Ooglasercentrum Drechtsteden Papendrecht
      • ooglasercentrum_drechtsteden_1
      • Ooglasercentrum-Drechtsteden-kliniek-2 (3)
      • ooglasercentrum_drechtsteden_3
      • Ooglasercentrum-Drechtsteden-kliniek-1
      • Ooglasercentrum-Drechtsteden-kliniek-5
      • Ooglasercentrum-Drechtsteden-kliniek-6
      • Ooglasercentrum-Drechtsteden-kliniek-2
      • Ooglasercentrum-Drechtsteden-kliniek-3
    • Gerard Groothuizen, oogarts
      Albert Vos, oogarts
      Martin Struijk, optometrist gespecialiseerd in refractiechirurgie
      Mark Bunt, optometrist
      Mariet Rietveld, optometrist
      • ZKN
    • Veerpromenade 22
      3353 HG Papendrecht
    • OLCD is sinds de start in 2002 gevestigd in Papendrecht. Van mei 2002 tot en met april 2013 was de kliniek gevestigd boven Struijk Optiek. Hier werden de ooglaserbehandelingen uitgevoerd. In 2008 startte OLCD met het implanteren van multifocale implantlenzen. Hiervoor werd OK ruimte gehuurd in het Albert Sschweitzer ziekenhuis. In april 2013 is de kliniek verhuisd naar de overzijde van de straat. In deze nieuwe kliniek is naast een OK voor ooglaserbehandelingen ook een Klasse 1 OK voor implantlenzen gerealiseerd. Beide operatiekamers voldoen uiteraard aan de hoge eisen die er op dit moment door de keurende instanties gesteld worden.

      OLCD begon in 2002 met een team van vijf leden, waaronder drie zeer ervaren oogartsen, een optometrist en een officemanager. Eind 2010 kwam er een tweede optometrist bij en medio 2013 werd het team aangevuld met een secretaresse en twee operatie-assistenten.  Vier van deze team leden, waaronder twee oogartsen, hebben zelf in OLCD een ooglaserbehandeling ondergaan.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 246 bezoekers hebben de beoordeling voor Ooglasercentrum Drechtsteden ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    8,9
    • 8.9 Voorlichting
      • 8.8 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 8.7 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 8.7 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9.3 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 9.2 Behandeldag
      • 9.3 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 9.2 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 9 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 9.0 Zorg na de behandeling
      • 9.1 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 9.1 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 8.9 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 8.3 Prijs/kwaliteit
      • 8.3 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 8.9 Resultaat van de behandeling
      • 8.9 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 21% Nee 79%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 14% Nee 86%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 98% Nee 2%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 98% Nee 2%

    Beoordelingen

    • 9,4
      Geplaatst op 22-08-2017
      Pluspunten:

      -1.25 beide ogen cilinderafwijking. astigmatisme
      Leesbril

      Minpunten:

      te heerlijke koffie met koekje ;-)

    • 9,2
      Geplaatst op 18-05-2017
      Pluspunten:

      Nette schone en moderne kliniek. Vriendelijke medewerkers, optometrist en arts. Resultaat is prima, ben er zeer blij mee. Fijn dat je een telefoonnummer meekreeg voor na de behandeling. Ben nu 1,5 jaar na de behandeling nog zeer tevreden over mijn keuze tot monovisie.

      Minpunten:

      Korte nacontrole

    • 8,7
      Geplaatst op 15-02-2017
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijk en kundig personeel. Mooie ruime kliniek
      Alles verloopt hier heel vlot, je hoeft nauwelijks te wachten.
      De operatie verliep heel vlot, en het resultaat is werkelijk super.

      Minpunten:

      De voorlichting vooraf en aanwijzingen achteraf vond ik wat magertjes. Je moest het er zowat uittrekken allemaal. Ik kreeg wel een uitgebreide brochure mee, maar er werd maar weinig verteld of gezegd. Als ik belde met een vraag, werd deze overigens wel goed beantwoord.

    • 9,7
      Geplaatst op 22-11-2014
      Pluspunten:

      Persoonlijke aandacht, altijd bereikbaar, schoon/hygiënisch, ervaren medewerkers

      Minpunten:

      geen

    • 8,3
      Geplaatst op 13-02-2013
      Pluspunten:

      super vriendelijk personeel waar altijd met je vragen terecht kunt en heel goede uitleg gekregen ook tijdens de behandeling ging alles correct ook de nazorg,heb nog last van halo"s maar niet hinderlijk. toppie heb er totaal geen spijt van zou het iedereen aanraden heerlijk zonder die bril

      Minpunten:

      geen enkele

    • 8,8
      Geplaatst op 11-10-2012
      Pluspunten:

      Vriendelijk en kundig personeel

      Minpunten:

      Heb zelf een lensimplantatie aan beide ogen gehad en vond dat wel prijzig, zeker gezien het feit dat je niets van je zorgverzekeraar terugkrijgt. Maar vermoedelijk zal de prijs elders wel vergelijkbaar zijn.

    • 9,4
      Geplaatst op 02-08-2012
      Pluspunten:

      Voorlichting, reisafstand, reputatie, oogartsen aanwezig, goede koffie, helderheid, bereikbaarheid bij vragen, specialisme

      Minpunten:

      Er was vooraf een vermoeden dat mijn gelaserde oog een andere afwijking had, dan gecorrigeerd met bril. Dit maakte dat het bijtrekken van het oog weken langer duurt dan normaal. Dit werd mij niet duidelijk gezegd, waardoor ik erg schrok van het slechte resultaat. Stress daarvan vertraagde het proces verder. Uiteindelijk is alles toch goed gekomen. Goede specifieke voorlichting op dit gebied was zeer welkom geweest.

    • 7,4
      Geplaatst op 27-07-2012
      Pluspunten:

      - mooie locatie/goed parkeren dichtbij
      - veel ervaring/goede recenties
      - vakkundig/1e klas apparatuur

      Minpunten:

      prijs

    • 7,8
      Geplaatst op 13-07-2012
      Pluspunten:

      De korte lijnen en de vrij directe behandeling van vragen ook via telefoon.
      Bereikbaarheid telefoon een dikke +
      In mijn geval de korte reistijd, woon zelf in 's Gravendeel

      Minpunten:

      Weinig zwakke punten, moet hier te diep over nadenken wat aangeeft geen zwakke punten

    • 9,3
      Geplaatst op 08-05-2012
      Pluspunten:

      er wordt tijd genomen voor beantwoording van vragen (ook marginale)
      tegelijkertijd gemoedelijke en professionele sfeer/aanpak

    • 9,6
      Geplaatst op 07-04-2012
      Pluspunten:

      Goede begeleiding van a tot z
      vriendelijke mensen en geven je vertrouwen

      Minpunten:

      niet ervaren

    • 7,8
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Informatievoorziening

      Minpunten:

      Dureatears werden gedeclareerd terwijl het free samples betrof
      Behandeldag voelde als lopende band-werk

    • 8,2
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Behandeling is goed verlopen en was snel voorbij

      Minpunten:

      Prijs zeer hoge kosten

    • 9,3
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      -Duidelijke voorlichting
      -Vriendelijke personeel
      -Dag en nacht bereikbaar voor als er iets is

      Minpunten:

      Als je een controle afspraak maakt plannen ze er 2 tegelijk in op dezelfde tijd, dat is vervelend als je het bijvoorbeeld in mijn geval in de pauze van je werk plant

    • 8,4
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      - Prettig, geruststellend gevoel geven, zowel voor/tijdens als na de behandeling
      - Vertrouwde volledig op de medewerkers, geen moment getwijfeld

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 8,7
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Prima voorlichting en afhandeling

      Minpunten:

      Niet ervaren. Misschien een klein puntje. Bij de behandeling (prijs) zouden de medicijnen inclusief kunnen zijn. 3300 euro is opzich geen gering bedrag, daar komt dan ook nog zo'n 70 euro aan medicamenten bij

    • 8,4
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Uitstekende service, het ooglasercentrum straalt rust uit, deskundig, vriendelijk personeel. Prima begeleiding

      Minpunten:

      Ik heb geen zwakke punten van OLCD gezien. Ga zo door!

