Ooglasertrefpunt stopt per 31 december 2022. Ooglasertrefpunt is na mijn eigen mislukte Lasik behandeling in 2001 ontstaan uit een ideologische gedachte om andere consumenten een betrouwbaar platform te geven waar ze eerlijke informatie kunnen vinden over ooglaseren. Na 18 jaren komt er binnenkort een einde aan mijn levenswerk. Ik wil graag alle patiënten ontzettend bedanken voor het insturen van duizenden verhalen, reviews en berichten en alle klanten voor de goede samenwerking en uw jarenlange vertrouwen in mij en Ooglasertrefpunt.
Vriendelijke groet, Ronald Genders

9,7
9.7 10 102
Veni Vidi Oogkliniek Istanbul
      • ooglaseren-turkije-11
      • ooglaseren-turkije-6
      • ooglaseren-turkije-7
      • ooglaseren-turkije-8
      • ooglaseren-turkije-9
      • ooglaseren-turkije-10
      • ooglaseren-turkije-4
    • 10,0
      Professionele en persoonlijke zorg, van harte aanbevolen!
      Trifocale torische lensimplantatie Laatste behandeling: november 2022 Geplaatst op 26-11-2022

      In de zomer van 2022 heb ik me georiënteerd op een trifocale torische lensimplantatie. Ik wilde graag een oplossing voor het kijken dichtbij en in de verte. In het verleden heb ik ook informatie ingewonnen over een laserbehandeling, maar in mijn geval zou ik hoogstwaarschijnlijk nog steeds een bril nodig hebben.

      Het prijspeil ligt in Nederland erg hoog voor het type lens dat ik nodig heb, dus ben ik gaan zoeken naar buitenlandse alternatieven. Als snel kwam ik uit op Veni Vidi Goz. Ik heb om informatie gevraagd en een aantal plezierige gesprekken gehad met Ozlem. Mijn vragen werden snel en helder beantwoord, waardoor mijn zorgen werden weggenomen. Op grond van de uitstekende communicatie en prijs-kwaliteitverhouding heb ik besloten om de implantatie bij Veni Vidi Goz te laten uitvoeren.

      Afgelopen week ben ik in Istanbul geweest. Voor een lensimplantatie moet je van maandag tot vrijdag in Istanbul verblijven. Vanaf begin tot eind was Ozlem aanwezig voor vragen en begeleiding. Het is al eng om een dergelijke ingreep te ondergaan, laat staan in een land waarvan je de taal niet spreekt, dus is het fijn om iemand te hebben die je zo goed begeleid. Op dinsdag en donderdag vinden de implantaties plaats, op woensdag en vrijdag de controles. Ozlem had het hotel en het vervoer vanaf het vliegveld geregeld. Het hotel ligt op nog geen 5 minuten wandelen van de kliniek. Reeds in de taxi belde Ozlem met informatie over waar ik de volgende dag moest zijn en andere relevante zaken.

      Op de dag van de implantatie werd ik samen met 2 andere Nederlandse cliënten keurig opgevangen, daarna kreeg ik diverse onderzoeken om te bepalen of ik geschikt was voor een implantatie.

      In een gesprek met dokter Akin Akyurt en Ozlem werd de verdere procedure besproken. Ook werd uitvoerig stilgestaan bij risico's, het zicht na de implantatie en de hersteltijd.
      De implantatie is een ingreep van ongeveer een kwartier. Ik was behoorlijk gespannen maar de ingreep is volstrekt pijnloos. Wel had ik een branderig gevoel in mijn oog, maar dat was met een half uur verdwenen. Op donderdag volgde het andere oog, en na de controle op vrijdag werd ik keurig naar het vliegtuig gebracht.

      Ik kan goed in de verte zien, dichtbij gaat steeds beter. Ik zit deze review nu op mijn smartphone te typen op ca. 50cm afstand. In het donker is mijn zicht iets minder, heb ik last van lichtkringen om lantaarnpalen en autokoplampen. Dit is een bekend verschijnsel en zal de komende maanden verder moeten verbeteren.

      Al met al ben ik erg blij met mijn keuze voor Veni Vidi Goz. De persoonlijke begeleiding en professionaliteit van de kliniek zijn van bijzonder hoog niveau. Het contact met Ozlem is laagdrempelig en plezierig, je bent geen nummer. Ik heb er lang over getwijfeld om naar Turkije te gaan voor zo'n ingrijpende operatie maar ik kan Veni Vidi Göz bij iedereen zeer warm aanbevelen.

      Nog een aantal praktische zaken:
      - hou er rekening mee dat je ongeveer 4 weken rustig aan moet doen na de implantatie, je mag je niet te zwaar inspannen
      - ik ben nauwelijks de stad in geweest. Op de dagen van de ingreep was ik erg moe. Ik heb me vermaakt met lezen, muziek luisteren en Netflix. Als je de ingreep wilt combineren met een stedentrip dan kun je het best het voorafgaande weekend naar Istanbul
      - Broyt Suites is een heerlijk hotel met een goed ontbijt. Er zijn koffie en theeapparaten, een koelkast en magnetron op de kamer aanwezig
      - in de buurt van het hotel zijn supermarkten en restaurantjes aanwezig. Daarnaast kun je makkelijk eten laten bezorgen. Er is geen Ubereats, maar er zijn een aantal turkse bezorgdiensten

      Pluspunten:

      - persoonlijk contact, zeer snelle reactie op vragen
      - professionele en zeer vakbekwaam arts
      - meer dan uitstekende begeleiding gedurende het verblijf en op de dagen dat de implantatie plaatsvindt.
      - uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

      Minpunten:

      Geen

    • Dr. Akin Akyurt
    • Caddebostan Mah. Bagdat Cad 257
      34860 Istanbul
    • Schwind Amaris 1050RS
    • Tegen eerlijke prijzen bieden wij kwalitatief zéér hoogwaardige zorgverlening en Nederlandse begeleiding aan onze patiënten. U als klant staat altijd centraal bij Ooglaseren-Turkije.nl en bij de Veni Vidi Oogkliniek. Het gehele verloop van een behandeling is geoptimaliseerd rondom onze cliënten en we streven naar uw volledige tevredenheid.

      Wij werken al meerdere jaren samen met onze oogarts Dr. Akyurt, een vooraanstaande arts in de ooglaser wereld. Zijn expertises liggen met name op het gebied van ooglaserbehandelingen, multifocale lensimplantatie en staaroperaties. Inmiddels heeft hij meer dan 30.000 ooglaserbehandelingen op zijn naam staan.  Dr. Akyurt spreekt vloeiend Engels, Duits en Turks. Spreekt u alleen Nederlands? Geen enkel probleem. Onze medisch adviseur, mevrouw Özlem Akyurt, begeleid u bij iedere stap en vertaalt voor u. Zij spreekt vloeiend Nederlands, Engels, Duits en Turks.

      Turkije biedt betaalbare gezondheidszorg van hoge kwaliteit door de goed opgeleide arbeidsmarkt en de locatie van het land in de wereld. Wij bieden u een goede prijs waarbij nergens op bezuinigd wordt. Ons doel is u met een scherp zicht terug te laten keren naar Nederland.

      In onze kliniek werken we alleen met de nieuwste technieken en de beste materialen. De Veni Vidi oogkliniek kiest ervoor om de beste kwaliteit aan haar klanten te leveren. De gebruikte materialen in de kliniek zijn dan ook enkel van Amerikaanse en West Europese afkomst.  

      Service naar de klant is de hoogste prioriteit bij zowel de Veni Vidi Oogkliniek als Ooglaseren-Turkije.nl. Gedurende het gehele proces proberen wij onze klanten op een zo goed mogelijke manier van dienst te zijn. Vanaf de eerste kennismaking tot de nazorg. U kunt altijd terecht bij ons met uw vragen. In Turkije begeleid mevrouw Özlem Akyurt uw hele behandelproces. U heeft dus altijd een vast aanspreekpunt. Voor informatie kunt u ons algemene nummer bellen maar u kunt mevrouw Akyurt ook rechtstreeks benaderen bij vragen via het tel.nr. +90-538 052 79 35.

      Ooglaseren-Turkije.nl doet er alles aan om te zorgen dat haar klanten tevreden terug zullen keren van hun ooglaserbehandeling. Om zeker te zijn dat onze klanten ook daadwerkelijk tevreden zijn, nemen wij na de behandeling altijd contact op om na te vragen of de klant tevreden is met het resultaat en hoe alles is verlopen.

      Wij bieden:

      • Vooronderzoek en nazorg in Istanbul
      • Opvang en vervoer in Istanbul
      • Verblijf in een vier sterren hotel
      • Persoonlijke Nederlandstalige begeleiding
      • Behandeling in een Europese topkliniek
      • Onze prijzen gelden voor beide ogen
      • Geen extra kosten voor bijvoorbeeld Wavefront
      • Uw arts is 24/7 beschikbaar voor eventuele vragen

      Wij kijken uit naar een kennismaking met u en hopen dat ook u kiest voor de best mogelijke ooglaserbehandeling of lensimplantatie via Ooglaseren-Turkije.nl. Neemt u gerust contact op, we informeren u graag over alle mogelijkheden.

      meer lezen > tekst sluiten
  • 102 bezoekers hebben de beoordeling voor Veni Vidi Oogkliniek ingevuld.

    Schrijf een beoordeling

    9,7
    • 9.7 Voorlichting
      • 9.7 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
      • 9.4 Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
      • 9.7 In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
      • 9.9 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?
    • 9.8 Behandeldag
      • 9.8 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
      • 9.8 Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
      • 9.7 In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?
    • 9.7 Zorg na de behandeling
      • 9.8 In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
      • 9.5 Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
      • 9.7 Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
      • 9.7 Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?
    • 9.6 Prijs/kwaliteit
      • 9.6 Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?
    • 9.6 Resultaat van de behandeling
      • 9.6 Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
      • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.) Ja 35% Nee 65%
      • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren? Ja 14% Nee 86%
      • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf? Ja 99% Nee 1%
      • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden? Ja 100% Nee 0%
    Bekijk beoordeling

    U kunt hieronder 1 ingestuurde beoordeling bekijken. Klik op de link hieronder om het volledige overzicht te bekijken.

    Bekijk alle beoordelingen

    • 10,0
      Ervaring behandeling
      Lasik Laatste behandeling: november 2021 Geplaatst op 03-11-2021

      Özlem staat dag en nacht paraat.
      Je hebt een zeer veilig gevoel en aangenaam gevoel.
      Bij zowel Özlem, Dr. Ak?n Akyurt en het zorgteam.
      Ik raad het zeker aan en zou het zo terug doen.

      Pluspunten:

      - ze geven de opties die mogelijk zijn (deze worden ook goed uitgelegd)
      - familiale sfeer in het ziekenhuis (je bent geen nummer)
      - de goede uitleg

      Minpunten:

      Ik heb er geen

    klap de hele lijst weer in
  • Vul onderstaand uw beoordeling in voor Veni Vidi Oogkliniek, Istanbul

    Voorlichting

    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot het verloop van de behandeling en verloop van het herstel?
    • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en volledigheid van de voorlichting met betrekking tot eventuele risico's en complicaties?
    • In hoeverre was de voorlichting op uw persoonlijke situatie gericht?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers vóór de behandeling?

    Behandeldag

    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers op de behandeldag?
    • Hoe beoordeelt u de begeleiding tijdens de operatie?
    • In welke mate is de operatie verlopen zoals verwacht?

    Zorg na de behandeling

    • In hoeverre heeft u voldoende aanwijzingen (medicijngebruik, leefregels, dragen UV-bril etc.) gekregen voor de eerste weken na de behandeling?
    • Hoe tevreden bent u over de (uitbestede) nazorg?
    • Hoe beoordeelt u de calamiteitenprocedure (spoedeisende hulp)?
    • Hoe vond u de klantvriendelijkheid van de medewerkers tijdens de nacontroles?

    Prijs/kwaliteit

    • Hoe beoordeelt u de prijs van de behandeling in verhouding tot de geleverde dienst?

    Resultaat van de behandeling

    • Hoe tevreden bent u (minimaal) drie maanden na de behandeling over het resultaat?
    • Deze vraag dient u alleen in te vullen als uw behandeling langer dan drie maanden geleden is: Zijn er zichtklachten overgebleven (bijv. droge ogen, halo’s, strooilichten, spookbeelden, dubbelbeelden, etc.)
    • Is er een nabehandeling nodig (geweest) om het resultaat te verbeteren?
    • Zou u – achteraf gezien - de behandeling nogmaals laten uitvoeren door dit bedrijf?
    • Zou u een behandeling bij dit bedrijf aanraden aan een familielid of goede vrienden?
    De gemiddelde score van uw beoordeling: -

    Welke behandeling heeft u gehad?

    Wanneer bent u (het laatst) behandeld?

    Beschrijf uw ervaring:

    Titel die uw ervaring kort samenvat:

    Beschrijf uw ervaringen zo uitgebreid mogelijk. Zo krijgen anderen die na u komen een goed inzicht in deze kliniek:

    Pluspunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als pluspunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Minpunten van deze ooglaserkliniek:

    Vul svp naar eigen inzicht in wat u als minpunten van deze ooglaserkliniek heeft ervaren.

    Persoonlijke gegevens:

    Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie. Indien uw beoordeling voldoet aan onze gedragscode plaatsen we deze op ooglasertrefpunt.nl. Uw persoonlijke gegevens worden niet op ooglasertrefpunt.nl geplaatst. Uw voornaam, achternaam en woonplaats geven we wel door aan uw kliniek zodat deze kan controleren of de beoordeling is ingevuld door één van hun cliënten.

    De redactie van Ooglasertrefpunt.nl wil dat zowel consumenten als klinieken kunnen vertrouwen op de beoordelingen. Daarom hanteren we een systeem en gedragscode waaraan alle beoordelingen moeten voldoen voordat ze gepubliceerd worden.

    De belangrijkste regels zijn:

    • Geef altijd een toelichting op de cijfers.
    • Vul de vragen zo eerlijk en zorgvuldig mogelijk in, zeker als u een negatieve ervaring heeft gehad
    • Beoordelingen met onfatsoenlijk taalgebruik plaatsen we niet
    • Na het versturen van uw beoordeling ontvangt u een mail. Klik op de link in de mail om uw beoordeling te activeren en klaar te zetten voor controle door de redactie
  • Er zijn nog geen ervaringsverhalen van deze kliniek