OMC Hanzekliniek Groningen
      • omc_hanzekliniek_1
      • omc_hanzekliniek_3
      • omc_hanzekliniek_2
    • Drs. O.J. Wolter
      Drs. E. Timmerman
      Drs. M.F.L. Versteegh
      • ZKN
    • Sylviuslaan 11
      9728 NS Groningen
    • Zeiss VisuMax (3e generatie Femtosecond laser)
      MEL 90® Excimerlaser van Zeiss
    • OMC HanzeKliniek is een moderne oogkliniek met meer dan 40 jaar ervaring. Het is de enige kliniek in Noord-Nederland die alle oogzorg aanbiedt: oogheelkunde, ooglaseren, lensimplantatie èn brillen en contactlenzen.

      Prof. dr. Worst

      Grondlegger van OMC HanzeKliniek is de oogarts prof. dr. J.G.F. Worst. Jan Worst is de uitvinder van de ARTISAN® en de ARTIFLEX® lens, eind jaren ‘80. Dit is een implanteerbare lens dat in het oog vast "geklipt" wordt aan de iris. Chirurgen over de hele wereld kwamen bij hem om de techniek van het implanteren van dit lensje te leren. Artisan en Artiflex zijn momenteel de beste en meest gebruikte implantlenzen. De lenzen worden bij moederbedrijf Ophtec gemaakt.

      Kleinschalige kliniek met een persoonlijke benadering

      OMC HanzeKliniek is een kleinschalige kliniek. Onze cliënten ervaren een persoonlijke benadering. We krijgen wel eens te horen dat ze het prettig vinden altijd dezelfde gezichten te zien.

      SMILE, uniek in het noorden

      Als enige oogkliniek in het noorden heeft OMC HanzeKliniek de SMILE ooglaser. SMILE is de nieuwste technologie op het gebied van ooglaseren. Het is een hele veilige methode, pijnloos en snel. Mensen die in Noord-Nederland wonen, kunnen dichtbij huis de behandeling ondergaan. Ook voor de controles hoeven ze maar kort te reizen.

      Ervaren oogartsen

      OMC HanzeKliniek werkt met hooggekwalificeerde en ervaren oogartsen. Allen zijn ingeschreven in het BIG-register van de overheid en lid van het Nederlands Oogheelkundig Gezelschap (NOG). De oogartsen werken nauw samen met de optometristen, orthoptisten, contactlensspecialisten en opticiens. De wachttijden worden daardoor zo kort mogelijk gehouden.

      Kwaliteit

      We willen een oogkliniek zijn die kwalitatief hoogwaardige oogzorg levert. Als eerste in Noord-Nederland is OMC HanzeKliniek dubbel gecertificeerd met het keurmerk Zelfstandige Klinieken Nederland en het ISO 9001 kwaliteitskeurmerk.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 53 bezoekers hebben de beoordeling voor OMC Hanzekliniek ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    8,8
    • 8.9 Voorlichting
      • 8.7 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 8.7 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 8.8 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9.2 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 9.0 Behandeldag
      • 9.3 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 9.2 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 8.6 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 8.9 Zorg na de behandeling
      • 9 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 8.9 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 7.9 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 9.3 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 8.3 Prijs/kwaliteit
      • 8.3 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 8.8 Resultaat van de behandeling
      • 8.8 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 23% Nee 77%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 9% Nee 91%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 98% Nee 2%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 96% Nee 4%

    Beoordelingen

    • 8,8
      Betrouwbare kliniek met optimale service
      Smile Laatste behandeling: december 2017 Geplaatst op 31-03-2018

      Duidelijk en geduldig personeel. Zowel receptie, rond het vooronderzoek, backoffice, tijdens behandeldag als de nazorg.
      Ik kon alle vragen telkens stellen die ik wilde (en dat waren er best wat i.v.m. mijn onzekerheid over ooglaseren). Zowel tijdens bezoeken als telefonisch tussendoor. Ook goed advies en actie geweest m.b.t. korting i.v.m. mijn zorgverzekeraar.
      Ingreep verliep heel soepel, duidelijk, kort en pijnloos. Dat ik mij daar druk om heb gemaakt. Alleen de behandeldag wat branderige ogen, alsof ik heel moe was. Verder goed herstel. Ik ben zeer blij dat ik dit gedaan heb. Lijkt prijzig, maar omgerekend betaal ik hetzelfde als jaren lenzen. Alleen heb ik nu al alle voordelen van geen lenzen hoeven dragen (zwembad, sauna, zand door wind, elke dag in- en uitdoen, droge lenzen, verschuiven etc).