    • 8,7
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Behandeling en uitleg naar client toe erg duidelijk. Goede voorlichting, niet gericht om klanten te winnen. Persoonlijk als zeer positief ervaren

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 7,5
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      De kalmheid waarmee ik geholpen ben. Het heeft mij rustig gehouden.

      Minpunten:

      Als er een controle word vergeten door de klant dan krijg je geen herinnering. Verder volgens mijn ervaring geen noemenswaardige zwakke punten.

    • 8,8
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      -

      Minpunten:

      -

    • 7,0
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Kennis en kundigheid

      Minpunten:

      Direct resultaat na behandeling kan per persoon verschillen, dat snap ik. Toen ik echter vroeg naar ervaring m.b.t. langzaam herstel + zicht werd vrij zakelijk gereageerd. Alsof ik werd ingedekt, terwijl ik slechts bevestiging/steun zocht.

    • 8,7
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Informatie verstrekking
      Klantvriendelijkheid

      Minpunten:

      -

    • 8,5
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      -Sterke voorlichting + 1e consult
      - Nazorg zeer goed, medicijnen stonden klaar + telefoontje op zaterdagochtend hoe de nacht na de behandeling was gegaan

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 10,0
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Voorlichting, behandeling en nazorg

      Minpunten:

      Geen zwakke punten, naar mijn in ziens

    • 9,1
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Zeer klantvriendelijk, duidelijke procedures, geen onaangename verrassingen, vertrouwenwekkend

      Minpunten:

      Dat het centrum niet toegankelijk is voor mindervaliden (op 1e verdieping)

    • 9,3
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Heel duidelijk in de behandeling en er wordt op geen enkele wijze druk uitgeoefend om de behandeling te ondergaan. Alles is geheel vrijblijvend.

      Minpunten:

      Behandeling vindt maar op 1 dag plaats, je hebt geen keuze (maar is wel begrijpelijk)

    • 8,0
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Goede voorlichting, goed resultaat

      Minpunten:

      -

    • 7,1
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      - Goede voorlichting
      - Goede nazorg
      - Vriendelijkheid

      Minpunten:

      - Hoge prijs
      - Terughoudendheid nabehandeling

    • 8,4
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Klein team
      Zelfde aanspreekpunt

      Minpunten:

      Veel mensen binnen op de behandeldag (iedereen komt binnen, wachten, arts komt, dan stuk voor stuk afwerken) dit gaat ten koste van indruk persoonlijke aandacht, bij controle is dit niet zo

    • 9,0
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      - Geen wachttijden, twee weken na besluit kon ik behandeld worden
      - Goede voorbereiding
      - Gekwalificeerd personeel
      - Oogartsen uit ziekenhuis, dus die houden zich niet alleen bezig met het laseren van ogen
      - Goede apparatuur
      - Goede service

      Minpunten:

      -

    • 7,9
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      -Service
      -Klantvriendelijkheid
      -Geen wachtlijst
      -Geen wachttijden ter plaatse
      -Prima koffie

      Minpunten:

      Als je de tijdsduur van de operatie en van de voor en nazorg sommeert blijft het een dure behandeling die voor de meeste mensen ook nog een onbetaalbaar zal zijn

    • 8,7
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Dichtbij
      Goede voorlichting
      Goed gevoel
      Markt conform

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 8,7
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Goede service en begeleiding voor/tijdens en na de behandeling. Ook de korte wachttijd is prettig

      Minpunten:

      Prijs is hoger dan concurerende centrums.
      Service en behandeling is wel prijsreikend. Consumenten kijken toch vaak naar prijs dan kwaliteit.

    • 8,8
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      - Kleinschalig
      - Oogarts en medewerkers zijn zelf gelaserd en weten daarom waar ze over praten
      - Persoonlijk contact

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 8,1
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      Zeer actuele apparatuur, techniek en uitvoering. Keuze uit principe voor beste en veiligste behandeling, alsmede waar mogelijk advies voor monovision laat zien dat de stevige prijs niet uit winstbejag wordt gehanteerd maar vanwege kwaliteitsmotieven.

      Minpunten:

      Begrijpelijke lichte neiging tot routinematigheid in informatievoorziening

    • 7,9
      Geplaatst op 31-03-2012
      Pluspunten:

      - Klantvriendelijkheid
      - Vrij uitgebreide informatie
      - De behandeling zelf viel erg mee maaar is toch niet goed voor te stellen o.b.v. de informatie op papier
      - Leuke website
      - Wordt aanbevolen door zorgverzekeraars (samen met een aantal andere centra)
      - Dhr. Struijk zijn rustige persoonlijkheid, uitleg en professioneel overkomen

      Minpunten:

      Ik had na de behandeling zeer droge ogen: na 2/3 nachten behoorlijk pijn van het lostrekken van de oogleden, scheurend gevoel bij openen van de ogen. Wellicht door mijn forse correctie veel last hiervan? --> Mogelijk wenselijk preventief bij de druppels en medicatie in het tasje het zalfje toevoegen en dit vermelden bij de nabehandeling als eventueel gevolg van de behandeling. De druppels waren niet voldoende om de droogheid te verhelpen.

    • 8,6
      Geplaatst op 30-03-2012
      Pluspunten:

      Voorlichting
      Behandeling
      Nazorg
      Klantvriendelijkheid

      Minpunten:

      Geen

    • 9,7
      Geplaatst op 24-03-2012
    • 8,7
      Geplaatst op 27-01-2012
      Pluspunten:

      Heldere uitleg over behandeling en over te gebruiken medicijnen (mondeling als op papier), telefoontje dag na behandeling. Recht door zee met beantwoorden van vragen. Ze maken er geen mooier verhaal van dat het is. Rustige, heldere oogarts (Groothuizen) die alles tijdens procedure nog een keer door neemt.

      Minpunten:

      Iets snelle nacontroles.

    • 8,4
      Geplaatst op 20-01-2012
      Pluspunten:

      - nazorg
      - klantvriendelijkheid
      - proffesionaliteit
      - duidelijkheid; van begin tot eind wordt alles goed toegelicht. Je komt niet voor verassingen te staan
      - geordendheid

      Minpunten:

      locatie zou gunstiger kunnen

    • 8,2
      Geplaatst op 20-01-2012
      Pluspunten:

      Reeds bij het 1e telefonische contact ruim voldoende informatie ontvangen. Bij het 1e face-to-face contact uitvoerig uitleg gekregen, met veel tijd en ruimte en geduld ommijn vragen te beantwoorden. Bij onduidelijkheid van mijn kant geen probleem, ook non-verbaal, om het nogmaals uit te leggen.

      Minpunten:

      Het informatiepakket;
      Zelf had ik graag op een DVD een behandeling willen zien. het aanblik van clienten die voor mij behandeld werden en "huilend" terug kwamen, raakte mij en ook mijn man. Omdat ik voor de volle 100% achter de behandeling stond heb me er niet door laten beïnvloeden.

    • 7,9
      Geplaatst op 20-01-2012
      Pluspunten:

      -

      Minpunten:

      -

    • 8,6
      Geplaatst op 20-01-2012
      Pluspunten:

      de persoonlijke benadering, het is geen ooglaserfabriek, je bent geen nummer. De controles worden uitgevoerd door de persoon die de behandeling/operatie heeft uitgevoerd

    • 9,3
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Klantvriendelijk, duidelijke uitleg, goede nazorg > duidelijk schema gekregen voor de medicatie en uitleg hierover, zodat je eenmaal thuis alles rustig kunt nalezen.
      Altijd bereikbaar voor noodgevallen na de behandeling. Gelukkig niet nodig gehad.

