten betalen maar kreeg geen kennis van het juiste bedrag voor de operaties. De ziekenkas had me ook gewaarschuwd voor privé klinieken. Ik had een totaal van ca 5.000€ gerekend maar moest 7.800 € voor beide ogen waarvan ik zelf 6.300 € moest betalen. Het laatste controle visite was ook niet meer inbegrepen.
Bij de 2de operatie was er geen anesthesist meer aanwezig. Bij het 1ste operatie kreeg ik het filmpje van een ander patient. -
10,0
Top
ICL lens Laatste behandeling: februari 2022 Geplaatst op 08-02-2022Super vriendelijke mensen en dr. Goes stelt je echt op je gemak. Ze leggen alles heel duidelijk uit en weten waar ze mee bezig zijn. Super blij dat ik, desondanks het prijskaartje, de ingreep heb laten doen. Jarenlang zware migraine gehad, elke maand wel een keertje, nu een jaar later na mijn ingreep nog maar 1 keer migraine gehad.
Pluspunten:
Vriendelijke mensen, behulpzaam, duidelijke uitleg
-
9,5
Top voor alles
Catharact Laatste behandeling: februari 2022 Geplaatst op 07-02-2022Top operatie weer
Eerste was in 2016 aan andere oog en was evenzeer fantastischPluspunten:
No blood no sweat only glory
Minpunten:
Geen
-
9,7
Zeer tevreden.
cataractoperatie en plaatsing multifocale lens met laser Laatste behandeling: december 2021 Geplaatst op 02-01-2022Zeer tevreden over de behandeling en het resultaat. Ik kan terug lezen, functioneren zonder bril, ik zie alles helderder en met intensere kleuren.
Pluspunten:
- intensieve opvolging (ook in het weekend)
Minpunten:
- Ik had nog een tijdje last van branderige ogen en halo's.
-
9,8
Van A tot Z voorbereid, begeleid, uitgevoerd en gecontroleerd
Lensimplantaat Laatste behandeling: december 2021 Geplaatst op 21-12-2021Door oogblessure bij Dr. Goes et. al. terechtgekomen, snelle diagnose en behandeling én cataract vastgesteld. Zorgvuldige analyse, afgewogen advies om belangrijke beslissing te kunnen nemen. Van dan af duidelijke afspraken, ingreep, controle en uitstekend resultaat! Prima personeel in aangename omgeving, absolute aanrader, doen!
-
10,0
zeer tevreden over het resultaat
het aanbrengen van nieuwe lenzen Laatste behandeling: juli 2021 Geplaatst op 02-08-2021Een eerste goed vooronderzoek gehad en daarna een goede uitleg van de dokter. Ik ben zeer tevreden van het resultaat .
Pluspunten:
Een zeer goede ontvangst gehad en heel vriendelijk personeel.
-
9,7
Enorm tevreden. Had het al veel eerder moeten doen.
Nieuwe lenzen Laatste behandeling: juni 2017 Geplaatst op 27-08-2019Ben heel erg blij dat de operatie kon gebeuren bij mij. Ik draag al een zware bril sinds mijn 3e jaar. De kans zat er in dat ik toch nog een leesbril nodig zou hebben, maar ik hoef deze maar heel uitzonderlijk te dragen. Ik was zo tevreden dat mijn man nu ook dezelfde operatie heeft ondergaan. Het is een dure operatie, maar zeker en vast zijn geld waard.
Pluspunten:
Professionaliteit, vriendelijkheid van team, top kwaliteit van de operaties.
Minpunten:
Ik kan niet direct iets vinden.
-
9,0
Cataractoperatie voor iemand van 54 jaar
Cataract behandeling via laser Laatste behandeling: juni 2019 Geplaatst op 20-06-2019Blij dat ik dit laten doen heb... ik zie zeer goed op alle afstanden. Enkel nog wat wennen bij de lichten die halo’s vormen. Een zeer professionele behandeling in deze kliniek. Tijdens de 2 uur aanwezigheid in de kliniek en de 15 min operatie zijn de verpleegsters super vriendelijk en stellen je steeds op je gemak. Alhoewel je totaal geen enkele pijn ervaart, ben je toch zenuwachtig en is dus nergens voor nodig.
Pluspunten:
vriendelijke verpleegsters tijdens de operatie en de momenten ervoor.