      Pluspunten:

      Geduldig. Professioneel. Voor Friezen dichtbij t.o.v. Utrecht, Noord of Zuid Holland. Ook omdat je niet alleen de behandeldag naar de kliniek gaat.
      Gevoel van een kleinschalige oog polikliniek van een ziekenhuis, maar dan met de service en mogelijkheden van een prive kliniek.

      Minpunten:

      Mogelijk website en folder uitbreiden met info/ veel gestelde vragen.

    • 9,2
      Had ik jaren eerder moeten doen :-)
      ReLEx SMILE Laatste behandeling: november 2017 Geplaatst op 29-11-2017

      Afgelopen maandag de SMILE behandeling ondergaan (het is nu woensdag), maar ik ben super tevreden. Er wordt tijdens de ingreep duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren. De ingreep zelf is pijnloos. Toen de verdoving was uitgewerkt +/- 2 uur last gehad van branderige ogen, daarna nog een paar uurtjes het gevoel van zandkorrels in de ogen, maar dit was ook al snel weg. De volgende dag bij nacontrole een zicht van 130%.

      Pluspunten:

      kleinschalig, regionaal, persoonlijke zorg, super resultaat

      Minpunten:

      De ingreep is wat prijzig (maar dat zal bij andere klinieken niet anders zijn)

    • 9,7
      Geplaatst op 20-07-2017
      Pluspunten:

      Persoonlijke benadering, goede uitleg, staat goed bekend.

      Minpunten:

      Het is geen ziekenhuis.

    • 8,8
      Geplaatst op 02-11-2015
      Pluspunten:

      Zelf heb ik vooraf van de operatie nog wel een aantal vragen gesteld, naast de uitleg die ik had gekregen omdat nog niet alles duidelijk was. Maar de vragen werden goed beantwoord. Ik raad de behandeling zeker aan! Ik heb het heel positief ervaren. Het verliep/herstelde bij mij ook heel goed. Ik heb af en toe nog last van droge ogen. Op aanraden tijdens de controle gebruik ik na reiniging make-up remover zonder conserveringsmiddelen (ik gebruik altijd de crème versie). Het bleek dat ik een vetlaagje op het randje van mijn oog maakte d.m.v. verkeerde reiniging make up verwijderaar. Ik gebruik nu reiniger van de Tuinen.
      Maar voor de rest heb ik heen pijn en... ik zie nu beter dan met mijn nachtlenzen die ik voorheen droeg!
      Het is zeker een aanrader. En vergeleken met de kosten t.o.v. lenzen/een bril ben je nu veel goedkoper uit. Alleen je moet eerst wel even investeren. Na 8 dagen was ik al weer aan het werk achter de pc.

      Minpunten:

      Uitleg over de medicatie. bijv. Tramadol, ik heb deze niet gebruikt, omdat ik niet heel veel pijn had na de behandeling. Ca. een week na de behandeling toen ik weer wat kon lezen, las ik de bijsluiters door van de medicatie. Ik was blij toen ik de bijwerkingen las en wanneer je het niet mag gebruiken. Als ik wel veel pijn gehad zou hebben dan had ik wel de Tramadol ingenomen zonder de bijsluiter te lezen, want je kan na de operatie niet zelf lezen! En ik heb nu betaald voor medicijnen die ik niet heb gebruikt. Vooraf wordt wel verteld dat je medicatie mee krijgt maar niet welke. Het is misschien handig om ca. weken voor de operatie de bijsluiters te leveren per post/per mail. Dan kan je vooraf je voorbereiden op de medicatie, en afwegen of het medicijn wel/niet geschikt voor je is.
      Het is nu niet meer prettig om in je ogen te wrijven (als je wakker wordt), dan voelen mijn ogen wel beschadigd/kapot aan. Ik draag nog steeds vaak een zonnebril (tijdens het auto rijden). Ik kan nog slecht fel licht verdragen aan mijn ogen na de behandeling. In de zomer (mei behandeling) heb ik buiten vrijwel altijd een zonnebril opgehad.