      Minpunten:

      Niet kunnen ontdekken, alles is goed verlopen en goed geregeld.

    • 8,2
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      - Vlotte behandeling (afspraak binnen 1 week)
      - professioneel
      - zeer klantvriendelijk

      Minpunten:

      geen

    • 8,6
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Klantvriendelijk, snel geholpen

      Minpunten:

      /

    • 8,5
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      De voorlichting van te voren over het verloop van de behandeling. Het uitleggen van het medicijngebruik.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten

    • 6,4
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      *Uitstekende klantservice gericht
      *Professionele aanpak
      *Keurige praktijk

      Minpunten:

      *informatiemateriaal is voor meerdere uitleg vatbaar. Dit zou veel explicieter moeten zodat een betere afweging van risico's en beperkingen voor/door de klant mogelijk is.

    • 8,5
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Goede uitleg
      Begeleiding
      Wachttijden

      Minpunten:

      Kostprijs
      Contact met oogarts

    • 8,6
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Zeer persoonlijke benadering en dat je gebeld wordt om te vragen hoe het gaat. Je krijgt het gevoel dat men de patienten echt (her)kent.

      Minpunten:

      -

    • 8,2
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Duidelijkheid, zorgvuldigheid en voor mij de afstand.

      Minpunten:

      Nog beter vertellen hoe laseren gaat. Al weet ik dat het moeilijk is om te omschrijven hoe het voelt.

    • 8,4
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Goed bereikbaar met auto, snel geholpen, ze herkennen me tijdens nacontroles.

      Minpunten:

      Zoeken naar gebouw in de stad verwacht, niet dat het boven een brillenzaak is. Het is wel goed aangegeven van buiten maar ik zag het niet liggen. Zal ook aan mij liggen.

    • 7,6
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Klantvriendelijk, goede voorlichting

      Minpunten:

      geen

    • 9,9
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      voor mij; Aanwezigheid van bekende, bekwame oogartsen

    • 10,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Bijzonder vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Dit geldt ook voor het eerste contact via de telefoon.
      Duidelijke uitleg over alle aspecten van de behandeling.

      Minpunten:

      Hooguit de soms iets té snelle nacontroles bij de heer Struijk. Aan de andere kant; als alles goed is en er zijn geen klachten/vragen van de kant van de cliént dan hoeft het ook niet onnodig langer te duren.

    • 9,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      - nemen geen risico i.v.m. apparatuur problemen.
      - bij calamiteiten gelijk het 06-nummer ter beschikking.

      Minpunten:

      geen

    • 7,7
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Ik woon in Dordrecht, de bereikbaarheid was hierdoor een belangrijk onderdeel om voor OLCD te kiezen. Daarnaast kreeg ik een goed indruk voor de ingreep en ook daarna een prettige nabehandeling.

      Minpunten:

      Prijs, dit kan voor veel mensen een drempel zijn. Van veel mensen krijg ik te horen dat ze goedkopere adressen weten. Ik had er in dit geval geen probleem mee.

    • 9,1
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      De behandeling zelf is uitstekend

      Minpunten:

      Op de risico's werd slechts oppervlakkig ingegaan.

    • 7,5
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Professioneel en een heel... heel erg leuke receptioniste. Alleen haar voorkomen maakt het al een feest als je haar met goede ogen kunt gadeslaan.

      P.s. En de koekjes bij de koffie! dus laat eerst een maagbandje opereren en dan pas laseren!

    • 7,2
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      korte wachttijd
      Klantvriendelijkheid

      Minpunten:

      Verwachtingspatroon om de volgende dag al redelijk te kunnen kijken was bij mij aanwezig. Hierom was de 1e week voor mij teleurstellend.

    • 7,5
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Klantgericht
      Duidelijk
      Aanrader
      Goede zorg

      Minpunten:

      Geen zwakke punten ervaren

    • 9,6
      Geplaatst op 09-11-2011
    • 7,7
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      profesionele uitstraling
      prettige sfeer

      Minpunten:

      De pijn achteraf was veel erger dan verwacht. Dit werd niet serieus genomen door de optometrist.

    • 8,7
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Klantgericht
      Persoonlijk
      Vriendelijk

      Minpunten:

      Geen zwakke punten

    • 8,8
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      1) Kwaliteit van de behandeling
      2) Nazorg is uitstekend
      3) Klantvriendleijkheid van de medewerkers

    • 8,4
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Wekken veel vertrouwen, klantgericht, professioneel, goede lange nazorg(waar nodig 2e behandeling in prijs inbegrepen)

    • 9,3
      Geplaatst op 09-11-2011
    • 9,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Ik ben altijd heel prettig geholpen

    • 9,4
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      * Klantvriendelijk
      * Nazorg; betrokken en veel aandacht voor kwaliteitsverbetering van het zicht tijdens de controle. Er was indien nodig de mogelijkheid van een nabehandeling.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten ervaren

    • 5,8
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Goede service en klantvriendelijk

      Minpunten:

      Openingstijden

    • 9,3
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Zorg, accuratesse, voorlichting

      Minpunten:

      Prijs is hoger dan andere bedrijven. Kreeg nu niets terug van zorgverzekering omdat Zilveren Kruis niet samenwerkt met OLCD.

    • 8,4
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      professioneel & klantvriendelijk

      Minpunten:

      De laserbehandeling is voor mijzelf tegengevallen, niet de behandeling zelf maar het resultaat. droge ogen, last van het licht en het zicht niet altijd helder. Lezen is onrustig.

    • 9,4
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Sterke punten van OLCD:
      - goed ontvangst
      - deskundige voorlichting
      - vakkundige medewerkers
      - excellente nazorg
      - persoonlijke benadering

      Minpunten:

      NVT

    • 9,8
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      - Rust, kundigheid en vertrouwen dat uitgestraald wordt vóór tijdens en na de behandeling.
      - De tijd die voor je genomen wordt.

      Minpunten:

      Geen,
      Hoewel het niet helemaal eerlijk is om deze lijst in te vullen want ik heb geen vergelijkingsmateriaal

    • 7,7
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Vriendelijk
      Persoonlijk
      Kundig

      Minpunten:

      Geen

    • 8,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Vriendelijk, nemen de tijd, deskundig

      Minpunten:

      -

    • 9,6
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Goede voorlichting, deskundig, professioneel met persoonlijk aandacht. Fris uitziende kliniek.

      Minpunten:

      Géén

    • 10,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      De begeleiding en klantvriendelijkheid, ook de voorlichting was erg duidelijk en klopte, waardoor je niet voor verassingen sta tijdens de operatie en herstel.

      Minpunten:

      Ik heb geen zwakke punten ervaren.

    • 8,9
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Goede voorlichting
      Goede pijnmedicatie
      Persoonlijke benadering

      In de vakantie zei ik tegen mijn man: het ooglaseren had ik al jaren eerder moeten doen. Het is het beste kado dat mezelf ooit gegeven heb.

      Minpunten:

      Duur ten opzichte van andere klinieken. (maar dat zal met kwaliteit te maken hebben) In absolute termen veel geld, dat is niet voor iedereen weggelegd terwijl ik het iedereen gun.

    • 10,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid, voorlichting, professionaliteit, positief resultaat. Kortom: zeer tevreden vanaf het begin tot het eind.

      Minpunten:

      Zijn er niet

    • 7,6
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Zeer persoonlijk

      Minpunten:

      /

    • 8,8
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Bereikbaarheid
      Duidelijke documentatie

      Minpunten:

      -

    • 8,2
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid
      Persoonlijke aandacht
      Spreekuren op zaterdagmorgen

      Minpunten:

      Het herstel duurde veel langer dan gezegd, na 6 weken was mijn zicht weer ok. Ik had begrepen dat het 1 zou zijn dus ben ik naar 2 weken terug gegaan om te laten checken of herstel wel goed bezig was. Dit was in orde.

