• ooglaserkliniek_heuvelrug_1
      • ooglaserkliniek_heuvelrug_2
      • ooglaserkliniek_heuvelrug_3
      • ooglaserkliniek_heuvelrug_4
      • ooglaserkliniek_heuvelrug_team
    • Dhr. Nico Trap
      • ZKN
    • Huis ter Heideweg 44
      3705 LZ Zeist
    • Wavelight Allegretto® EX500 excimerlaser
      Abbot Intralase® iFS 150
    • Ooglaserkliniek Heuvelrug (voorheen Nico Trap Oogcorrecties) verlost u op een veilige en persoonlijke manier van uw bril of contactlenzen. Onze ervaren refractiechirurgen rekenen vooronderzoek, behandeling en nazorg tot hun persoonlijke verantwoordelijkheid. Bijziend, verziend, een cilinderafwijking … ieder oog is anders. Daarom bieden we een breed pallet aan behandelingen op het gebied van ooglaseren en contactlensimplantaties. Na een uitgebreid vooronderzoek kiest u samen met uw oogarts de meest geschikte behandeltechniek. Ooglaseren is een behoorlijke stap. U heeft ongetwijfeld veel vragen en behoefte aan uitgebreide informatie. Onze laserconsulenten vertellen u graag over alle mogelijkheden, garanties en risico’s. Ook nodigen we u van harte uit voor onze informatieavonden. Als u onze brochure downloadt, kunt u alle informatie op uw gemak lezen.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 47 bezoekers hebben de beoordeling voor Ooglaserkliniek Heuvelrug ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    9,2
    • 9.4 Voorlichting
      • 9.4 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 9.3 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 9.3 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9.6 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 9.4 Behandeldag
      • 9.6 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 9.5 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 9.2 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 9.4 Zorg na de behandeling
      • 9.4 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 9.4 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 9.1 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 9.5 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 8.5 Prijs/kwaliteit
      • 8.5 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 9.2 Resultaat van de behandeling
      • 9.2 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 17% Nee 83%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 17% Nee 83%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 98% Nee 2%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 98% Nee 2%

    Beoordelingen

    • 10,0
      Een aanrader!
      PRK Ooglaser operatie Laatste behandeling: oktober 2017 Geplaatst op 08-10-2018

      Na vele jaren contactlenzen en een bril gedragen te hebben had ik hier genoeg van en heb ik besloten me te wagen aan een laser operatie. Na een eerste gesprek en oogcontrole bleek dit wel mogelijk te zijn, en dan wel de PRK behandeling (o.m. vanwege mijn hele droge ogen). Nu volgde er zeker een maand van voorbereidingen (en verschillende controles), waarbij het dragen van contactlenzen niet toegestaan was (help). Na een week of 6 stond het signaal op groen en is de PRK operatie uitgevoerd. De eerste dagen erna vielen 100% mee, het ongemak was zeker niet zo intens als voorspeld. Daarna heeft nog een aantal maanden (6, 7?) geduurd voordat het zicht was gestabiliseerd. Nu is het een jaar geleden en ik kan het iedereen aanraden. Doen. Het is het helemaal waard, wat een vrijheid!

      Pluspunten:

      Pluspunten zijn de prettige omgeving, en vooral het personeel. Oogarts Nico Trap , Janneke, Hanneke en Madeleine hebben allen bijzonder hun best gedaan.

      Minpunten:

      Geen

    • 10,0
      Een openbaring in zicht en comfort.
      Lensimplatatie Laatste behandeling: september 2017 Geplaatst op 18-09-2018

      In september 2017 geholpen aan beide ogen dmv. lensimplatatie. Het voor traject was geënt op mijn persoonlijk situatie en mogelijkheden die erin toepasbaar waren. De professionele begeleiding naar, tijdens en na de operatie , waren erg goed. Ook de controles in de weken erna waren goed, waarbij gekeken werd naar resultaat van de ingreep en naar de beleving (lees verbeterde zicht) van jezelf.
      Wat zeker van belang is: werk mee met de je arts en wees reëel in je verwachtingen en/of resultaten die je wilt bereiken. Neem de nabehandeling serieus, wat inhoudt dat je stipt volgt wat de verzorging van je ogen betreft, zoals druppelen en bescherming. Alleen dan heb je de minste last en het beste resultaat.

      Pluspunten:

      Alleen pluspunten. Top begeleiding in alle fases vooraf als na de ingreep. Alle medewerkers zijn professioneel en verstaan hun vak.