    • 8,9
      Geplaatst op 10-10-2015
      Pluspunten:

      Prima locatie, comfortabel, begeleiding, zeer klantvriendelijk, geruststellend.

    • 9,8
      Geplaatst op 26-05-2015
      Pluspunten:

      Erg duidelijk qua informatie, folder is ook erg duidelijk. Geen lange wachttijden. Verder kleinschalig met fijne werksfeer

      Minpunten:

      De oogarts zelf heb ik na de operatie niet meer gezien, dit heeft een assistent gedaan. Had de oogarts ook nog wel willen spreken

    • 9,1
      Geplaatst op 19-05-2015
      Pluspunten:

      goede voorlichting en nazorg. Gemakkelijk te bereiken bij eventuele vragen (zowel voor als na de behandeling).

    • 7,7
      Geplaatst op 25-04-2015
    • 8,7
      Geplaatst op 22-04-2015
      Pluspunten:

      Goede voor- tijdens en na-zorg en vriendelijke artsen/assistenten.

      Minpunten:

      helaas is het rechter oog op + 0,5 blijven steken en zit deze lens iets te hoog, waardoor ik halo's en strooilichten zie.Dit is echter verwaarloosbaar bij de lasten van de bril voorheen. Ik wil niet graag mijn bril terug en ben verder zeer tevreden.

    • 10,0
      Geplaatst op 20-02-2015
      Pluspunten:

      vriendelijk, professioneel.

    • 8,7
      Geplaatst op 01-12-2014
    • 9,1
      Geplaatst op 28-11-2014
      Pluspunten:

      Persoonlijke en klantvriendelijke benadering door medewerkers. Er werd zorgvuldig gekeken welke behandeling het beste paste bij mijn situatie. Zeer goede begeleiding.

      Minpunten:

      Geen

    • 8,8
      Geplaatst op 17-11-2014
      Pluspunten:

      heel persoonlijke sfeer,
      deskundige medewerkers en artsen.

      Minpunten:

      voor de controles of afspraken soms lang gewacht.

    • 9,4
      Geplaatst op 10-11-2014
      Pluspunten:

      Ik ben zeer tevreden over het OMC. Vriendelijk personeel, goede voorlichting, goede nazorg. Zeer blij met het eindresultaat.

    • 8,4
      Geplaatst op 09-10-2014
      Pluspunten:

      Goede nacontrole. Net zolang terugkomen voor controle tot je helemaal tevreden bent.

      Minpunten:

      De operatie zelf is geen pretje (lensimplantaat), ook al kan dat per persoon verschillen.

    • 9,5
      Geplaatst op 14-07-2014
      Pluspunten:

      Erg betrokken medewerkers en zeer professionele begeleiding tijdens het hele traject

      Minpunten:

      geen

    • 9,6
      Geplaatst op 13-05-2014
      Pluspunten:

      Correcte informatieverstrekking, clientproces uitstekend, klant staat duidelijk centraal
      Efficiëny en effectiviteit is hoog.

      Minpunten:

      Niet

    • 7,8
      Geplaatst op 03-03-2014
    • 9,0
      Geplaatst op 23-12-2013
      Pluspunten:

      Ze nemen de tijd voor je en als je nerveus bent op de operatie dag steunen ze je ook. Mijn behandelende arts Ockels heeft me goed geholpen!

      Minpunten:

      Geen...

    • 8,7
      Geplaatst op 23-10-2013
      Pluspunten:

      de kwaliteit van de ingreep, apparatuur, voorlichting is subliem

      Minpunten:

      napijn en lichtschuwheid varieren nogal per patient, persoonlijk was ik echt niet in staat om na 3 dagen mijn werk al weer te doen.

    • 9,6
      Geplaatst op 15-09-2013
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijke mensen!
      Adequate hulp bij onzekerheden en problemen.
      Aanrader!
      De kliniek profileerde zich niet als een chique en dure kliniek.

      Minpunten:

      Ik ben niet op een voorlichtingsavond geweest, daardoor kwam ik af en toe voor verrassingen te staan. Ik adviseer een uitgebreide folder per behandeling.

    • 8,4
      Geplaatst op 17-07-2013
      Pluspunten:

      Service

      Minpunten:

      Geen

    • 9,5
      Geplaatst op 15-07-2013
      Pluspunten:

      Betrouwbaar, degelijk en goed en klantgericht

    • 8,6
      Geplaatst op 22-05-2013
      Pluspunten:

      persoonlijk, niet zakelijk

    • 9,8
      Geplaatst op 03-05-2013
      Pluspunten:

      bereikbaarheid van de kliniek tov wonen en werken. Steeds met dezelfde persoon te maken met de nacontroles.

      Minpunten:

      De voorlichting mbt hoe snel het zicht herstelt na een laserbehandeling met oogflap. Duurde voor mijn gevoel langer dan ik uit de voorlichting had begrepen.

    • 9,2
      Geplaatst op 11-03-2013
      Pluspunten:

      Goede en duidelijke begeleiding voor, tijdens en na de behandeling.

      Minpunten:

      Nvt

    • 8,7
      Geplaatst op 22-01-2013
      Pluspunten:

      Dichtbij.
      Deskundigheid
      Reeds jarenlange ervaring.

      Minpunten:

      Nvt

    • 8,0
      Geplaatst op 18-01-2013
      Pluspunten:

      Vriendelijk, volledig, prijs kwaliteitsverhouding is goed.

      Minpunten:

      Twee locaties, steeds heen en weer rijden.

    • 9,1
      Geplaatst op 15-01-2013
      Pluspunten:

      Komt zeer professioneel over, vriendelijke en duidelijke behandeling.

      Minpunten:

      Bij mij duurde het herstel wat langer dan was aangegeven, maar er is mij wel verteld dat het bij iedereen verschillend is.

    • 8,9
      Geplaatst op 18-12-2012
      Pluspunten:

      persoonlijke benadering vond ik erg belangrijk en prettig.
      Vakkundig personeel, iedereen in de kliniek.
      centrale ligging, goedbereikbaar.

      Minpunten:

      het was een dure ingreep maar zeeer zeker de moeite waard,ik zou het zo weer doen.

    • 8,3
      Geplaatst op 18-12-2012
      Pluspunten:

      De begeleiding voor, tijdens en na de behandeling.

      Minpunten:

      onvolledige vermelding van de effecten na de operatie gedurende de eerste twee dagen

    • 8,5
      Geplaatst op 18-12-2012
      Pluspunten:

      Ze nemen de tijd voor je en het wordt goed en duidelijk uitgelegd. Er een voorlichtingsavond en hier kun je ook vragen stellen aan mensen die hun ogen al hebben laten laseren. Een sterk punt vind ik vooral dat ze het allemaal niet mooier doen lijken dan dat het is.

    • 9,5
      Geplaatst op 03-12-2012
      Pluspunten:

      Fijne sfeer, goede informatie, dezelfde persoon bij zowel het vooronderzoek als de nacontroles .

      Minpunten:

      Telefonische bereikbaarheid voor maken van een afspraak voor nacontroles.

    • 9,6
      Geplaatst op 21-11-2012
      Pluspunten:

      erg vriendelijk, persoonlijk en tijd nemend voor de klanten

      Minpunten:

      niet

    • 8,2
      Geplaatst op 16-10-2012
    • 10,0
      Geplaatst op 16-10-2012
      Pluspunten:

      Zeer bekwaam, betrokken medewerkers, goede nazorg en zeer vriendelijk.