    • 7,9
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Service, rust, professionaliteit

      Minpunten:

      x

    • 8,1
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Deskundig
      Voorlichting
      Betrouwbaar
      Goede nazorg

      Minpunten:

      Kan er geen bedenken

    • 8,2
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Goede begeleiding, prima nazorg, zelfs op dagen dat de kliniek gesloten is zijn de artsen via hun 06 te bereiken.

      Minpunten:

      Na controles soms wat gehaast, niet altijd even duidelijk wat bijvoorbeeld aan medicijnen bij de prijs zijn inbegrepen. Kan me ook voorstellen dat de prijs voor veel mensen een te hoge drempel is.

    • 9,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Het is in de buurt, kleinschalig, goede samenwerking van het team, duidelijkheid.

      Minpunten:

      Geen

    • 10,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      -Geen spoedeisende hulp nodig gehad.
      - locatie
      - persoonlijke aandaht
      - nazorg
      - inrichting dwz geen ziekenhuisomgeving

      Minpunten:

      Geen

    • 9,5
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Het infopakket bij de intake. Deze was ruim voldoende want bij de concurrentie was dit niet aanwezig. Bij één werd alleen prijsinfo gegeven en dan nog mondeling of op een kladje. Geen naslagwerk om thuis nog eens rustig te lezen en de zaak te overzien. OLCD doet dat wel en dat heb ik als een voordeel ervaren.

      Minpunten:

      Geen idee

    • 8,6
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Mooi centrum, zijn heel vriendelijk en resultaat van de ogen zijn heel goed. Goede nazorg.

      Minpunten:

      Soms moeilijk parkeren.

    • 8,6
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Het si bij mij precies gebeurd zoals ze hebben voorspelt.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten!

    • 10,0
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Alles was super! OLCD heeft alleen maar sterke punten.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten

    • 8,3
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Er wordt heel duidelijk uitleg gegeven hoe het in zijn werk gaat. Ook tijdens de behandeling maar ook voor en na. Dit geeft het volste vertrouwen. Je weet goed waar je aan toe bent.

      Minpunten:

      Kan er niet één bedenken.

    • 8,7
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Goede voorlichting
      Prima nazorg
      Goede bereikbaarheid
      Zeer klantvriendelijk
      Goede tel. bereikbaarheid na ingreep.

      Ik ben gewoon heel tevreden

      Minpunten:

      Het enige puntje wat ik heb, is dat ik soms (niet altijd) het gevoel heb dat ik met 2 verschillende ogen kijk. Eentje voor veraf en 1 oog om mee te lezen. Ik heb soms de neiging 1 oog dicht te doen. Heeft ook denk ik te maken met de vermoeidheid en de hoeveelheid licht die in de ruimte aanwezig is. Het "kijken" "zien"is wel veranderd!

    • 7,5
      Geplaatst op 09-11-2011
      Pluspunten:

      Heldere informatie verstrekking

      Minpunten:

      Ik had niet echt het gevoel dat ik serieus werd genomen toen ik bij de nacontrole aangaf tijdens het laseren van 1 oog heel veel pijn te hebben gehad. Vond dit wel jammer. Ik was verder namelijk wel tevreden, was zelf alleen erg geschrokken van de pijn. Voor de behandeling zag ik er totaal niet tegenop maar ik zou niet weten of ik het nogmaals zou aandurven mocht het nodig zijn.

    • 3,5
      Geplaatst op 10-10-2011
      Pluspunten:

      Vriendelijk personeel

      Minpunten:

      Klachtenafhandeling

    • 9,3
      Geplaatst op 22-08-2011
      Pluspunten:

      je krijgt het 06 nummer van de arts zodat je evt. dag en nacht kunt bellen mocht je met iets zitten.

    • 8,4
      Geplaatst op 18-08-2011
      Pluspunten:

      Wat mij meteen opviel is de persoonlijke benadering door de behandelaars. Zowel in de voorlichting, behandeling, en nazorg wordt er goed de tijd voor je genomen als patient, en duidelijk uitgelegd wat er te gebeuren staat. Je krijgt zelfs de mobiele nummers mee van de behandelaars na de ooglaserbehandeling, zodat indien er zich complicaties voor zouden doen je deze dus 24/7 kan bereiken. Alleen maar lof dus voor ooglasercentrum drechtsteden, toch twijfels? Laat de (gratis) quicktest doen en laat je voorlichten. Zij kunnen vertellen wat er mogelijk is, en zijn hier naar mijn idee beslist eerlijk en open in.

      Minpunten:

      Zijn er niet (ik heb ze tenminste niet kunnen ontdekken).

    • 8,8
      Geplaatst op 15-05-2011
      Pluspunten:

      Professioneel maar zeer vriendelijk beleid. Het wordt perssonlijke aandacht besteed aan patient.

      Minpunten:

      Openbaar vervoer - zeer matige verbindingen.

    • 9,5
      Geplaatst op 23-03-2011
      Pluspunten:

      Betrouwbaarheid, Kwaliteit en Service.

      Minpunten:

      Geen

    • 9,2
      Geplaatst op 30-12-2010
      Pluspunten:

      30-12-2010 Peter Leenheer
      Ik heb in januari 2010 de lasek ooglaser behandeling gekregen in combinatie met monovision waardoor ik zowel veraf als dichtbij nu goed kan zien. Hulde voor de mensen van deze oogkliniek. Alle aspecten van de behandeling zijn uitstekend uitgevoerd. Vooral de klankgerichte benadering en nazorg vielen positief op.

      Minpunten:

      Deze kliniek is niet de goedkoopste maar het geld meer dan waard !

    • 10,0
      Geplaatst op 22-10-2010
      Pluspunten:

      Het zijn top mensen,hartstikke lief en er zorgzaam. Ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb.

    • 8,5
      Geplaatst op 17-10-2010
    • 9,9
      Geplaatst op 16-09-2010
      Pluspunten:

      Alles perfect in orde en zeer persoonlijk tegenover de klant, een dikke 10.

      Minpunten:

      Niets, anders had ik niet laten behandelen.

    • 9,5
      Geplaatst op 14-09-2010
      Pluspunten:

      De sterke punten vind ik absoluut de persoonlijke benadering. Het is niet niks jezelf te laten laseren, en roept zeker van tevoren vragen op. Na de behandeling kreeg ik zelfs het mobiele nummer van Martin Struik mee! Echt hele sterke service. Deze kliniek heb ik al meerdere malen aanbevolen bij vrienden en familie. Na de jaarcontrole, en tevens de laatste reguliere, heb ik zelfs 140% zicht!! Daarnaast had ik ook moeite met dieptezicht, dat is na de behandeling ook helemaal over gegaan. Geweldig!

      Minpunten:

      Eerlijk gezegd kan ik geen zwakke punten bedenken.

    • 9,2
      Geplaatst op 12-09-2010
      Pluspunten:

      Het gevoel dat je in goede handen bent omdat de artsen ook actief zijn in het Albert Schweitzer ziekenhuis te Dordrecht. Zeer ervaren dus.

      Minpunten:

      Geen

    • 8,8
      Geplaatst op 07-09-2010
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijke specialisten en ze weten precies waar ze mee bezig zijn.

      Minpunten:

      Er zijn eerlijk gezegd geen zwakke punten, ik zou iedereen aanraden hier de behandeling te laten uitvoeren.

    • 8,9
      Geplaatst op 28-08-2010
      Pluspunten:

      heel vriendelijk en erg netjes en goede afhandeling

    • 9,0
      Geplaatst op 24-08-2010
      Pluspunten:

      Persoonlijke benadering
      Het altijd mogen bellen indien twijfels of nood/pijn
      Professionaliteit
      Koffiepresentatie :)

      Minpunten:

      Wat ongezellige wachtkamer met losse stoelen.

