Oogkliniek Brugge Brugge
      • oogkliniek_brugge_1
      • oogkliniek_brugge_2
      • oogkliniek_brugge_3
      • oogkliniek_brugge_4
      • oogkliniek_brugge_5
      • ReLEx SMILE
      • FemtoLasik
      • Lasek / PRK / TransPRK
      • Implantlenzen
      • Multifocale lenzen:
      • - Trifocaal (Physiol Finevision, Zeiss AT LISA)
      • - extended depth of focus (Physiol Triumph, Zeiss AT LARA, Oculentis Comfort)
      • Overige behandelingen:
      • - Cataractheelkunde
      • - Algemene oogheelkunde (algemene controles, glaucoom, strabisme, kinderoogheelkunde, …)
      • - Ooglidchirurgie: Ooglidcorrecties (correctie van “hangende oogleden”)
    • Dr. Steven Renier
    • Vrijdagmarkt 3
      8000 Brugge
    • MEL 90 excimer laser van Carl Zeiss Meditec
      Visumax femtosecond laser voor LASIK en SMILE
    • De Oogkliniek in Brugge is sinds jaren geleden gespecialiseerd in ooglaseren en kan daardoor de nieuwste technieken van refractieve chirurgie toepassen. We voeren onze ingrepen uit in de Laser Vision Clinic in Drongen, het grootste en modernste lasercentrum van België. Daar beschikken we over de nieuwste apparatuur, en een team dat elke dag niets anders doet dan dergelijke ingrepen. Want we geloven in deze technieken – we hebben het zelf ondergaan – en willen deze voor iedereen in dezelfde, veilige omstandigheden kunnen uitvoeren. Want veiligheid gaat bij ons boven alles.

      Dr Steven Renier is gespecialiseerd in refractieve heelkunde (scherp zien zonder bril), en past de nieuwste technieken toe op het gebied van ooglaser correcties (femtoLASIK, Advanced LASEK, Relex Smile) en multifocale lensimplantatie. Hij behaalde het diploma van Cataract & Refractive Surgery aan University of Ulster onder de gerenommeerde professor Moore.   

      meer lezen > tekst sluiten
  • 0 bezoekers hebben de beoordeling voor Oogkliniek Brugge ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Oogkliniek Brugge, Brugge

      Voorlichting

      • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

      Behandeldag

      • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

      Zorg na de behandeling

      • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

      Prijs/kwaliteit

      • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

      Resultaat van de behandeling

      • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
      De gemiddelde score van uw beoordeling: -

      Welke behandeling heeft u gehad?

      Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

      Beschrijf uw ervaring:

      Titel die uw ervaring kort samenvat:

      Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

      Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

      Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

      Minpunten van deze ooglaserkliniek:

      Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

      Persoonlijke gegevens:

      Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

      De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

      De belangrijkste regels zijn:

      • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
      • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
      • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
      • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
    • Er zijn nog geen ervaringsverhalen van deze kliniek