    • 5,0
      Geplaatst op 19-07-2012
      Minpunten:

      na 2 herbehandelingen aan een oog nog steeds slecht zicht, cylinderafwijking gekregen, andere oog een keer herbehandeld, zicht gelukkig redelijk goed, bijna 3 jaar in behandeling geweest, zicht zou nu goed genoeg zijn, naar mijn mening niet, een oog zie ik alles dubbel, andere oog compenseert het gedeeltelijk. Behandeling is stopgezet.

    • 4,5
      Geplaatst op 01-02-2012
      Pluspunten:

      voorlichting was goed en de mensen waren vriendelijk

      Minpunten:

      2 jr garantie is belachelijk, ik heb nu 2 1/2 jr. later alweer -1 bij beide ogen, doen ze niets meer aan, zelf een controle moet ik alweer betalen! Ook kon men mij niet vertellen of dit vaker voorkomt... hoezo de boel bedonderen...

    • 9,2
      Geplaatst op 21-06-2009
    • 9,1
      Geplaatst op 04-12-2008
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid, expertise

      Minpunten:

      Administratieve afhandeling

    • 9,2
      Geplaatst op 25-11-2007
      Pluspunten:

      Zeer goede en uitgebreide informatie. Goede behandeling en nazorg.

    • 9,7
      Geplaatst op 27-09-2007
      Pluspunten:

      Zeer professionele arts, eerlijke en open informatie, relaxte sfeer in de operatiekamer en wachtruimte, vriendelijke medewerkers. Men neemt alle tijd voor vragen, informatie is duidelijk.

      Minpunten:

      geen

    • 8,7
      Geplaatst op 07-08-2007
    • 7,9
      Geplaatst op 29-07-2007
      Pluspunten:

      voorlichting
      voor/na zorg

      Minpunten:

      niet meegemaakt

    • 9,3
      Geplaatst op 18-06-2007
      Pluspunten:

      bedrijf heeft zeer professionele en vertrouwenwekkende uitstraling

    • 9,0
      Geplaatst op 08-06-2007
      Pluspunten:

      Duidelijke uitleg gekregen over de de geschiktheid van elke behandelmethode voor mijn ogen. Voor het vooronderzoek werd veel tijd uitgetrokken (bij een vooronderzoek elders was dit niet het geval).

    • 9,8
      Geplaatst op 19-05-2007
      Pluspunten:

      persoonlijke benadering

    • 8,1
      Geplaatst op 14-03-2007
    • 7,6
      Geplaatst op 03-12-2006
      Pluspunten:

      Goede voorlichting en deskundig personeel

      Minpunten:

      Geen

    • 8,1
      Geplaatst op 27-08-2006
      Pluspunten:

      klantvriendelijkheid en hopelijk het laserapparaat en deskundigheid.

    • 8,3
      Geplaatst op 20-06-2006
      Pluspunten:

      Niet te commercieel.
      Als je ogen niet geschikt zijn behandelen ze je ook niet.

      Minpunten:

      Heb twee keer een toestemmingsverklaring moeten invullen

    • 9,6
      Geplaatst op 17-06-2006
      Pluspunten:

      voor alle vragen nemen ze de tijd met je.

      Minpunten:

      zag veel medewerkers met een bril op,vond ik raar over komen.

    • 9,4
      Geplaatst op 15-06-2006
      Pluspunten:

      De Artiflex/Artisan-lenzen zijn hier ontwikkeld. Je zit dicht bij het vuur. De optometristen zijn zeer vriendelijk en leggen alles zeer uitgebreid uit. Ze komen op mij zeer kundig over. Het vooronderzoek is zeer uitgebreid (ik heb dat in twee klinieken laten doen, dus ik kan vergelijken).Je kunt heel gemakkelijk voor extra controles komen als je dat wilt. Ze nemen alle tijd voor je. Ik heb tijdens alle gesprekken zeer veel vragen gesteld en elke vraag wordt uitgebreid beantwoord. De arts is zeer ervaren. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk.

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor OMC Hanzekliniek, Groningen

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Zou u deze kliniek aanbevelen aan uw familie en vrienden?

    /

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Uw beoordeling plaatsen we anoniem. Uw naam en mailadres tonen we niet op Ooglasertrefpunt.nl. Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
  • Er zijn nog geen ervaringsverhalen van deze kliniek