• laser_clinic_cornea_4
      • laser_clinic_cornea_2
      • laser_clinic_cornea_3
      • laser_clinic_cornea_1
      • laser_clinic_cornea_5
    • Drs. L.P. Fritsche
      • ZKN
    • Hoofdweg 634
      2132 MK Hoofddorp
    • WAVELIGHT® Refractive Suite met:
      ALLEGRETTO Wave Eye-Q 400 Excimerlaser
      WAVELIGHT® FS200 femtosecond laser
    • Laser Clinic Cornea is gespecialiseerd in refractieve chirurgie. Met onze combinatie van zeer ervaren en toegewijde oogartsen en de laatste generatie ooglaserapparatuur kunnen wij u het allernieuwste op het gebied van ooglaserbehandelingen en het implanteren van lenzen aanbieden.

      Onze ZKN gecertificeerde kliniek staat garant voor een gewaarborgde kwaliteit van medische zorg en is koploper op het gebied van innovatieve behandelmethoden. Laser Clinic Cornea streeft naar optimale klant tevredenheid en het behalen van het beste eindresultaat voor haar cliënten. Elke cliënt wordt begeleid door een team van professionals bestaande uit een oogarts en een gespecialiseerde verpleegkundige.

      Wij begeleiden elke cliënt persoonlijk gedurende de gehele behandeling.

      Laser Clinic Cornea maakt voor haar ooglaserbehandelingen gebruik van de WAVELIGHT® Refractive Suite.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 8 bezoekers hebben de beoordeling voor Laser Clinic Cornea ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    9,3
    • 9.4 Voorlichting
      • 9.3 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 9.1 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 9.3 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9.9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 9.4 Behandeldag
      • 9.4 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 9.4 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 9.5 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 9.0 Zorg na de behandeling
      • 9.3 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 9.3 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 7 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 9.1 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 9.0 Prijs/kwaliteit
      • 9 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 9.5 Resultaat van de behandeling
      • 9.5 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 0% Nee 100%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 0% Nee 100%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 100% Nee 0%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 100% Nee 0%

    Beoordelingen

    • 9,4
      Geplaatst op 09-07-2017
    • 9,4
      Geplaatst op 07-07-2017
      Pluspunten:

      Uitgebreid en zorgvuldig voortraject (verschillende metingen metingen, goede voorlichting, e.d.) en natraject).

      Minpunten:

      Geen idee (gelukkig!)

    • 9,6
      Geplaatst op 28-03-2017
      Pluspunten:

      Professioneel, vriendelijk en heel behulpzaam

      Minpunten:

      Ik heb ze niet ervaren

    • 8,7
      Geplaatst op 30-09-2015
      Pluspunten:

      Uitgebreide info en begeleiding

      Minpunten:

      geen

    • 8,6
      Geplaatst op 11-09-2014
      Pluspunten:

      Een kliniek met zeer betrokken personeel. Ik voelde mij zeer op mijn gemak. De oogarts is zeer ervaren en neemt ook alle verantwoordelijk na de operatie.

    • 9,4
      Geplaatst op 06-08-2014
    • 10,0
      Geplaatst op 10-05-2014
      Pluspunten:

      zeer tevreden!!

    • 8,9
      Geplaatst op 11-04-2014
      Pluspunten:

      De kliniek is klantgericht en het personeel is zeer vriendelijk. Het voortraject is duidelijk en er wordt veel tijd voor je genomen. De behandeldag is soepel verlopen en ook hier wordt je goed ingelicht voor de nazorg

      Minpunten:

      Geen

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Laser Clinic Cornea, Hoofddorp

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
  • Er zijn nog geen ervaringsverhalen van deze kliniek