      Minpunten:

      Geen

    • 9,9
      Geweldig!
      Prk laserbehandeling Laatste behandeling: februari 2018 Geplaatst op 23-04-2018

      Al een aantal jaren problemen met het dragen van lenzen en/of bril vanwege een groot cilinderafwijking.
      Toch besloten om een laserbehandeling te ondergaan, wat ik ontzettend spannend vond.
      Maar het is me 100% meegevallen. Door de persoonlijke begeleiding, de geweldige medewerksters, de uitleg, de veiligheid die voorop staat enz.
      En een super goed resultaat ben ik meer dan tevreden en zal iedereen deze kliniek aanraden!

      Pluspunten:

      De warme en persoonlijke sfeer.
      De goede uitleg.
      Veiligheid staat voorop!

      Minpunten:

      Geen!

    • 10,0
      Geplaatst op 19-04-2017
      Pluspunten:

      ieder personeelslid is vriendelijk, behulpzaam en handelt heel professioneel, juist hierdoor voel je je als patiënt veilig en in goede handen

      Minpunten:

      jammer dat veenendaal niet dichterbij Zeist ligt!

    • 8,8
      Geplaatst op 25-06-2016
      Pluspunten:

      -Persoonlijk contact op de eerste dag met de behandelend arts (Nico Trap). Hartelijke ontvangst door zijn vrouw die ook voor en na de behandeling de ondersteuning en instructies geeft.
      -Goede voorlichting. Wilde eerst een TransPRK behandeling omdat ik (Femto)lasik te eng vond. Duidelijk uitgelegd door dokter Trap dat bij mijn sterkte (-6 en -6,5) TransPRK een mindere optie is ivm meer bij effecten bij sterkten die meer dan -4 zijn. Lasik was de beste keus in mijn geval.
      -Goed vooronderzoek; mijn ogen hadden een voldoende dikte qua hoornvlies. Daarnaast was de traanproductie voldoende voor FemtoLasik.
      -Verwachtingen managen bij Lasik. Klopt dat je de volgende dag goed kan zien echter bij effecten zoals droge ogen en visuele onregelmatigheden duurt langer. Na 4 maanden overigens in mijn geval helemaal weg.

      Minpunten:

      -Vrij weinig, enige wat ik zou kunnen bedenken is dat herhaalrecepten (2x aangevraagd) elke keer weer de druppels+tobradex+tape bevatten terwijl ik alleen de druppels hoefde (uiteraard telefonisch aangegeven dat ik alleen de druppels hoefde). Dat was het enige wat zo te binnen schiet.

    • 8,6
      Geplaatst op 19-03-2016
    • 8,6
      Geplaatst op 15-02-2016
      Pluspunten:

      Persoonlijk contact, je voelt je geen nummer!
      De arts (N. Trap) zie en spreek je al tijdens het vooronderzoek. En verteld je dan nauwkeurig voor welke behandeling je in aanmerking komt met alle uitleg daarbij.
      Ik ben een maand geleden geholpen met de Lasik methode. Een dag later op controle had ik een zicht van 95% aan beide ogen. Ik vind het nog steeds heel bijzonder dat ik zonder bril kan!!

    • 9,4
      Geplaatst op 04-11-2015
      Pluspunten:

      Honest and friendly treatment. New equipment. Clear information and support.

      Minpunten:

      Price

    • 8,5
      Geplaatst op 12-12-2014
      Pluspunten:

      Van nature gevoelige ogen en goede informatie, zorg en kwaliteit van de behandeling hebben het laseren mogelijk gemaakt.

      Minpunten:

      Agenda's matchen niet altijd met de tijdstippen dat ik vrij ben.

    • 9,5
      Geplaatst op 26-11-2013
      Pluspunten:

      1. de snelheid van behandeling na afspraak. 2.de Kennis en inzicht v.w.b behandeling en lenzen. 3. operatie verliep snel en pijnloos. 4. zeer prettig personeel.

      Minpunten:

      Heb ik niet kunnen ontdekken.

    • 9,4
      Geplaatst op 16-11-2013
      Pluspunten:

      Betrouwbaar
      Zorgen dat je gerustgesteld bent;
      Informatie is duidelijkheid voor, tijdens en na de behandeling;
      Nemen de tijd voor je.

      Minpunten:

      Hoge kosten

    • 8,2
      Geplaatst op 20-09-2012
      Pluspunten:

      mijn broer, zus en tante zijn met veel succces geholpen bij deze kliniek, ik zelf ben ook tevreden.
      Na 6 jaat zie ik nog steeds uitstekend

      Minpunten:

      erg duur

    • 10,0
      Geplaatst op 06-09-2012
      Pluspunten:

      Vertrouwen, expertise, ervaring, kunde, focus

    • 3,3
      Geplaatst op 14-08-2012
      Pluspunten:

      Vriendelijk voor de operatie

      Minpunten:

      Mijn ogen zijn slechter dan ze voor het laseren waren. Ondanks deze klacht hebben ze nooit iets eraan gedaan. Heb enorme spijt

    • 9,8
      Geplaatst op 13-08-2012
      Pluspunten:

      Kwaliteit, vakkundig en vriendelijkheid is het kenmerk voor Nico Trap, zijn vrouw Hanneke en de volledige staf van oogkliniek Heuvelrug.

      Minpunten:

      Heb geen enkel zwak punt kunnen ontdekken.

    • 9,8
      Geplaatst op 07-03-2012
      Pluspunten:

      Ik ben uiterst tevreden met hoe het hele proces bij mij is gelopen!

      Minpunten:

      geen

    • 9,5
      Geplaatst op 01-09-2011
    • 8,9
      Geplaatst op 01-08-2011
      Pluspunten:

      Zeer klantgericht en efficient". Nico Trap heeft het met zijn team voor elkaar gekregen om een oogkliniek neer te zetten zonder "ziekenhuis" sfeertje!

      Minpunten:

      Kosten zijn aan de hoge kant

    • 9,1
      Geplaatst op 02-08-2010
      Pluspunten:

      Zeer goede service, oogarts zelf die de metingen (check) en controles uitvoert en de behandeling natuurlijk!

      Minpunten:

      Kan ik niet benoemen, ikzelf heb me alleen niet voldoende vooraf gerealiseerd dat het echt een operatie is en geen tandarts bezoek! Maar ik zou het zo weer doen! Geen pijn gehad

    • 10,0
      Geplaatst op 27-05-2010
      Pluspunten:

      Super!!! Ze hebben alle tijd en bij twijfel wordt er nogmaals controle gedaan. Je wordt behandeld door de oogarts zelf. Zeer sterk punt is daarbij persoonlijke en geduldige benadering tijdens het gehele traject. Assistenten en medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en deskundig. Deze kliniek is uitstekend!!!

      Minpunten:

      Er zijn geen zwakke punten.

    • 9,7
      Geplaatst op 16-03-2010
      Pluspunten:

      Service, persoonlijke benadering, nazorg

      Minpunten:

      geen

    • 9,6
      Geplaatst op 23-04-2009
      Pluspunten:

      Veel persoonlijke aandacht, altijd controle door de behandelende oogarts.
      Bij vragen/problemen bellen en je krijgt direkt antwoord.
      Geeft een reeel beeld over wat je na de ingreep kunt verwachten.
      In mijn opinie een zeer ervaren en kundig arts

      Minpunten:

      Duurder dan gemiddeld

    • 8,3
      Geplaatst op 29-03-2009
      Pluspunten:

      Goede begeleiding, zeker als herstel niet loopt zoals verwacht. Veel beschikbaarheid en aandacht.

      Minpunten:

      Geen

    • 8,7
      Geplaatst op 20-01-2009
    • 9,0
      Geplaatst op 10-01-2009
      Pluspunten:

      Kleinschalig en hierdoor persoonlijke aandacht.

      Minpunten:

      niet ontdekt

    • 10,0
      Geplaatst op 04-11-2008
      Pluspunten:

      Super vriendelijk en zeker niet opdringerig echt een aanrader ook voor mensen die bang zijn om aan de ogen geholpen te worden

    • 10,0
      Geplaatst op 01-09-2008
      Pluspunten:

      eerlijkheid in advies
      hoge kwaliteit
      komt alle afspraken na
      goede nazorg

    • 9,6
      Geplaatst op 16-07-2008
      Pluspunten:

      De persoonlijke benadering en het resultaat

      Minpunten:

      Heb ik niet kunnen ontdekken

    • 9,0
      Geplaatst op 24-05-2008
      Pluspunten:

      Klein maar deskundig
      Transparant
      Deskundige arts, was bij klachten ook geen probleem naar het ziekenhuis te gaan waar hij werkt en was direct aan de beurt.
      Komt er verder bij alle scores goed uit.

      Minpunten:

      Geen

    • 9,3
      Geplaatst op 09-03-2008
      Pluspunten:

      Heel persoonlijk, geen ziekenhuisgevoel en duidelijke uitleg.

    • 9,6
      Geplaatst op 20-02-2008
      Pluspunten:

      Zeer goede kwaliteit. Persoonlijke betrokkenheid van alle medewerkers. zelfs na een jaar kon ik rustig nog bellen met vragen, zelfs ivm oogproblemen van een vriendin.
      Ik zou het zo nog een keer doen hier!

      Minpunten:

      Absoluut géén!

    • 10,0
      Geplaatst op 12-12-2007
      Pluspunten:

      Professioneel en deskundig
      Uitstekend geëquipeerdZeer prettige atmosfeer

      Minpunten:

      kan op geen enkele komen

    • 9,6
      Geplaatst op 15-08-2007
      Pluspunten:

      klantvriendelijk, professioneel

      Minpunten:

      2 dagen open is beperkt per week

    • 9,7
      Geplaatst op 25-07-2007
      Pluspunten:

      Klein en professioneel. De patiënt krijgt werkelijk alle aandacht waar hij/zij recht op heeft, plus nog meer.

    • 9,5
      Geplaatst op 19-07-2007
      Pluspunten:

      Zeer deskundig en goede informatie vooraf en na de behandeling. Erg duidelijke uitleg mbt risico's etc. Heb al diverse mensen naar deze kliniek verwezen gezien mijn meer dan positieve ervaringen met deze kliniek. Was ook in andere kliniek geweest voor info maar heb voor Nico Trap gekozen omdat een goede vriendin, zelf arts, ook zeer tevreden was!!!
      Deskundigheid en zorgvuldig werken staan hier duidelijk voorop!!! Begrijp de ranking van de consumentenbond totaal niet!
      Deze kliniek verdient een "zeer goed"

      Minpunten:

      Geen enkel zwak punt kunnen ontdekken.

    • 9,9
      Geplaatst op 17-04-2007
      Pluspunten:

      Superbedrijfje!!Zeer betrokken, professioneel, persoonlijk, en ze staan werkelijk altijd voor je klaar, hebben alle tijd voor je.Zeer kundige arts, enorm lieve gastvrouw, en volgens mij de perfecte assistente. Drie mensen die voor je klaar staan, en je bij naam kennen! Bijkomend puntje. De koffie staat altijd klaar!

      Minpunten:

      In mijn behandeing heb ik geen enkel zwak punt kunnen ontdekken.

    • 9,8
      Geplaatst op 09-04-2007
      Pluspunten:

      duidelijke algemene voorlichting;
      klantgerichte zorg, vóór, tijdens en na de behandeling;
      kwalitatief zeer deskundige en pijnloze behandeling;
      resultaat is perfect

      Minpunten:

      geen

    • 9,6
      Geplaatst op 16-03-2007
      Pluspunten:

      kleinschaligheid, zeer betrokken mensen. Drie personen groot. Altijd te bereiken via een tel. nr. wat je krijgt en een brief waarin staat dat je zelfs bij zorgen mag bellen.

      Minpunten:

      geen

    • 9,6
      Geplaatst op 31-01-2007
      Pluspunten:

      uitstekende voorlichting en persoonlijke begeleiding op en top. Snel, efficient, vriendelijk, flexibel. Klant is koning!

      Minpunten:

      geen

    • 9,1
      Geplaatst op 25-01-2007
      Pluspunten:

      Zeer klantvriendelijk, kleinschalig en deskundig!

      Minpunten:

      geen

    • 9,5
      Geplaatst op 11-01-2007
    • 9,3
      Geplaatst op 03-01-2007
      Pluspunten:

      Nico doet wat hij beloofd heeft. En... belooft alleen wat hij waar kan maken (hier laten andere bedrijven het nog wel eens liggen).
      Geweldige nazorg! Heb nogal pech gehad door zeldzame ontsteking, maar ben werkelijk geweldig begeleid! Een jaar lang kind aan huis zonder ook maar een dubbeltje extra te betalen! Klasse.

    • 10,0
      Geplaatst op 15-09-2006
      Pluspunten:

      De persoonlijke behandeling en pas behandelen als 100% zeker is hoe en wat er moet gebeuren.
      Niet het persé willen laseren maar zorgen dat ik een goede behandeling met het beste resultaat zou krijgen.

    • 9,0
      Geplaatst op 30-07-2006
      Pluspunten:

      Persoonlijke begeleiding.

    • 9,2
      Geplaatst op 27-07-2006
      Pluspunten:

      Persoonlijke aandacht door de kleinschaligheid. Er wordt goed op je vragen in gegaan.

    • 8,1
      Geplaatst op 16-06-2006
      Pluspunten:

      Klantvriendelijk, goede voorlichting, volledige behandelingstraject door 1 persoon

      Minpunten:

      duur

    • 6,8
      Geplaatst op 15-06-2006
      Pluspunten:

      Goede voorlichting, klantvriendelijk

      Minpunten:

      In vergelijking met andere centra relatief duur

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Ooglaserkliniek Heuvelrug, Zeist

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op Ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op Ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie