• oog_laser_centrum_hengelo_4
      • ooglasercentrum_hengelo_1
      • ooglasercentrum_hengelo_2
    • Dhr. Tom Bakx
      Dhr. Leo Vrij
    • Geerdinksweg 139-75
      7555 DL Hengelo
    • Allegretto Wave Eye-Q Blue Line (400 Hertz) laser
    • Wanneer u kiest voor een ooglaserbehandeling bij Het Ooglasercentrum, zult u merken dat we alles doen om u helemaal op uw gemak te stellen. 

      Gratis informatieavond 
      Tijdens onze informatieavond leiden we u rond in ons ooglasercentrum en nemen we de hele procedure uitgebreid met u door. Als u daarna kiest voor een ooglaserbehandeling, krijgt u eerst een uitgebreide, persoonlijke intake. We meten uw ogen en bespreken de behandeling van A tot Z met u door. 

      Afspraak ooglaserbehandeling 
      Als een ooglaserbehandeling mogelijk blijkt, volgt er een afspraak voor een tweede meting. Vervolgens bepalen we in overleg wat voor u de meest geschikte datum is om uw ogen te laten laseren. We houden daarbij uiteraard rekening met uw agenda, zodat u de ooglaserbehandeling in alle rust kunt ondergaan en ook tijd heeft voor (eventueel) herstel van uw ogen.

      Op de dag van de behandeling besteden we alle aandacht aan u. Ons ooglasercentrum heeft bijvoorbeeld ruimtes waar u in alle privacy even tot rust kunt komen. De behandeling zelf wordt uiteraard uitgevoerd door Leo Vrij of Tom Bakx, onze ervaren en deskundige oogartsen. 

      Herstel na uw ooglaserbehandeling
      Na de behandeling, die ongeveer dertig minuten duurt, geeft één van onze medewerkers u in alle rust instructies voor de herstelperiode en wordt het druppelschema met u doorgenomen. Na de behandeling komt u nog een aantal keren voor controle. En heeft u na de intake, de ooglaserbehandeling of na de laatste controle toch nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan voor u klaar!

      meer lezen > tekst sluiten
  • 10 bezoekers hebben de beoordeling voor Oog Laser Centrum Hengelo ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    7,3
    • 7.1 Voorlichting
      • 6.7 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 6.7 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 6.3 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 8.8 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 8.4 Behandeldag
      • 9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 8.5 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 7.6 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 7.7 Zorg na de behandeling
      • 8.8 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 7.4 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 7.3 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 7.2 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 6.8 Prijs/kwaliteit
      • 6.8 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 6.7 Resultaat van de behandeling
      • 6.7 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 63% Nee 38%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 44% Nee 56%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 60% Nee 40%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 70% Nee 30%

    Beoordelingen

    • 9,0
      Geplaatst op 20-09-2017
      Pluspunten:

      Zeer goed georganiseerd met uitstekende metingen. Fijne sfeer. Fraai apparatuur. Behandeling perfect gegaan, eindelijk van de bril af! Zeer tevreden!

    • 4,1
      Geplaatst op 29-08-2010
      Pluspunten:

      Geen sterke punten

      Minpunten:

      Voorlichting omtrent mogelijke complicaties werd tijdens de voorlichtingsavond amper gegeven.Toen ik me aanmeldde voor de behandeling, kreeg ik echter wel een document thuisgestuurd om te ondertekenen, dat je volledig bent ingelicht over de mogelijke complicaties.
      Op mijn mededeling daaropvolgend, dat ik niets wist over de in de brief genoemde mogelijke complicaties, kreeg ik als antwoord: U kan niets overkomen. Maar middels deze brief dekten ze zich wel in!!!
      Omdat ik reeds hulp in huis had geregeld en afgaande op de goede ervaring van mijn vriendin bij dezelfde kliniek heb ik helaas ingestemd met de behandeling.
      Nazorg is eveneens belachelijk slecht.
      Toen ik na de behandeling (1 jaar later) zei, dat ik nog steeds dubbel zag, kreeg ik als antwoord: U ziet bijna perfect. Daarop zei ik: dokter, ik zie dubbel. Daarop antwoordde de heer Bax: U ziet wél goed; U gaat maar naar een andere oogarts en gaf me te verstaan te vertrekken.
      Ben nu, na 3 jaar, nog steeds onder behandeling van een andere oogarts. Zal waarschijnlijk weer een bril moeten dragen. Het gevoel overheerst bij mij, dat deze kliniek als motto heeft : Geld binnenhalen en verder geen gedoe. Een puur commerciele kliniek. Ik zal deze kliniek niemand aanraden.

    • 6,4
      Geplaatst op 27-12-2009
      Pluspunten:

      De voorlichting is redelijk, maar de kans op complicaties wordt afgedaan als weinig voorkomend en dat het in een groot deel van de gevallen toch weer goed komt. Wel vervelend als je net tot die groep behoort. Ze dekken zich in doordat je moet tekenen voor de eventuele gevaren, maar dat schijnt normaal te zijn.

      Minpunten:

      In januari 2009 onderging ik een LASEK behandeling in de oogkliniek in Hengelo Overijssel. Na 2 - 3 dagen was mijn zicht behoorlijk scherp al, echter na de 4 - 5de dag werd dit een stuk minder. Ik heb de eerste 8 weken heel slecht kunnen zien en moest een +2 bril dragen om voor veraf scherp te kunnen zien, voor het lezen droeg ik een +3 bril met daaroverheen een +1 bril (want sterker dan +3 kon ik niet vinden). Ik functioneerde dus behoorlijk slecht en was bang in de WAO te komen. De assistent probeerde me telefonisch wel gerust te stellen, het komt vaker voor dat mensen doorschieten in de plus, dit zou langzaam verbeteren.
      Na de eerste 8 weken werd het zicht plotseling wel beter, voor veraf kon ik zonder bril redelijk zien zonder bril, voor dichtbij bleef ik een +2 of +1½ bril gebruiken. Na bijna een jaar is het zicht voor veraf (meer dan 6 meter) goed scherp, echter voor de afstand van een paar meter blijf ik beter zien met brilscherpte +1, voor lezen gebruik ik bril +2.
      In januari 2010 moet ik voor de jaarcontrole, dan wordt besloten of ik een nabehandeling moet, dit wordt gedaan als de correctie meer of minder is als -½ of +½ .
      Al met al sta ik niet te springen een tweede behandeling te ondergaan, maar nu blijf ik eigenlijk niet brilloos. Ik snap dat qua leeftijd een leesbril onvermijdelijk is, maar voor binnenshuis voor de afstand tot ongeveer 5-6 meter zou ik natuurlijk zonder bril graag scherp kunnen zien.

    • 3,6
      Geplaatst op 14-12-2009
    • 9,1
      Geplaatst op 08-09-2009
      Pluspunten:

      Erg ontspannen sfeer.

      Minpunten:

      Ik wilde mijn financiele situatie uitleggen maar daar hebben ze geen prive ruimte voor. Hun doel is om geen geheimzinnigheid te hebben. Het is goed om de verhalen van elkaar te horen.

    • 7,1
      Geplaatst op 10-06-2009
      Pluspunten:

      Ze zijn heel erg open, vriendelijk, je kunt altijd terugkomen als je je ergens zorgen om maakt.

      Minpunten:

      Het is niet echt een minpunt van de kliniek maar het resultaat laat bij mij te wensen over, vind ik erg jammer, ik moet toch weer een bril.

    • 9,1
      Geplaatst op 18-02-2009
      Pluspunten:

      zeer ervaren, goede oogartsen

    • 9,2
      Geplaatst op 04-01-2009
      Pluspunten:

      Voor mij was het mooi dichtbij. Goede begeleiding, je wordt goed gerustgesteld. En dat was wel nodig bij mij! Ben nu helemaal superblij!!!!!

      Minpunten:

      Van de druppels die je tijdens de controle krijgt krijg je wijde pupillen. Hierdoor is autorijden lastig (niet onmogelijk) maar werken (achter computer) onmogelijk. Is niet verteld, pas na vragen werd dit verteld. Ik had het toevallig ergens op internet gelezen. Moest dus vrij nemen. En achteraf bleken deze druppels eigenlijk niet helemaal noodzakelijk te zijn voor het laseren.

    • 8,2
      Geplaatst op 09-11-2007
      Pluspunten:

      Locatie Hengelo is gekoppeld aan het Ziekenhuis. De ooglaserchirurgen zijn ook werkzaam in dit Ziekenhuis.
      Zeer klantvriendelijk en goede ontvangst en begeleiding.

      Minpunten:

      Ietwat te weinig aandacht voor de persoonlijke beleving van de patient in de voorlichting

    • 8,1
      Geplaatst op 19-06-2006
    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Oog Laser Centrum Hengelo, Hengelo

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
  • Er zijn nog geen ervaringsverhalen van deze kliniek