Minpunten:
De prijs is heel duur en je krijgt niets terug via hospitalisatieverzekering
-
10,0
Weer een heldere kijk op de wereld en zonder bril!
Cataractoperatie en plaatsen multifocale lens( beide ogen) Laatste behandeling: mei 2019 Geplaatst op 19-05-2019Van bij het intakegesprek tot de controleraadpleging niets dan lof voor dokter Goes Jr. en zijn team. Verschillende familieleden en ikzelf zijn al jaren patiënt bij het Goes Oogcentrum tot onze grote tevredenheid. De zorg voor onze ogen zouden we aan iemand anders toevertrouwen, een second opinion hebben we nergens gevraagd, het vertrouwen was er van bij het begin en na al die jaren is dit niet veranderd.
De Cataractoperatie is zeer vlot verlopen. Professioneel, snel en onder de meest hygiënische omstandigheden wordt de patiënt geholpen en het kopje koffie met artisanaal koekje dat je na afloop aangeboden krijgt getuigt van de vriendelijkheid en het ‘oog’ voor detail dat dit centrum kenmerkt.Pluspunten:
Deze ooglaserkliniek is een centrum waar de zorg voor de patiënt centraal staat. De goede organisatie maakt dat het hele team er ontspannen bijloopt wat ook een geruststellende en fijne ervaring is voor de patiënten. Dr. goes is een topchirurg. Hij straalt rust en vertrouwen uit, is heel professioneel en weet in begrijpelijke bewoordingen uit te leggen wat de ingreep inhoudt. Er wordt voldoende tijd besteed aan de patiënten en op vragen wordt duidelijk en eerlijk geantwoord. Ook in onze omgeving horen wij niets dan lovend commentaar over het Goes Oogcentrum
Minpunten:
Geen
-
10,0
Pluspunten:
Dat alles naar wens met veel respect is verlopen,en dat ik nooit geen bril meer nodig heb met dank aan dr. Goes en medewerkers!
Minpunten:
Vind geen zwakke punten!
-
8,8
Pluspunten:
Er werd rekening gehouden met mijn leeftijd en als dusdanig een ondercorrectie uitgevoerd. Dit vond ik heel professioneel.
Minpunten:
Geen zwakke punten
-
9,3
Pluspunten:
Toen ik na de ingreep belde voor een probleem mocht ik direct langskomen. Ik heb ook niets aan mijn probleem over gehouden.
-
9,3
Pluspunten:
Duidelijke informatie, professionaliteit, zeer vriendelijke en geruststellende begeleiding tijdens de ingreep, bereikbaarheid van arts bij vragen achteraf
Minpunten:
geen zwakke punten te melden!
-
8,7
Pluspunten:
Vriendelijk, professioneel, proper.
Minpunten:
Dure behandeling, afspraken kunnen niet snel ingepland worden.
-
9,5
Pluspunten:
Super efficiënt. Zeer kwaliteitsvol.
Minpunten:
Geen
-
9,5
Pluspunten:
Onderzoeken waren uitgebreid en zorgvuldig
-
9,2
Pluspunten:
Professionele aanpak, vriendelijkheid zowel van dokter Goes als van personeel, vakkundige uitleg, behandelingen in heel hygiënische omstandigheden
Minpunten:
geen
-
9,4
Pluspunten:
Nieuwste ooglaser techniek. Pijnloos. En een vakkundige man.
Minpunten:
Geen
-
9,5
Pluspunten:
Vriendelijkheid, professionaliteit, ervaring.
Minpunten:
Soms lange wachttijden (bvb. wachten aan de telefoon, of tussen twee testen in). Dit viel echter niet zo vaak voor.
-
9,5
Pluspunten:
- bijzonder vriendelijke en attente medewerkers
- een dokter die vertrouwen opwekt voor, tijdens en na de behandelingMinpunten:
-
-
8,3
-
9,4
Pluspunten:
zeer proper en sterieel
Minpunten:
wachten soms
-
8,6
-
8,5
Pluspunten:
Men begrijpt dat eenieder dit maar éénmaal in zijn leven doet en met een pak vragen zit zowel voor als na de behandeling. Het persoonlijk gsm-nummer van DR Goes is een sterk punt op dat vlak.
Minpunten:
Lasek-behandeling blijft behandeling met traag herstel. Bij mij duurde het nog een beetje langer dan voorspeld. Maar eindresultaat is zeer goed.
-
9,2
Pluspunten:
zeer vlotte behandeling
geen wachttijden
zeer vertrouwenswekkend
-
8,6
-
8,3
-
9,9
Pluspunten:
Zeer goed vooronderzoek en uitleg.
Vriendelijkheid, geduld,steun, begrip, eerlijkheid, vertrouwen, gemotiveerd,deskundigheid,ze nemen alle tijd per patiënt. Volledige uitleg tijdens de operatie door de chirurg en de liefdevolle handmassage doet wonderen !!! Een prima samenwerking !Minpunten:
Niet van toepassing voor mij !
-
9,4
Pluspunten:
Expertise, professionalisme, organisatie.
-
8,5
Pluspunten:
goede kennis, geeft vertrouwen
Minpunten:
wachten, afspraak om 15uur, u bent rond 16uur aan de beurt dan.
-
10,0
Pluspunten:
- Klantvriendelijkheid voor, tijdens en na de behandeling.
Minpunten:
Niet van toepassing
-
9,1
Pluspunten:
Uitgebreide en moderne testen bij vooronderzoek. Enorm goede begeleiding tijdens en na de operatie. Tijdens de behandeling werd ik gerust gesteld door de dokter en dat vond ik nodig, want er gebeurt zo veel op korte tijd.
Minpunten:
Een klein minpuntje: tijdens het vooronderzoek werden er niet zo veel vragen aan mij gesteld. Via contacten met mensen die een laserbehandeling hebben ondergaan en via een tweede opinie bij een andere oogarts heb ik meer info gekregen over mijn situatie.
-
8,1
Pluspunten:
Zeer professioneel, ze nemen geen enkel risico en nemen hun tijd om alles nauwkeurig te onderzoeken.
Minpunten:
Voor controles soms wat lang wachten, maar dit is zo bij alle dokters.
-
9,3
Pluspunten:
Heel vriendelijke mensen en een hele goede arts (DR F Goes Junior).
Minpunten:
Geen zwakke punten.
-
8,5
Pluspunten:
Men kan snel terecht. Correcte behandeling gedurende het volledige proces.
-
9,6
Pluspunten:
Ik kreeg artiflex lenzen ingeplant en ik ben heel tevreden over de operatie en de nabehandelingen over de dokters en het personeel.Alles heel professioneel, de mensen daar weten waar ze mee bezig zijn.De assistenten zijn heel vriendelijk. Ik raad zelf mijn eigen kinderen aan om bij dokter goes te gaan voor een behandeling of operatie. Goe bezig mannen. Doe zo verder.
Minpunten:
Weinig of geen parking.
-
9,9
Pluspunten:
duidelijke informatie, super vriendelijk personeel,
Minpunten:
geen zwakke punten
-
9,0
Pluspunten:
-klantvriendelijk
-goede voorlichting
-goede behandeling
Minpunten:
-soms ietwat lange wachttijd
-
9,1
Pluspunten:
professionaliteit en kennis van dr. goes jr., perfect resultaat
-
8,6
Pluspunten:
Professionaliteit van zowel de behandelend arts als het personeel. Zeer uitgebreide voorbehandeling/testen om te kijken of je ogen wel geschikt zijn voor het laseren. Geeft je wel van te voren al een goed vertrouwen voor zo'n spannende behandeling.
Minpunten:
Geen
-
8,5
-
10,0
Pluspunten:
erg persoonlijke behandeling, goede opvolging
Minpunten:
geen
-
8,2
Pluspunten:
zeer tevreden over dokter Goes
Minpunten:
soms lange wachttijden ook bij afspraken
-
8,7
-
9,4
Pluspunten:
Zeer professioneel, lange geschiedenis (tweede generatie), proper en enorm verzorgd.
-
9,3
-
9,0
Pluspunten:
snelle behandeling tussen mijn eerste onderzoek en dat ik er volledig vanaf was 1 maand en heb slechts dag of drie hinder ondervonden
Minpunten:
geen, alles is vlot gegaan en zoals ik het wilde met de juiste resultaten
-
9,9
-
7,9
Pluspunten:
Veel aandacht voor nazorg;
Ik had het gevoel bij competente en betrouwbare artsen te zijn (Goes sr en jr)Minpunten:
duur(der dan de concurrentie)
-
9,9
Pluspunten:
Zeer vriendelijke medewerkers en een heel uitgebreide begeleiding.
Minpunten:
Geen.
-
9,6
Pluspunten:
Snelle datum voor behandeling na eerste bezoek - ontvangst dvd van operatie - héél vriendelijke dokter
Minpunten:
geen
-
9,2
-
8,8
-
7,8
Pluspunten:
Zeer vriendelijke mensen, goede behandeling en uitleg. Een erg tevreden patient!
Minpunten:
Lange wachttijden op de dag van afspraak.
-
9,8
Pluspunten:
Je wordt hier niet als een nummer behandeld, maar echt als een individu. Dr Frank Goes Junior is niet alleen als dokter uitmuntend, maar ook als mens.
Hij slaagt er in om je vanaf het eerste moment een goed gevoel te geven ! Toch zal hij je duidelijk wijzen op eventuele risico's die de ingrepen inhouden.
Hij is de perfecte gentleman en ziet er ook zo uit ! Wat de klantvriendelijkheid betreft, heb je echt het gevoel dat je behandeld wordt als een "First Class" patiënt. De Lasik ingreep was een fluitje van een cent en is bij mij 100% geslaagd. De ingreep was volledig pijnloos door de plaatselijke verdoving en achteraf ook zonder pijn. Na 5 jaar zie ik nog steeds perfect !
Ik ga met veel plezier op jaarlijkse controle en blijf onder de indruk hoe alles evolueert bij Dr Goes, maar desondanks blijft het menselijk aspect primeren.Minpunten:
Ik heb geen zwakke punten ervaren
-
7,9
-
8,7
Minpunten:
het te laat komen van de dokter
-
8,0
Pluspunten:
Dr. Frank Goes Junior
-
9,4
Pluspunten:
Goede begeleiding..vriendelijk..snel geholpen en ik ben niet snel tevreden over iets.. maar dr fr goes junior en medewerkers staan bij mij heel hoog
Minpunten:
geen
-
9,6
Pluspunten:
snelle behandeling, geen wachtlijst
Minpunten:
geen zwakke punten
-
8,5
Pluspunten:
De behandeling gaat betrekkelijk snel. Het team weet duidelijk waar men mee bezig is. Het resultaat is dezelfde dag al voelbaar! Voor alle bril en lensgelastigden onder ons, het is een ware aanrader!
Minpunten:
De zwakke punten hebben meer met mijn zwakke punten te maken dan met de behandeling op zich. Ik vond het heel akelig om te laten doen, vooral omdat je volledig bij bewustzijn bent.
-
9,3
-
7,8
Pluspunten:
snelheid afspraken maken
Minpunten:
weinig mondelinge voorlichting, wel alles op papier
-
9,1
Pluspunten:
Ze zijn zeer vriendelijk en tijdens de operatie zelf was alles uitgevoerd zoals ervoor besproken. Tijdens de eerste consultaties werd het ook zeer duidelijk uitgelegd. Ik heb ook eens een spoedopname gehad en toen ook werd er hun uiterste best gedaan om mij zo snel mogelijk te behandelen.
-
8.8
Voorlichting
Vul onderstaand uw beoordeling in voor Goes OogCentrum, Antwerpen
De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.
De belangrijkste regels zijn:
- Geef altijd een toelichting op de cijfers.
- Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
- Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
- Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
Lees ervaringsverhalen van deze kliniek
-
Recent kocht het Goes OogCentrum een nieuw OCT toestel aan.
2 april 2017 Lees Meer -
Goes opereert Goes
1 maart 2017Dr. Frank Goes jr. opereert Dr. Frank Goes sr.
Lees Meer -
Laser-cataractchirurgie met de catalys laser: ervaringen na enkele honderden behandelingen
1 oktober 2015Vele stappen van een klassieke cataract ingreep, waarbij er nog met de hand en met een mesje gewerkt werd, kunnen nu uitgevoerd worden met een laser. Door gebruik te maken van de ‘Catalys Laser’ kan uw oogchirurg u een meer comfortabele, zachte, nauwkeurige en gepersonaliseerde behandeling aanbieden.
Lees Meer -
Het Goes Oogcentrum 100% conform de strengste eisen qua hygiëne en expertise!
1 mei 2015 Lees Meer
-
Contactmogelijkheden
Contact met Goes OogCentrum