    • 9,4
      Geplaatst op 24-08-2010
      Pluspunten:

      Het individueel behandelingspatroon wat toegepast is is geweldig. Nachtzien en kleuren worden stukken beter.

    • 8,7
      Geplaatst op 22-07-2010
      Pluspunten:

      - deskundigheid van de artsen
      - klantvriendelijkheid van de artsen en medewerkers
      - het gevoel dat alles volledig onder controle is, vanaf de eerste oogmeeting tot en met de laatste controle; het voelt zeer betrouwbaar!

      Minpunten:

      nvt

    • 10,0
      Geplaatst op 26-04-2010
      Pluspunten:

      Als was top daar mijn zicht is perfect en de mensen zijn super daar ben toppie geholpen!!! ga zo door mensen :-D

      Minpunten:

      Niet

    • 9,6
      Geplaatst op 14-04-2010
      Pluspunten:

      goede service, goede voorlichting zeer professioneel

      Minpunten:

      prijs is aan de hoge kant

    • 8,9
      Geplaatst op 30-03-2010
      Pluspunten:

      informatie verstrekking, klantvriendelijkheid, uitleg

      Minpunten:

      geen

    • 9,2
      Geplaatst op 23-03-2010
      Pluspunten:

      Begeleiding is geweldig.
      Neemt voor elke klant all tijd die nodig is.

    • 9,8
      Geplaatst op 17-02-2010
      Pluspunten:

      bespreken uitvoerig de behandeling en wat haalbaar is.
      Direkt na de behandeling telefonisch kontakt hoe de eerste nacht is doorgekomen.
      Vriendelijke en open behandeling tijdens de nacontroles
      Nu 1 jaar later en dik tevreden

      Minpunten:

      ik ben geen zwakke punten tegengekomen

    • 9,3
      Geplaatst op 05-02-2010
      Pluspunten:

      Goede zorg en klantvriendelijkheid!

    • 9,3
      Geplaatst op 30-01-2010
      Pluspunten:

      klantvriendelijkheid

    • 8,8
      Geplaatst op 26-01-2010
      Pluspunten:

      Deskundige artsen. Alles zeer hygiënisch. Keurige ontvangst met thee en koffie. Korte wachtlijst. Goede nazorg.

      Minpunten:

      De nacontrole is prima, maar wel wat aan de korte kant. Weinig tijd voor vragen.

    • 8,9
      Geplaatst op 24-01-2010
      Pluspunten:

      Goede voorlichting, klantvriendelijk, vakkundig

      Minpunten:

      Enige ongeduldigheid tijdens operatie bij artsen vanwege het teveel knipperen van ogen van patient

    • 9,6
      Geplaatst op 18-01-2010
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijk en een goede behandeling

    • 9,1
      Geplaatst op 16-01-2010
    • 9,3
      Geplaatst op 14-01-2010
      Pluspunten:

      Zij wezen mij erop dat ik maar 1 oog hoefde te laten laseren. het zogenoemde mono- vision.
      Dit scheelde mij veel geld.

      Minpunten:

      geen

    • 9,3
      Geplaatst op 24-12-2009
      Pluspunten:

      Persoonlijke en eerlijke benadering. Je krijgt te horen dat je altijd kunt bellen of langskomen. Op een moment na de behandeling toen ik erg onzeker was over het herstel, kon ik inderdaad meteen langskomen, dat gaf een goed gevoel. Verder is alles erg netjes en schoon en wordt er alles aan gedaan je op je gemak te laten voelen.

      Minpunten:

      Mijn herstel duurde iets langer dan "in de boekjes" stond. Ik had graag van te voren duidelijker willen horen hoe groot die kans was. Maar tegelijkertijd begrijp ik heel goed dat de duur van het herstel nooit te voorspellen is.

    • 8,7
      Geplaatst op 15-12-2009
      Pluspunten:

      Het eindresultaat vind ik geweldig. Ik zie zelfs beter dan met lenzen of bril, en heb nergens hinder van ondervonden

    • 9,3
      Geplaatst op 04-12-2009
      Pluspunten:

      -Mooie schone kliniek
      -Hoeft nooit lang te wachten
      -Mag na de behandeling altijd bellen indien dat nodig is

      Minpunten:

      -n.v.t.

    • 9,1
      Geplaatst op 29-11-2009
      Pluspunten:

      Vriendelijk personeel, persoonlijke benadering.
      Uitgebreide uitleg van de behandeling en eerlijk over de complicaties die zouden kunnen optreden.

    • 9,2
      Geplaatst op 20-11-2009
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid, goede uitleg van de behandeling, nazorg.

      Het hele proces van de behandeling is mij goed bevallen en kan het dan ook iedereen aanraden om het bij deze ooglaserkliniek te laten doen

      Minpunten:

      Ik ben zeer te vreden met het eindresultaat en kan hierdoor dan ook geen zwakke punten bedenken.

    • 8,7
      Geplaatst op 03-11-2009
    • 9,6
      Geplaatst op 24-10-2009
      Pluspunten:

      Goede communicatie en bereikbaarheid, vooral in de week na de ingreep.

    • 9,0
      Geplaatst op 22-10-2009
      Pluspunten:

      Zeer goede voorlichting en nazorg, vriendelijke geruststellende medewerkers.

      Minpunten:

      Geen.

    • 10,0
      Geplaatst op 17-10-2009
      Pluspunten:

      vriendelijk, duidelijk, geduldig, behandeling door oogartsen

      Minpunten:

      geen idee

    • 9,4
      Geplaatst op 09-10-2009
      Pluspunten:

      goede oogartsen en paramedisch personeel (waarvan het merendeel spreekt uit ervaring, omdat ze zelf gelaserd zijn bij hun eigen kliniek), persoonlijke begeleiding, je wordt gebeld een dag na het laseren ter controle, zeer goede pijnbestrijding.

      Minpunten:

      weinig, misschien alleen dat het erg druk is en er dus een wachtlijst is. Maar als dat een nadeel is....

    • 9,5
      Geplaatst op 03-10-2009
      Pluspunten:

      Heel proffesioneel en altijd aardig. Kan zelf in het weekend altijd bellen met vragen!

      Minpunten:

      niet ervaren.

    • 8,7
      Geplaatst op 08-09-2009
      Pluspunten:

      vriendelijk personeel, goede voorlichting.

    • 10,0
      Geplaatst op 26-08-2009
      Pluspunten:

      profesionele behandeling en zeer attente zorg / nazorg!

      Minpunten:

      kan niets verzinnen.

    • 8,2
      Geplaatst op 28-07-2009
      Pluspunten:

      de medewerkers stralen vertrouwen uit .

      Minpunten:

      veel afspraken kort op elkaar met controles .

    • 9,3
      Geplaatst op 28-07-2009
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijke hulpvaardige medewerkers. Uitstekend behandeld.
      Je voelt je op je gemak, niet zo wit "steriel". Lekker koffie!

      Minpunten:

      geen

    • 9,5
      Geplaatst op 17-07-2009
      Pluspunten:

      Laderwave techniek, duidelijke 24 uurs zorg/bereikbaarheid bij problemen, goede medicatie, diverse (6/7) nacontrole momenten

    • 7,9
      Geplaatst op 17-07-2009
    • 6,0
      Geplaatst op 16-07-2009
      Pluspunten:

      voorlichting
      bereikbaarheid

      Minpunten:

      Karig met informatie na onvoldoende resultaat;

    • 8,8
      Geplaatst op 12-07-2009
      Pluspunten:

      regelmatige nacontrole

      Minpunten:

      geen

    • 9,1
      Geplaatst op 12-07-2009
      Pluspunten:

      Zeer klantvriendelijk en zeer duidelijk in informatievoorziening

    • 8,8
      Geplaatst op 18-06-2009
      Pluspunten:

      - Vriendelijk personeel
      - Tijdstippen van afspraken worden altijd prima gehaald (nooit langer dan 10 minuten wachten)
      - Goede nazorg, waaronder 2 06-telefoonnrs die ten alle tijde gebeld mochten worden.

    • 8,6
      Geplaatst op 18-06-2009
    • 9,0
      Geplaatst op 14-04-2009
      Pluspunten:

      Prettige persoonlijke benadering.
      Deskundig.

      Minpunten:

      De voorlichting wat betreft de lengte van het genezingsproces.
      En het kalmeringstabletje (vantevoren) had voor mij wat sterker mogen zijn.

    • 9,9
      Geplaatst op 29-03-2009
      Pluspunten:

      Het contact tussen patient en medewerkers is zeer vriendelijk en het stelt je erg op je gemak.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten

    • 9,6
      Geplaatst op 12-03-2009
      Pluspunten:

      Goede voorbereiding en voorlichting. Zeer kundig

      Minpunten:

      De trap naar boven in het gebouw.

    • 8,8
      Geplaatst op 18-02-2009
      Pluspunten:

      Reageerden zeer direct toen bleek dat 1 oog niet voldoende gecorrigeerd was (binnen 1/2 jaar).

      Minpunten:

      geen

    • 9,4
      Geplaatst op 01-02-2009
      Pluspunten:

      De service en vriendelijkheid is erg goed. Levenslange gratis nabehandeling (als het nodig is) en het altijd bereikbaar zijn in geval van nood.

      Minpunten:

      De prijs is in vergelijking tot andere aanbieders hoog.

    • 8,0
      Geplaatst op 15-01-2009
      Pluspunten:

      Kleine kliniek met persoonlijke aandacht voor de patienten.

    • 9,0
      Geplaatst op 12-12-2008
      Pluspunten:

      de rustige uitleg en de kennis en de klantvriendelijkheid speelde een grote rol

    • 8,7
      Geplaatst op 11-12-2008
      Pluspunten:

      helemaal goed gegaan en klant vriendelijk

      Minpunten:

      geen

    • 9,8
      Geplaatst op 03-12-2008
      Pluspunten:

      Zeer persoonlijk en bijna geen wachttijd voor behandeling

      Minpunten:

      nvt

    • 8,6
      Geplaatst op 19-11-2008
      Pluspunten:

      Erg goede nazorg. Bereikbaar de eerste dagen zelfs in het weekend. Bij klachten kan je op dezelfde dag nog komen.

      Minpunten:

      Erg lopendeband werk. Erg aan de prijs.

    • 8,8
      Geplaatst op 13-11-2008
      Pluspunten:

      goede info, goede begeleiding, telkens dezelfde mensen, echt top

      Minpunten:

      geen

    • 8,6
      Geplaatst op 29-10-2008
      Pluspunten:

      Persoonlijke zorg en nazorg. Goede en duidelijke uitleg

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 8,7
      Geplaatst op 28-10-2008
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijk personeel, zeer duidelijke omschrijving van wat je te wachten staat.
      Gedegen uitleg.

      Minpunten:

      Kan niets bedenken

    • 9,5
      Geplaatst op 26-09-2008
      Pluspunten:

      Zeer vriendelijk, zeer efficient, zeer betrouwbare indruk, heel persoonlijk, gemakkelijk te vinden en te bereiken per auto, en een goed lunchrestaurant in de buurt

      Minpunten:

      Niet altijd even consequent over hoe snel wat ongeveer zou kunnen na de behandeling. In mijn geval werkten de bussen de bereikbaarheid wat tegen, maar kunnen zij ook niet helpen

    • 8,3
      Geplaatst op 05-08-2008
      Pluspunten:

      betrouwbaarheid optometrist en oogarts. Ook dat zij zelf een ooglaser correctie hebben ondergaan

    • 9,4
      Geplaatst op 17-07-2008
    • 9,7
      Geplaatst op 09-07-2008
      Pluspunten:

      prima voorlichting, vriendelijk personeel, professionele uitstraling, snelle beschikbaarheid

      Minpunten:

      -

    • 9,2
      Geplaatst op 09-07-2008
    • 9,2
      Geplaatst op 07-07-2008
      Pluspunten:

      de professionaliteit en deskunigheid van het personeel

      Minpunten:

      de prijs is wel wat aan de hoge kant

    • 8,7
      Geplaatst op 15-06-2008
      Pluspunten:

      Kleine kliniek, dus veel persoonlijk contact; je bent geen nummer.

      Minpunten:

      -

    • 8,7
      Geplaatst op 07-06-2008
      Pluspunten:

      kleinschaligheid, vriendelijk, deskundig en reeel.

      Minpunten:

      geen, misschien alleen dat ze niet met meerdere verzekeraars afspraken hebben.

    • 9,7
      Geplaatst op 21-05-2008
      Pluspunten:

      Vriendelijk, betrouwbaar en een meer dan uitstekend resultaat.

      Minpunten:

      Geen.

    • 9,5
      Geplaatst op 06-04-2008
      Pluspunten:

      Ik had veel pijn aan mijn ogen na het laseren. De medewerker had zelf vakantie, maar heeft van daaruit voor wat extra oogdruppels gezorgd. Goede voorlichting. Goede nazorg.

      Minpunten:

      Geen.

    • 9,6
      Geplaatst op 05-04-2008
      Pluspunten:

      efficient en zorgvuldig

    • 9,6
      Geplaatst op 04-04-2008
      Pluspunten:

      alles is goed, niets te klagen

    • 9,6
      Geplaatst op 26-03-2008
      Pluspunten:

      goede informatie, klantvriendelijk en goede service

      Minpunten:

      Geen kunnen vinden. Wel info natuurlijk via internet of telefonisch bij andere bedrijven gevraagd maar deze kwam gewoon het meest persoonlijk en professioneel over!

    • 10,0
      Geplaatst op 12-03-2008
      Pluspunten:

      Heel vriendelijk. Hun betrokkenheid. Met vragen kun je altijd terecht, zelfs meer dan een jaar na de behandeling.

      Minpunten:

      geen

    • 8,3
      Geplaatst op 22-02-2008
      Pluspunten:

      persoonlijke benadering

    • 9,1
      Geplaatst op 13-02-2008
      Pluspunten:

      De klantvriendelijkheid en de goede voorlichting, behandeling en nazorg.

      Minpunten:

      geen zwakke punten ervaren !!

    • 10,0
      Geplaatst op 13-02-2008
      Pluspunten:

      zeer betrouwbaar, eerlijk en vriendelijk.

    • 9,3
      Geplaatst op 07-02-2008
      Pluspunten:

      De kleinschaligheid van OLCD resulteert in een zeer persoonlijke en prettige begeleiding, van de eerste kennismaking t/m de laatst controle.
      De professionele medewerkers zijn duidelijk, eerlijk en vriendelijk.
      De kliniek is representatief en heeft een prettige en schone uitstraling.
      De apparatuur is zeer nieuw en geavanceerd.

      Minpunten:

      Eigenlijk geen...

    • 9,1
      Geplaatst op 31-01-2008
      Pluspunten:

      Goede begeleiding, uitgebreide voorlichting, uitstekende nazorg, erg klantvriendelijk. Wat kun je nog meer vertellen? Je bent er in goede handen, met eerlijke adviezen. Echt een aanrader!

    • 8,6
      Geplaatst op 08-01-2008
      Pluspunten:

      De prettige behandeling, goede
      voorlichting, begeleiding en na-
      zorg. Zeer goed.

      Minpunten:

      Eigenlijk geen zwakke punten
      ervaren, echt alleen positieve.

    • 8,8
      Geplaatst op 05-01-2008
      Pluspunten:

      * goede, evenwichtige voorlichting
      * vriendelijke, bekwame vaklui
      * door de kleinschaligheid continuïteit in zorg (niet elke keer weer andere gezichten)

    • 8,7
      Geplaatst op 03-01-2008
      Pluspunten:

      Goede voorlichting en goede voorbehandeling

      Minpunten:

      geen

    • 8,3
      Geplaatst op 30-12-2007
    • 9,0
      Geplaatst op 12-12-2007
      Pluspunten:

      Door de uitgebereide voorlichting en vooronderzoeken voelt het vertrouwd hier je ogen te laten laseren. Bovendien heeft de Inspectie voor de Gezondheids-zorg de werkwijze van het OLCD goedgekeurd.

      Minpunten:

      Geen.

    • 8,6
      Geplaatst op 12-12-2007
      Pluspunten:

      Goede begeleiding,al mijn vragen werden netjes beantwoord. Een dag na de behandeling werd er gebeld of alles goed ging, of er vragen waren, dat stelt je gerust. Ben zeer tevreden.

      Minpunten:

      Die heb ik niet kunnen ontdekken

    • 8,4
      Geplaatst op 05-12-2007
      Minpunten:

      Gebruik van morfine na behandeling.

    • 9,2
      Geplaatst op 21-11-2007
      Pluspunten:

      persoonlijkheid, niet zo ziekenhuisachtig maar gemoedelijk, zeer vriendelijke medewerkers

      Minpunten:

      geen

    • 8,9
      Geplaatst op 16-11-2007
      Pluspunten:

      Betrouwbaarheid, kwaliteit en samenwerking met oogchirurgen uit lokaal ziekenhuis.

      Minpunten:

      Ze zouden wellicht de (kleine) complicaties die op de langere termijn te verwachten zijn iets beter kunnen informeren, denk aan droge ogen bij het wakker worden.

    • 8,8
      Geplaatst op 01-11-2007
    • 8,7
      Geplaatst op 29-10-2007
      Pluspunten:

      profesionele uitstraling, goede voorlichting

      Minpunten:

      nvt

    • 8,9
      Geplaatst op 25-10-2007
      Pluspunten:

      klantvriendelijkheid
      professionaliteit

      Minpunten:

      nvt

    • 7,6
      Geplaatst op 17-10-2007
      Pluspunten:

      Persoonlijke benadering. Gemoedelijke sfeer. Kennis van zaken.

    • 8,8
      Geplaatst op 08-10-2007
      Pluspunten:

      Hele goede uitleg, service en behandeling.

      Minpunten:

      n.v.t.

    • 8,6
      Geplaatst op 03-10-2007
      Pluspunten:

      Ze zijn duidelijk met hun info, en ook de nazorg is prima. Wordt gebeld de dag nadat je geholpen bent en je kan ook zelf bellen.Prima!

      Minpunten:

      Vind persoonlijk de benadering wat afstandelijk, wat kil.

    • 7,9
      Geplaatst op 10-09-2007
      Pluspunten:

      Vriendelijke mensen,nette kliniek,
      goede service

      Minpunten:

      de informatie over monovision was
      te minimaal

    • 9,6
      Geplaatst op 04-09-2007
      Pluspunten:

      De informatie vooraf gegeven over de operatie en de periode daarna kwam precies overeen met de realiteit.

    • 9,4
      Geplaatst op 02-08-2007
      Pluspunten:

      Klantvriendelijkheid, goede voorlichting, informele sfeer

    • 8,0
      Geplaatst op 31-07-2007
      Pluspunten:

      De rust en duidelijkheid

      Minpunten:

      geen

    • 8,5
      Geplaatst op 13-07-2007
      Pluspunten:

      Goede service en aandacht.
      De samenwerking met een opticien is perfect.

      Minpunten:

      De connectie met het gelieerde ziekenhuis werkt niet altijd optimaal.
      De trap naar boven is niet geschikt voor minder validen.

    • 9,0
      Geplaatst op 11-07-2007
      Pluspunten:

      Een klein zeer gemotiveerd team met bekende oogarsten en (als leek) zeer goede apparatuur.

    • 8,2
      Geplaatst op 27-06-2007
      Pluspunten:

      Professionele aanpak en menselijke begeleiding.
      Moderne huisvesting en apparatuur.
      PRIMA!

    • 8,4
      Geplaatst op 23-06-2007
      Pluspunten:

      De voorbereiding op de behandeling en de begeleiding tijdens de behandeling vond ik heel goed.

      Minpunten:

      Het is druk tijdens de controles en dit kan overkomen als lopende bandwerk.

    • 9,0
      Geplaatst op 23-06-2007
      Pluspunten:

      Ik vind de begeleiding heel netjes. Ik werd de dag na de behandeling gebeld hoe het met me ging. Dat stelde ik zeer op prijs.

    • 9,3
      Geplaatst op 16-06-2007
      Pluspunten:

      De omgang met de klanten is super en heel menselijk. Je voelt je op je gemak.

    • 9,0
      Geplaatst op 12-06-2007
      Pluspunten:

      Klant (patient) vriendelijke benadering zowel door medewerkers als oogartsen, goede uitleg, zeer goede nazorg. Prima huisvesting.

      Minpunten:

      N.V.T.

    • 10,0
      Geplaatst op 28-04-2007
      Pluspunten:

      Ik wilde bij de politie gaan werken maar werd afgekeurd vanwege mijn sterkte. Na de behandeling ben ik goedgekeurd. Ik ben er hartstikke blij mee.

    • 9,3
      Geplaatst op 26-04-2007
      Pluspunten:

      Altijd bereikbaar en een goede begeleiding bij alles.

    • 9,8
      Geplaatst op 26-04-2007
    • 9,6
      Geplaatst op 21-04-2007
      Pluspunten:

      de klantvriendelijkheid vlotte afspraken goede begeleiding

      Minpunten:

      geen zwakke punten

    • 9,8
      Geplaatst op 19-04-2007
    • 10,0
      Geplaatst op 17-04-2007
      Pluspunten:

      De kliniek scoort overal zeer goed. In mijn eigen taal: Sono molto sodisfato del votro servizio!

      Minpunten:

      geen

    • 9,9
      Geplaatst op 05-04-2007
      Pluspunten:

      Ik ben dolblij dat ik heb laten laseren Dit instituut is absoluut een aanrader. Mijn aanbeveling aan iedereen is groot.

      Minpunten:

      Na de lasekbehandeling kunnen de klachten nog wel 5 tot 6 weken duren. Dit stond niet duidelijk in de informatie.

    • 9,5
      Geplaatst op 30-03-2007
      Pluspunten:

      Professionele en zeer prettige manier van behandeling. Je voelt je erg op je gemak. Het gaat tenslotte toch om je ogen. Altijd alles goed geregeld ook omdat ieder oog nog een keer nabehandeld moest worden. Perfect geregeld allemaal. Goede persoonlijke aandacht. Zeer goed aan te bevelen.

    • 8,4
      Geplaatst op 23-03-2007
      Pluspunten:

      Professioneel en kundig
      Arts neemt tijd voor je
      Vriendelijk

      Minpunten:

      Weinig tijd gereserveerd voor nacontroles waardoor diepere vragen te snel afgehandeld worden. Als je dat aangeeft wordt er overigens wel tijd voor je gemaakt.

    • 10,0
      Geplaatst op 23-03-2007
      Pluspunten:

      Ik heb de hoogst mogelijke waardering gegeven. Daar hebben ze het ook naar gemaakt. Ik ben zeer tevreden.

    • 9,8
      Geplaatst op 18-03-2007
      Pluspunten:

      het geheel van voorlichting en behandeling komt op mij zeer professioneel over. prima voorlichting, waarin eerlijk verteld wordt wat je kan verwachten na de behandeling. na behandeling ook zeer klantvriendelijke behandeling en verzorging. Ik zou niet weten hoe ik kritisch opbouwend zou kunnen bijdragen in een nog beter produkt van dit bedrijf. uitmuntend is dan ook, in mijn beleving, de enig juiste beoordeling die ik wil geven.

      Minpunten:

      absoluut geen.

    • 9,6
      Geplaatst op 09-03-2007
    • 9,8
      Geplaatst op 06-03-2007
    • 9,1
      Geplaatst op 28-02-2007
      Pluspunten:

      Ik wilde heel graag zonder bril door het leven, maar vond de operatie doodeng om te doen. Zat letterlijk met opgekrulde tenen naar Extreme make over programma's te kijken! In Papendrecht ben ik goed voorgelicht, werd goed begeleid, gerustgesteld en letterlijk is mijn hand vastgehouden tijdens de operatie!

      Minpunten:

      Ik zou geen zwak punt op weten te noemen!

    • 9,7
      Geplaatst op 28-02-2007
    • 9,6
      Geplaatst op 27-02-2007
      Pluspunten:

      OLCD gaat zeer zorgvuldig te werk. Je wordt behandelt als klant en niet als een nummer. Zeer goede service!

    • 10,0
      Geplaatst op 22-02-2007
      Pluspunten:

      Ik ben zeer tevreden over alles en erg blij dat ik mijn ogen heb laten laseren.

    • 9,4
      Geplaatst op 21-02-2007
      Pluspunten:

      persoonlijke benadering, duidelijke uitleg over zowel behandeling als risico's. Ook prettig te merken dat er directe herkenning is bij telefonisch contact. Geen nummer, maar een client! Geen moment spijt van mijn beslissing me hier te laten behandelen gehad. Dank jullie wel!

    • 8,2
      Geplaatst op 15-02-2007
      Pluspunten:

      In 1 woord SUPER!! Je bent hier een naam en geen nummer. Iedereen is supervriendelijk. Sfeer en medewerkers zijn superrelaxed. Ik zou een ieder aanraden hier de behandeling te laten doen.

      Minpunten:

      Er zijn geen zwakke punten. Hooguit dat ze aan de prijs zijn, maar iedere euro is er dubbel en dwars waard!

    • 9,6
      Geplaatst op 17-01-2007
      Pluspunten:

      Goede begeleiding. Goeie nazorg.
      De nazorg is volledig en je wordt serieus genomen.

    • 9,9
      Geplaatst op 16-01-2007
      Pluspunten:

      Ik zie door de ladarwavebehandeling nu beter dan voor de behandeling met mijn lenzen.

      Minpunten:

      Bij de controles moest ik soms een kwartier wachten.

    • 9,8
      Geplaatst op 04-01-2007
      Pluspunten:

      Je wordt altijd door dezelfde mensen geholpen. Het geld dubbel en dwars waard!

      Minpunten:

      Ik heb geen zwakke punten.

    • 9,7
      Geplaatst op 03-01-2007
      Pluspunten:

      klantvriendelijke en ongedwongen sfeer in een bedrijf dat duidelijk en profesioneel bezig is met zijn klanten. na de behandeling 24 uur per dag bereikbaar

      Minpunten:

      ???

    • 6,8
      Geplaatst op 02-01-2007
      Pluspunten:

      Kleine kliniek, waardoor de benadering erg persoonlijk overkomt (geen massa / je bent geen nummer maar een naam)

      Minpunten:

      Relatief duur

    • 9,2
      Geplaatst op 02-12-2006
      Pluspunten:

      Door de klantvriendelijkheid en de deskundigheid voelde ik mij erg op mijn gemak. Over het resultaat ben ik heel erg tevreden.

    • 9,5
      Geplaatst op 09-11-2006
      Pluspunten:

      Ik had gelijk vertrouwen in dit bedrijf omdat ze een duidelijk verhaal vertelden. Voor en na de behandeling stonden zij altijd klaar voor mij. Ik ben ook altijd heel vriendelijk behandeld.

    • 8,8
      Geplaatst op 08-11-2006
      Pluspunten:

      Geen wachtijd. Betrouwbare uitstraling. Klein team waarbij je altijd dezelfde mensen tegenkomt. Ik ben luchtverkeersleider op schiphol en na een maand na een strenge keuring al weer goedgekeurd voor mijn werk.

    • 9,2
      Geplaatst op 01-11-2006
      Pluspunten:

      Het is een kleinere organisatie, waar je niet het gevoel krijgt dat je een nummer bent. Sympathieke medewerkers, 1 behandelaar gedurende het hele traject.
      Ik ben zeer tevreden, nu, 1,5 maand na de behandeling zit ik al op een zicht van 160%!!!

    • 9,3
      Geplaatst op 01-11-2006
      Pluspunten:

      Door de behandeling met de Ladarwave zie ik aanzienlijk beter dan voorheen met mijn contactlenzen. Vooral in het donker kan ik beter zien.

    • 8,8
      Geplaatst op 31-10-2006
      Minpunten:

      Ingang lasercentrum niet goed aangegeven.

    • 10,0
      Geplaatst op 27-08-2006
      Pluspunten:

      Het is al ruim 3 jaar geleden maar het is toppie.
      De kennismaking en de algehele behandeling is gewoon super

    • 7,8
      Geplaatst op 07-07-2006
    • 10,0
      Geplaatst op 23-06-2006
      Pluspunten:

      De rust en het vertrouwen dat het uitstraalt via de mensen die er werken.

    • 9,8
      Geplaatst op 22-06-2006
    • 9,0
      Geplaatst op 22-06-2006
    • 8,9
      Geplaatst op 22-06-2006
      Pluspunten:

      Je voelt je lekker op je gemak.
      Ik had het gevoel dat ik in goede handen was.

      Minpunten:

      Geen zwakke punten. Ik ben helemaal tevreden.

    • 9,1
      Geplaatst op 22-06-2006
      Pluspunten:

      Buitengewoon servicegericht.
      Duidelijke voorlichting.
      Ik heb geen vraag hoeven stellen
      Ik ben zeer tevreden.

    • 9,2
      Geplaatst op 22-06-2006
      Pluspunten:

      Ik ben uitermate tevreden over hoe de behandeling is gegaan.
      Gewoon top!

    • 6,1
      Geplaatst op 20-06-2006
      Pluspunten:

      Aardig personeel

      Minpunten:

      Nemen klachten niet al te serieus

    • 8,9
      Geplaatst op 19-06-2006
      Pluspunten:

      Het persoonlijke contact. Geen 'ziekenhuis'gevoel.

    • 8,2
      Geplaatst op 19-06-2006
      Pluspunten:

      Zeer duidelijke en eerlijke informatie. Wat ik sterk in het voordeel vond spreken was dat enkele daar werkzame oogartsen en optometristen elkaar daar behandeld hebben met goed resultaat. Voorlichting, behandeling en nacontrole zeer grondig.

      Minpunten:

      Het is geen zwak punt, maar toen ik mij liet behandelen was er nog relatief weinig ervaring met customized behandelingen. Ik heb toen een klassieke behandeling gedaan. Nu zou ik customized kiezen. Ook een sterk punt vind ik dat ze geen LASIK meer doen, omdat het teveel risico's met zich meebrengt. Ze zijn een van de eerste klinieken die dit ronduit erkennen. LASEK doen ze wel, en dat is altijd als veilig beschouwd.

    • 7,5
      Geplaatst op 16-06-2006
      Pluspunten:

      Vriendelijk, nemen uitgebreid de tijd voor vragen. Geven van te voren duidelijk aan dat er iets mis kan gaan, en wat er dan gebeuren kan, moet. Waarschuwen veelvuldig voor de de eerste dagen, pijn ed. Proberen je geen behadeling aan te smeren.

      Minpunten:

      Heb geen zwakke plekken ontdekt tot op heden.

    • 8,3
      Geplaatst op 15-06-2006
      Pluspunten:

      Goede voorlichting, goed apperatuur, en zeer goede oogartsen . zeer aan te raden.

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Ooglasercentrum Drechtsteden, Papendrecht

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie